Sering buat benda terkutuk. Bila tk dpt jumpa beberapa hari dh rasa tak tahan. Masa buat benda tu rasa syokkkk sgt. Satu hari bila mak bapak dpt tahu ini yg mereka lakukan.

Salam semua,nama aku Nazirah.Aku berasal dari pantai timur lebih dikenali dengan pasar payang.Lepas habis SPM dengan keputusan agak cemerlang ,aku dapat melanjutkan pelajaran di IPTA.Sebelum terlupa family aku ni ada islamic background. Ayah aku boleh dikatakan penceramah bebas dan mak aku ustazah disebuah sekolah. Bermula kisah permulaan dimana,aku terjumpa seorang lelaki selepas habis SPM sewaktu […]

Continue Reading

Baru je beberapa minggu tak jumpa dah tak boleh nak tahan. Macam macam dah buat. Rasa seronok buat benda terkutuk tu. Tapi bila mak bapak tahu akhirnya ini yang mereka lakukan.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Salam semua,nama aku Nazirah.Aku berasal dari pantai timur lebih dikenali dengan pasar payang.Lepas habis SPM dengan keputusan agak cemerlang ,aku dapat melanjutkan pelajaran di IPTA.Sebelum terlupa family aku ni ada islamic background. Ayah aku boleh dikatakan penceramah bebas dan mak aku ustazah disebuah sekolah. Bermula kisah permulaan dimana,aku terjumpa seorang lelaki selepas […]

Continue Reading