Belum kahwin tapi dah buat macam macam. Tak tahan baru tak jumpa bape hari tak tahan nak buat benda tak elok tu. Terkedu bila tiba tiba mak ayah dapat tahu ini yang mereka lakukan.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Salam semua,nama aku Nazirah.Aku berasal dari pantai timur lebih dikenali dengan pasar payang.Lepas habis SPM dengan keputusan agak cemerlang ,aku dapat melanjutkan pelajaran di IPTA.Sebelum terlupa family aku ni ada islamic background. Ayah aku boleh dikatakan penceramah bebas dan mak aku ustazah disebuah sekolah. Bermula kisah permulaan dimana,aku terjumpa seorang lelaki selepas […]

Continue Reading

Mak bagi ayah nasi dgn susu tk elok. Lepastu mak tinggalkannn ayah yg tengah sakit soraang soranggg je kt rumah sambil keluar dgn bibir merah. Rupanya ini punca kenapa mak suka sangat kalau ayah yg pergi dulu.

Aku menulis ini kerana teringatkan abah. Abah yang sudah lama pergi namun dalam jaga dan tidurku selalu terkenangkan abah. Rasa berdosa, dan bersalah kepada abah tidak pernah padam. “Abah ampun dosa-dosa kami anakmu, dan isteri mu, juga.” Kami enam beradik, empat lelaki dan dua perempuan. Di mana salahnya abah, keenam-enam anaknya ‘benci’ kepadanya. Maaf perkataan […]

Continue Reading