Tergamam bile kakak kandung sendiri bagi benda nih dekat adik. Terkejut bila tetiba je perottttt adik jadi bulat mcm mengandong ank kembarrrrr sepulohhhhh. Haid pulak berbulan dtg tak berhenti. Terkedu rupanya dalam diam ini yg kakak kandung dia buat.

Foto sekadar hiasan. Kisah yang akan aku ceritakan ini adalah dari kisah benar dan perkongsian ini boleh dijadikan teladan bagi orang lain. Cerita ni agak panjang, sebab kalau nak aku ringkaskan, takut tak faham jalan ceritanya. Nama aku Fasha (bukan nama sebenar) aku ni ade 5 orang adik beradik dan aku no.4 perempuan.. Atas aku […]

Continue Reading

Terkejut bila kakak sendiri hantar benda ni dekat adk. Tiba tiba je perut adk jadi besar mcm hamil ank kembar 10. Period pula 3 bulan datang tak berhenti. Rupa rupanya ini yang kakak dia buat.

Foto sekadar hiasan. Kisah yang akan aku ceritakan ini adalah dari kisah benar dan perkongsian ini boleh dijadikan teladan bagi orang lain. Cerita ni agak panjang, sebab kalau nak aku ringkaskan, takut tak faham jalan ceritanya. Nama aku Fasha (bukan nama sebenar) aku ni ade 5 orang adik beradik dan aku no.4 perempuan.. Atas aku […]

Continue Reading

Perut makin membesar. Adk call kakak kandung sendiri mintak maaf sebab makin hari keadaan dia makin teruk akibat perbuatan kakak dia. Akhirnya tak sangka kakak dia hantar benda ini pula.

Mak aku pun cakap dia pun rasa aku lain sebab aku bukan jenis anak yang melawan cakap orang tua. Sesampai aku di kampung, keluarga aku terkejut tengok keadaan aku dan bapak aku antara percaya dan tak yang aku terkena buatan orang. Bapak aku bawa aku buat lagi sekali full medical checkup tapi hasil tetap sama […]

Continue Reading

Kakak kandung sendiri hantar sesuatu kat adik. Perut adik jadi besar mcm mengandung ank kembar lapan. Haid pula keluar tiga bulan tak henti. Rupa rupanya ini yang terjadi.

Foto sekadar hiasan. Kisah yang akan aku ceritakan ini adalah dari kisah benar dan perkongsian ini boleh dijadikan teladan bagi orang lain. Cerita ni agak panjang, sebab kalau nak aku ringkaskan, takut tak faham jalan ceritanya. Nama aku Fasha (bukan nama sebenar) aku ni ade 5 orang adik beradik dan aku no.4 perempuan.. Atas aku […]

Continue Reading