Waktu majlis kahwin wanita ini dia hidangkan ayam kfc je. Tiba tiba lepas tiga bulan kahwin dia dapat satu call tentang suami dia. Nak pengsan dia dengar bila dapat tahu sesuatu tentang suami dia.

Dulu aku janda sebab ex aku talak 3 sebab benda kecik. kami kahwin pun tak sampai setahun dia talak kan aku. lepas dia lepaskan aku. dia halau aku balik rumah mak aku. masa tu dah la aku tak ada kerja. Tak ada duit tak ada semua nasib tak ada anak.. Dia lepaskan aku tak bagi […]

Continue Reading