Suka hati la jadi ke tak jadi. Muat naik keluhan di laman ig buat ramai yang berteka teki tentang hubungan dia dengan Kamal Adli.

Mengikuti kisah cinta dua sejoli pasangan pelakon, Uqasha Senrose dan Kamal Adli yang kini sudah mengikat tali pertunangan pada 4 April lalu, pastinya peminat-peminat setia sudah tidak sabar lagi untuk menunggu hari-hari bahagia mereka sebagai ‘wedding of the year’ ketika  diijabkabul nanti. Dikhabarkan pasangan ini sudah mencapai peratusan persiapan yang mungkin ke tahap ‘sempurna’ apatah lagi […]

Continue Reading

Uqasha Senrose muat naik foto dengan Kamal Adli. Tapi ramai yang tak puas hati bila tengok penampilan Kamal Adli dalam gambar tu.

Pasangan brdrh manis iaitu pelakon Uqasha Senrose dan Kamal Adli nampak sweet bila keluar bersama. Mereka yang sudah bertunang itu sentiasa jadi perhatian peminat yang rata-ratanya suka akan perhubungan mereka. Pada 23 April 2021, Uqasha telah memuat naik satu hantaran di Instagram miliknya. Uqasha telah menulis pada ruangan caption:- “arini korang berbuka apa ..? arini qasha berbuka ada […]

Continue Reading

Kamal Adli akhirnya risik Uqasha Senrose jadi calon isteri. Adik Uqasha tampil dedah tentang hal tersebut

Baru baru ini, kelihatan Raysha dan keluarga agak teruja bila kakaknya iaitu Uqasha Senrose bakal disatukan dengan Kamal Adli tidak lama lagi. Difahamkan hubungan cinta pasangan pelakon iaitu KAmal Adli dan Uqasha Senrise sudah memasuki fasa baru yang lebih serius. Terbaru, Nik Zaris Uqasha Nik Sen atau lebih gemar disapa Uqasha telah dirisik kekasihnya di […]

Continue Reading

Terkini Kamal Adli dan Uqasha Senrose rancang untuk adakan 3 kali resepsi. Ramai yang teruja bile satu majlis khas untuk peminat sahaja.

PASANGAN pelakon Kamal Adli dan Uqasha Senrose mendedahkan bakal mengadakan tiga majlis resepsi bagi meraikan hari bahagia mereka yang dijangka berlangsung pertengahan tahun ini. Masih lagi merahsiakan tarikh pernikahan mereka, Kamal atau Ahmad Kamal Ahmad Adli 35, dan Uqasha, bagaimanapun hanya mendedahkan majlis pernikahan mereka bakal diadakan di sebuah pusat peranginan tanah tinggi terkenal tanah air. […]

Continue Reading

Muat naik foto dengan kapsyen buat warganet tertanya tanya. Ramai yang sangka majlis Kamal Adli dan Uqasha Senrose dah nak dekat lepas muat naik foto dengan kapsyen macam ni.

Kata orang setiap gambar pasti ada maksudnya, tapi adakah benar juga setiap caption turut ada maksud yang tersendiri? Pelakon Kamal Adli nampaknya seperti memberi bayangan kepada para pengikutnya tetapi bayangan apakah yang dimaksudkan itu masih lagi menjadi tanda tanya. Kamal ada memuat naik foto baharu di laman Instagram miliknya berserta caption yang sangat simple tapi penuh makna dan tanda tanya. Tanda […]

Continue Reading

Nampak perubahan ketara pada diri Kamal Adli. Perkongsiannya raih perhatian warganet dan ini pula komen Uqasha Senrose

Setelah sekian lama menghilang dari media sosial, Kamal Adli yang merupakan pelakon muncul semula selepas dia sendiri mengesahka dirinya baru sembuh dari virus Covid19 dan sudah seelsai jalani tempoh kuarantin. Dia juga membuat perkongsian yang dia sudah memulakan pengambaran bagi drama terbaharu lakonannya. Berdasarkan foto yang dikongsikan oleh Kamal sendiri, jelas menunjukkan bahawa badan beliau […]

Continue Reading

Lepas terbongkar pasal Kamal Adli dan Uqasha Senrose akhirnya Kamal Adli tampil buka mulut bongkarkan tatikh pernikahan mereka

” Saya sudah cukup gla atas pentas ketika melamar Uqasha. Saya cuma minta doa yang baik-baik daripada peminat,” Demikian kata-kata pelakon Kamal Adli yang secara berseloroh menceritakan detik beliau melamar Uqasha Senrose di atas pentas minggu lalu. Kisah sensasi itu lantas mendapat perhatian seluruh peminat kedua pasangan tersebut yang kini tertanya-tanya bila mereka akan mendirikan […]

Continue Reading

Ekoran teguran PU Rahmat menegur tindakan pelakon Kamal Adli melamar Uqasha Senrose. Michael Ang tampil pula bersuara tetang hal tersebut

Baru-baru ini, Pencetus Ummah (PU) Rahmat menegur tindakan pelakon Kamal Adli yang telah melamar Uqasha Senrose secara terbuka di sebuah majlis. PU Rahmat turut menasihati supaya trend melamar secara terang-terangan tersebut dihentikan kerana ianya bercanggah dengan tuntutan ajaran Islam. Terbaru, penerbit drama terkenal iaitu Michael Ang menerusi laman Instagramnya tampil memberi respon terhadap teguran Pencetus […]

Continue Reading

Ada yang kata hanyalah gimik semata. Sekali pihak astro bersuara dedahkan sesuatu tentang kejutan lamaran Kamal Adli buat Uqasha Senrose.

Ketua Strategi Kandungan Hiburan Astro, Raqim Ahmad tampil menjelaskan tentang kejutan lamaran yang dibuat pelakon Kamal Adli untuk Uqasha Senrose di Anugerah MeleTOP Era (AME2020), semalam. Kata Raqim, dia tidak boleh memberi komen bagi pihak Kamal tetapi apa yang boleh dikongsikan adalah ahli keluarga sudah mengetahui tentang plan tersebut. “Saya tidak boleh memberikan komen bagi […]

Continue Reading

Lamaran Kamal Adli hanyalah gimik semata mata. Akhirnya juru mekap Uqasha Senrose tampil bongkarkan segalanya. Rupa rupanya ini yang terjadi

Malam tadi, seluruh peminat industri hiburan seni dikejutkan dengan ‘aksi’ pelakon Kamal Adli berlutut dan melamar Uqasha Senrose di atas pentas. Kamal Adli, 34, membuat lamaran itu ketika mereka berdua menjadi penyampai anugerah dalam Anugerah MeleTOP 2020 (AME 2020). Bukan sahaja peminat, kesemua rakan artis dan hadirin teruja melihat ‘aksi’ tersebut yang mengakhiri spekulasi hubungan […]

Continue Reading