Menyesal kahwin dengan lelaki ni. Dalam masa 3 tahun kahwin wanita ni dah lahirkan 8 orang ank tapi keluarga susah. Bila doktor tanya kenapa lahirkan banyak mengejutkan ii jawapan dari wanita itu.

Dengan perkembangan dunia, semakin banyak perkahwinan trans-nasional berada di sekeliling kita. Sekarang bukan sahaja gabungan orang Cina dan Eropah dan Amerika, tetapi juga banyak gadis Cina memilih untuk berkahwin dengan orang Afrika. Kemudian, Kisah di bawah adalah mengenai kehidupan seorang gadis Cina, selepas dia berkahwin dengan orang Afrika. Ia boleh dikatakan buat gadis itu sangat […]

Continue Reading

Bakal isteri rela letak hantaran RM700 sebab bakal suami gaji bawah RM1000. Masa akad nikah tergamam bakal isteri dengar mas kahwin yang bakal suami dia lafazkan

Berbunga hati rasa. Memang wujud lelaki lelaki gentleman baik yang bekerja kuat. Selain confessor, salah seorangnya suami ku. Jangan risau ya sahabat sahabat ku yang masih bujang. Masa kalian, dengan orang yang tepat akan tiba. Sebelum berkahwin, memang terlalu banyak ujian. Sering jugak aku menangis, tetapi bukan kerana K. Tetapi kerana susahnya nak menghalalkan hubungan […]

Continue Reading

Hantaran bakal isteri sampai 30k. Sampaikan ada yang sanggup tawar 60 k untuk jadikan bakal isteri dia sebagai isteri. Ini yang lelaki itu buat lepas tahu perkara itu berlaku

Assalammualaikum dan selamat sejahtera.. Aku Razlan. Umur 38 tahun dan berkahwin. Isteri aku Nur. Aku nak kongsi kisah berkenaan duit hantaran rendah yang menjadi isu. Hantaran Nur RM30k. Tak termasuk RM10k untuk barang kemas. RM3k mas kahwin dan RM5k untuk barang barang hantaran seperti jam dan handbag. Aku kenal Nur sejak kami berumur 16 tahun. […]

Continue Reading

Dah 5 tahun berkahwin tetapi masih tiada anak. Rupanya isteri hadapi satu sakit ini yang tak dapat diubati dan ini yang suami dia sanggup lakukan demi isteri

Gambar sekadar hiasan.Salam semua. saya, wanita yang telah 5 tahun berkahwin dan masih belum mempunyai zuriat. Siapa kahwin tak nak anak kan?? Begitu jugak saya dan suami. saya kesian kat suami saya yang sangat ingin zuriat. Tapi dia tak pernah bersuara hal zuriat sebab tak nak saya tertekan. saya tahu semuanya berpunca daripada saya. saya […]

Continue Reading

Bakal isteri hampir kehilangan kaki. Lelaki ini bertindak untuk segerakan perkahwinan dan tak lama kemudian mengandung. Lebih mengejutkan sekali isteri dia pesan sesuatu sebelum pergi buat selamanya

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada pembaca. Kepada Admin sekiranya tulisan saya ini dipilih untuk disiarkan. Pertama sekali benarlah di musim perintah kawalan pergerakan (PKP) ini kita ada banyak masa terluang sehingga menjebakkan saya membaca luahan perasaan para penulis di sini. Saya amat terkesan dengan bingkisan hati oleh para wanita yang dikecewakan. Antaranya adalah dari penama […]

Continue Reading

Isteri selalu makan hati dengan mertua gara gara semua perbuatannya salah di mata mak mertua. Tak sangka ini yang isteri dia balas walaupun dapat mak mertua macam tu

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca. Aku teruskan dengan cerita aku. Sempurna‚Ķ Itu yang aku nampak pada isteri aku. Bohong lah kalau aku kata tiada kurang nya dia tapi itu tak perlu aku ceritakan. Aku MFJ. Sejujurnya aku tak tahu dari mana aku nak kongsikan tapi ini adalah penghargaan aku buat isteri aku Nana. […]

Continue Reading

Isteri bertudung labuh seperti ustazah tetapi belum sampai 7 bulan isteri dah bersalin. Lebih mengejutkan lepas 3 hari baru terbongkar perangai sebenar isteri dia

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Aku nak cerita tentang isteri aku. Bila orang tengok isteri aku ini baik, bertudung labuh seperti ustazah tetapi, belum sampai 7 bulan berkahwin, dah beranak. Senang cakap, aku baru tahu aku ni rupanya pak sanggup. Aku tinggalkan dia selama 3 hari untuk beri ruang diri aku berfikir. Tudung besar dia hanya […]

Continue Reading

Anak tak pandai buat kerja rumah dan masih harapkan ibu. Sampai satu hari ibu dia dimasukkan di wad dan disahkan ada satu sakit ini. Lepas je pemergian ibu habis terbongkar perangai ayah dia

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada pembaca. AKu merupakan anak sulung daripada 3 adik beradik. Aku seorang sahaja perempuan dan yang lain semua lelaki. Umur aku 17 tahun dan bakal menduduki peperiksaan penting tahun ini. Di sini aku ingin menceritakan tentang kesedihanku sejak tahun lepas. Ceritanya Ramadhan tahun lalu,ibuku telah pergi buat selamanya akibat sakit payudara. […]

Continue Reading

Dapat isteri nurse tapi lepas kahwin terus naik badan isteri dan langsung tak pandai berhias. Satu hari suami kritik isteri teruk dan dalam diam kawin lain. Bila dah berpisah ini pula yang terjadi

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum dan selamat sejahtera. SAya teruskan cerita yang saya mahu sampaikan untuk dokongsi bersama. Bak kata orang kalau janda yang cantik cantik,mesti ada orang nak mengata. Masa ada suami selekeh,dah jadi janda baru pandai nak melawa. Laki dah lari,baru terhegeh hegeh cari gincu. Saya nak share satu story client lama saya ( […]

Continue Reading

Berbalah dengan isteri sampai isteri sanggup pergi hospital nak buat pemeriksaan. Pergi hospital doktor sahkan hamil.Satu hari suami pelik bila balik isteri dan anak tiada di rumah dan ini rupanya isteri dia lakukan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya mulakan cerita saya pada 20 haribulan Mei 2018 jam lebih kurang 6.30 petang berbalah mulut dengan isteri di dapur. Balah pasal apa tak perlu tahu la tapi salah satunya pasal duit. Aku tengah mandikan anak yang kecil,dia tengah memasak laksam untuk buka puasa. Membebel sampai jiran jiran pun boleh dengar. […]

Continue Reading