Ramai lelaki yang tak tahan tengok gadis ni. Terkedu bila tiba tib ada ustad cakap dekat laki kwan gadis ni ada buat simpan gambar dia. Rupa rupanya ini sebab dia jadi macam ni.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Assalamualaikum semua, aku bukan nak cerita pasal diri aku. Ni pasal kawan aku. Kalau disiarkan alhamdulillah. Kalau tak disiarkan mungkin rezeki aku je nak luah bagi admin baca. At least ada orang sudi dengar bebanan yang aku tanggung atas nama sahabat. Aku address dia as Mawar (bukan nama sebenar). Sebab dia cantik […]

Continue Reading

Adk ipar selamba je boleh ketawakan bini sebab dia tak boleh hamiil. Mengejutkan satu hari tu ini yang jadi kat ank dia. Tergamam semua bila tahu pasal ni.

Gambar sekadar hiasan. Assalammualaikum.. Terima kasih jika admin sudi siarkan.. Tiada apa yang terlalu menarik untuk aku kongsikan tapi aku harap semua boleh ambil ikhtibar serba sedikit dari cerita aku. Aku sudah berkahwin dan tinggal bersama keluarga aku di Negeri Sembilan. Isteri aku orang Johor. Kami masih belum di kurniakan zuriat. Aku nak cerita mengenai […]

Continue Reading

Wanita ni tunggu masaa je nak melahirkan terkedu bila dapat tahu suami kahwin dengan prmpuan lain. Terkedu ini yang jadi pada isteri pertama buat laki ni menyesal seumur hidup.

Foto sekadar hiasan. Tergamak seorang suami lepaskan isteri disaat isteri sedang mengndungkan zuriat sendiri. Inilah yang dikatakan habis madu sepah dibuang. SegaIa pengorbanan selama ni sekelip mata dilupakan setelah kehadiran orang ketiga. Sudahlah berkahwin senyap-senyap dan menghilangkan diri, malah isteri pertama dilepaskan hanya kerana mencari suami untuk menuntut nafkah anak-anak. Nasib malang menimpa puan ini […]

Continue Reading