Gaji pertama gadis ni nekad bagi mak 100 ringgit untuk belanja. Sekali mak ketawa dan siap perli lagi gadis ni. Pelik bila bagi 500 ringgit macam macam pulak mak minta sampai suruh buat loan lagi.

Assalamualaikum wbt pembaca semua. Aku seorang perempuan, anak kedua daripada lima beradik, baru berkahwin setahun lebih, dan kini mengandung 7 bulan. Alhamdulillah suami aku bertanggungjawab orangnya, ambil berat hal rumahtangga, tolong buat kerja rumah & masa mengandung ni memang boleh dikatakan dia lebih banyak selesaikan kerja rumah berbanding aku. Aku hanya buat mana yang mampu […]

Continue Reading

Abah selalu sangat mimpi benda ni pecah. Tergamam mlam tu juga terbongkar semuanya bila abah check kat badan ank ternampak sesuatu. Akhirnya ini yang berlaku buat ank dia menyesal seumur hidup.

Gambar sekadar hiasan. Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Selama ni aku just baca je confession dan buat pertama kali dalam hidup aku, aku nak story tentang hidup aku yang hanya orang terdekat dengan aku yang tahu. Yang sudi baca, Terima Kasih aku ucapkan. Moga bermanfaat dan bagi kekuatan meneruskan hidup untuk yg senasib dgn aku. Okey […]

Continue Reading

Sanggup suami beli barang dapur kat mak angkat tanpa pengetahuan isteri. Bila isteri dapat tahu dan persoalkan suami terus bagi respon mengejut dan tergamam isteri dia dengan jawapan suami

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua. Ceritanya begini,tanpa pengetahuan isteri dia,si suami beli barang dapur untuk mak angkat. Diam diam dia bagi tak bagitau apa yang dia buat bila isteri tahu, dia cakap buat apa nak bagitau bukannya penting pun. Hidup kau jangan dngki dengan orang. Sedangkan isteri nak kan kejujuran je dari suami.. Si […]

Continue Reading