Bini tk boleh nak tahan sebab layanan suami dah tak syok. Satu hari suami nekad bagi layanan yang baik punya. Terkejut bini bila dpt layanan mcm tu dari suami.

Aku ingin cerita kisah hidup ini biar jadi pedoman buat semua dari aku jahil time bujang sehingga lah ke alam perkahwinan.Korang baca lah sampai semoga ini menjadi pedoman buat semua. Memang dulu aku jahil tentang solat. Sebab dari kecil mak bapak aku tak tekankan tentang solat. Aku belajar tentang solat sewaktu di sekolah. Aku pernah […]

Continue Reading