Pakar hanya mampu terdiam. Sebak perasaan seorang ibu ini apabila bayi dikandung ada alami satu sakit ini dan dia dedahkan sesuatu berkenaan dengan kesan satu ubat yang kerap diambil oleh para wanita yang mengandung di luar sana

Artikel ini diolah & diterbitkan ke Siakap Keli dengan kebenaran dari sumber asal.Asid folik penting bagi wanita yang ingin berkahwin, terutamanya mereka yang merancang untuk mendapatkan cahaya mata.Menurut Pusat Kawalan Dan Pencegahan Pnyakit (CDC), wanita perlu mengambil asid folik sekurang-kurangnya sebulan sebelum hamil. Hal ini kerana asid folik berfungsi untuk membantu pembentukan sel drah merah, sekaligus […]

Continue Reading

Wanita nih mula mula hanya saja saja je tapi akhirnya sampai terbuat benda tuh dgn laki lain. Hingga satu hari dia mengandung. Suami pula curiga tu ank dia atau bukan. Akhirnya ini tindakan suami.

Foto sekadar hiasan carian google. Assalamualaikum wbt semua… Kisah aku ni nak dikatakan berat ke tidak, tak tahu lah. Cuma aku tak tahu pada siapa aku boleh mengadu dan bercerita. Ia tentang aib sendiri tapi hati macam nak pecah untuk bercerita. Kisah berlaku 3 bulan lalu bilamana kisah aku selingkuh (aku isteri) dengan lelaki lain […]

Continue Reading

Wanita ni masihhh suci tapi hairan doc sahhkan dia mengandongggg. Disebabkan tknk malu dia nekad nikahhhhh dgn rider penghantar makanan. Lepas je dh halal tk lamaaa lepaassss tuhhh ini yang berlaku.

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Part 1 – Hud Asyikin. Assalamualaikum Admin KRT. Maafkan saya, saya gunakan fake akaun untuk buat luahan ni. Saya seorang perempuan yang berumur awal […]

Continue Reading

Terkejut Elly Mazlein mengandung. Akhirnya pelakon cantik ini dan suaminya tampil buat satu pengakuan tentang badannya yg dah berisi. Tergamam bila tahu benda sebenar.

Di khabarkan ramai juga artis artis malaysia terk3san dengan perintah berkurung yang di jalankan sekarang. Mana taknya ramai artis yang tidak ada job dan pendapatan seperti sedia kala. Tetapi berbeza pula dengan selebriti ini Elly Mazlin yang nampak m4kin aktif memasak dan membuat video di channel youtubenya bersama sama dengan suaminya Cikgu Azlan. Kak Lina […]

Continue Reading

Bini mengandong tapi ank dlm perut tu bukan nak suami. Tak memasal suami kena jadi pak sanggoppppp. Suami tk boleh nk buat apa sbb mertuaaaaaa bagi suami sesuatu yg suami tk boleh nk tolakkkkk. Akhirnya ini yg berlaku.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Baca perlahan-lahan dan ambillah Pengajaran apa yg pernah berlaku kepada saya ini. Jadikan ini sebagai panduan. Hi assalamualaikum. Bila orang tengok isteri aku ini baik, bertudung labuh seperti ustazah tetapi, belum sampai 7 bulan berkahwin, dah beranak. Senang cakap, aku ini menjadi pak sanggup. Aku tinggalkan dia selama 3 hari untuk beri […]

Continue Reading

Nampak mcm mengandung. Penampilan terkini Atikah Suhaime mengejutkan warganet. Akhirnya Atikah Suhaime tampil bongkarkan perkara sebenar. Warganet terkejut dgn apa yg dibongkarkan.

Pelakon Atikah Suhaime menerima kr1itikan daripada warganet selepas memuat naik sebuah video yang memaparkan bentuk badannya yang kelihatan agak bvncit di Instagram. Bahkan, disebabkan keadaan perutnya yang kelihatan berisi itu juga, terdapat warganet yang mempersoalkan sama ada dirinya berbadan dua. “Adakah awak mengandung? “Haah, lama perasan, macam ada isi, tak ada bentuk,” tulis sebahagian warganet. […]

Continue Reading

Mengejutkan Aiman umum Zahirah Macwilson mengandung 6 bulan. Sekali Scha Alyahya masuk komen bongkarkan sesuatu.

HAMPIR tujuh bulan mendirikan rumah tangga, pelakon Zahirah MacWilson pada Selasa mengumumkan kini ham1il enam bulan. Isteri kepada pelakon Aiman Hakim Ridza itu meluahkan rasa syukur dan teruja untuk menyambut kelahiran anak sulung mereka. “Enam bulan membesarkan cinta kecil kita. Mommy and daddy tak sabar nak jumpa kamu,” tulisnya. Sementara itu, Aiman turut memuat naik foto […]

Continue Reading

Bini dah sarat mengandung tinggal tunggu hari je nak bersalin. Tergamam tiba tiba dapat foto laki tengah suka niiikah dgan prmpuan lain. Mengejutkan ini yang jadi pada bini pertama buat lelaki ini menyesal.

Foto sekadar hiasan. Tergamak seorang suami lepaskan isteri disaat isteri sedang mengndungkan zuriat sendiri. Inilah yang dikatakan habis madu sepah dibuang. SegaIa pengorbanan selama ni sekelip mata dilupakan setelah kehadiran orang ketiga. Sudahlah berkahwin senyap-senyap dan menghilangkan diri, malah isteri pertama dilepaskan hanya kerana mencari suami untuk menuntut nafkah anak-anak. Nasib malang menimpa puan ini […]

Continue Reading

Baru je masok belasan tahun tapi gades ni dh dipaksa kahwen dgn pakwe sendiri sbb dia disahkan mengandung ank pakwe dia. Waktu mengandung ank ke tiga dan masa tgh berpantang suami buat mcm mcm kt dia. Akhirnya ini yang terjadi.

Foto sekadar hiasan.Assalamualaikum. Nama aku Safiya berusia 29 tahun merupakan ibu kepada tiga cahaya mata. Aku menulis disini kerana ingin bertanyakan pendapat pembaca semua. Aku kini hanya tinggal 29 hari (semasa menulis kisah ini) sebelum hari perbicaraan. Sebelum aku mulakan kisah dengan lebih lanjut. Mari aku ceritakan latar belakang aku. Aku semasa bersekolah dulu merupakan […]

Continue Reading

Terkejut bini tknk mengandung ank suami. Sampai sanggop tinggalkannnnnnn suami masa malam pertama untuk keluar check in dengan pakwe sebab nak mengandungkan ank pakwe. Akhirnya ini yg berlaku.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Di sini ingin berkongsi masalah saya dan dapatkan pandangan dari pihak tuan/puan. Saya seorang isteri, berusia 24 tahun dan baru berkahwin bulan Julai 2014 yang lalu. Sebelum berkahwin saya telah jatuh cinta dengan suami orang yang berusia 39 tahun. Dia juga telah mempunyai 4 orang anak. Isterinya mengandung, kami berkenalan. Semasa isteri […]

Continue Reading