Hairannnn bini senyap senyap bangonnnn ke toilet kol dua pagi. Laki acah acah tido sebab nak tgk apa bini dia buat. Tergamam laki bila intai tgk apa yg bini dia buat dlm toilet. Sampai mcm tu sekali bini dia buat.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Hye krt…Aku pinjam fb kawan sebab aku tiada fb.. Hide profile ye..Macam ni.. Apa perasaan korang dapat bini yang rasa dia ni seorang yang bujang.. Tak mengaku diri tu dah berkahwin.. Selama ini,, aku hormat dia sebagai seorang isteri tapi dia langsung tak hormat aku sebagai suami.. Aku biarkan dia leka dengan […]

Continue Reading