Bini tak reti nak buat benda ni sampai akhirnya terkoyak teruk bahagian bawah tu. Bila dah settle suami datang cium pipi cakap sesuatu. Tergamam bini bila suami cakap benda tu kat dia.

Assalamualaikum semua.Tujuan aku berkongsi cerita di sini supaya aku terus dapat megingati setiap inci kebaikan yang ditaburkan dan setiap tanggungjawab yang di laksanakan tanpa rasa mengeluh. Sedikit ringkasan hubungan aku dan suami. Kami kenal di facebook bulan May 2013. Dia mula approached. Aku ingat malas nak layan sebab aku dalam fasa broken heart. Tapi cara […]

Continue Reading

Bukaan dah 4 sentimeter. Dokter risau bayi tk lepas keluar lagi mcm ada sesuatu yg tahan. Diazan tk keluar dibaca yassin tk keluar juga. Buat solat hajat pun tak keluar. Puncanya sangat mengejutkan.

Doktor dah risau sebab bayi tak keluar lagi, seperti ada sesuatu yang menahan. Diazan, tak keluar, dibaca yasin tak keluar juga, dibuat solat hajat tak keluar… Rupa-rupanya sebelum ini dia ada melakukan suatu perkara….. Apa yang saya buat, semuanya salah. Apa yang saya ada, habis semua nak lebih dari saya sedangkan saya tak bekerja. Saya […]

Continue Reading

Isteri tengah sarat dan menanti hari terkejut tiba tiba dapat gambar suami tengah nikah dengan perempuan lain. Akhirnya ini yang jadi pada isteri buat suami tergamam.

Foto sekadar hiasan. Tergamak seorang suami lepaskan isteri disaat isteri sedang mengndungkan zuriat sendiri. Inilah yang dikatakan habis madu sepah dibuang. SegaIa pengorbanan selama ni sekelip mata dilupakan setelah kehadiran orang ketiga. Sudahlah berkahwin senyap-senyap dan menghilangkan diri, malah isteri pertama dilepaskan hanya kerana mencari suami untuk menuntut nafkah anak-anak. Nasib malang menimpa puan ini […]

Continue Reading

Suami ckp kat isteri dia outstation kerja padahal dia tengah tidur sekatil dan buat benda terkutuk dengan gadis lain sampai gadis tu mengandung. Satu hari terbongkar semua perbuatan suami. Terkejut ini tindakan isteri bila tahu hal sebenar.

MY INNOCENT EX HUSBAND.. Sblm kawin sy sdh kenal exlaki sy tu dalam 3 tahun mcm tu. Hubungan kami smpailah kejinjang pelamin.. Ex sy ni sangat baik, xsuka keluar kata2 kasar, sangat sopan, lembut bila berbicara, hormat orang tua, rajin, yang baik2 semua lah dia. Dalam perkahwinan ni kami dikurniakan 3orang anak. 2perempuan(kembar) 1lelaki. Rasa […]

Continue Reading

Baru umur 16 tahun tapi gadis ni dipaksa kahwin dengan pakwenya sebab disahkan mengandung ank pakwenya. Waktu mengandung ank ke tiga dan waktu berpantang dia dikasari suami. Akhirnya ini yang terjadi.

Foto sekadar hiasan.Assalamualaikum. Nama aku Safiya berusia 29 tahun merupakan ibu kepada tiga cahaya mata. Aku menulis disini kerana ingin bertanyakan pendapat pembaca semua. Aku kini hanya tinggal 29 hari (semasa menulis kisah ini) sebelum hari perbicaraan. Sebelum aku mulakan kisah dengan lebih lanjut. Mari aku ceritakan latar belakang aku. Aku semasa bersekolah dulu merupakan […]

Continue Reading

Isteri baru je mengandung ank pertama. Tapi suami taknak ank tu. Suami suruh isteri buang ank dalam kandungannya. Isteri tergamam. Rupa rupanya ini punca suami buat begitu.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum. Dah lama aku berniat nak luahkan kepada orang lain namun aku takut dengan orang pandang lain pada aku. Jadi Aku memilih untuk bercerita di sini hanya, luahan hati mahupun jikalau sudi kiranya warga IIUMC berkongsi nasihat buat aku. Genap 5 tahun perkahwinan ini, aku tidak tahu samaada perasaan aku melebih lebih […]

Continue Reading

Kakak kandung sendiri hantar sesuatu kat adik. Perut adik jadi besar mcm mengandung ank kembar lapan. Haid pula keluar tiga bulan tak henti. Rupa rupanya ini yang terjadi.

Foto sekadar hiasan. Kisah yang akan aku ceritakan ini adalah dari kisah benar dan perkongsian ini boleh dijadikan teladan bagi orang lain. Cerita ni agak panjang, sebab kalau nak aku ringkaskan, takut tak faham jalan ceritanya. Nama aku Fasha (bukan nama sebenar) aku ni ade 5 orang adik beradik dan aku no.4 perempuan.. Atas aku […]

Continue Reading

Wanita ini mengaku dah banyak kali buat benda tak senonoh itu. Sampai tingkatan empat dia mengandung. Akhirnya tak sangka ini yang berlaku.

Kita sering mendengar berbagai kisah yang melibatkan remaja sekolah yang rosak akhlaknya akibat kedegilan sendiri, malah selepas mereka terlanjur dengan perbuatan terkutuk itu, bayi yang dikandung dan tidak berdosa itu dibuang begitu sahaja tanpa rasa bersalah. Namun, mungkin ramai yang tidak pernah tahu tentang remaja-remaja yang didapati telah terlanjur sehingga melahirkan anak mempunyai keinginan untuk […]

Continue Reading

Adik ipar bangga gelakkan isteri gara gara tak boleh mengandung. Tiba tiba sesuatu telah terjadi pada anak dia. Terkejut satu keluarga.

Gambar sekadar hiasahm. Assalammualaikum.. Terima kasih jika admin sudi siarkan.. Tiada apa yang terlalu menarik untuk aku kongsikan tapi aku harap semua boleh ambil ikhtibar serba sedikit dari cerita aku. Aku sudah berkahwin dan tinggal bersama keluarga aku di Negeri Sembilan. Isteri aku orang Johor. Kami masih belum di kurniakan zuriat. Aku nak cerita mengenai […]

Continue Reading

Mengejutkan Elly Mazlein mengandung. Akhirnya Kak Lina dan suami tampil buat pengakuan tentang badan yang dah berisi. Tergamam bila tahu hal sebenar.

Di khabarkan ramai juga artis artis malaysia terk3san dengan perintah berkurung yang di jalankan sekarang. Mana taknya ramai artis yang tidak ada job dan pendapatan seperti sedia kala. Tetapi berbeza pula dengan selebriti ini Elly Mazlin yang nampak m4kin aktif memasak dan membuat video di channel youtubenya bersama sama dengan suaminya Cikgu Azlan. Kak Lina […]

Continue Reading