Wan Emir kenang pemergian bapa yang dah 5 tahun pergi menghadap illahi. Terkejut bila Wan Emir dedahkan ini tindakan Mira Filzah untuk pujuk dia tak bersedih.

Kehilangan bapa tersayang secara mengejut sememangnya satu perkara yang tidak mungkin dilupakan sampai bila-bila. Hal ini diakui sendiri oleh suami kepada aktres terkenal, Mira Filzah, Wan Emir Astar apabila memuat naik gambar bapanya iaitu Datuk  Wan Mohammad Khair-il Anuar yang pergi menghadap illahi 5 tahun lalu dalam kejadian helikopter trhmpas. Wan Emir mengakui begitu sedih […]

Continue Reading

Ada warganet yang tanya tentang zuriat pada Mira Filzah lepas nampak baby bump. Sekali selamba je Mira Filzah boleh bagi respon macam ni.

Pelakon yang kini semakin bahagia dengan rumah tangga yang baru dibina, Mira Filzah mengakui dirinya tidak lepas daripada pertanyaan mengenai bilakah dia dan suami, Wan Emir akan menimang cahaya mata pertama. Mira Filzah atau nama sebenarnya Nur Amirah Filzah Badioezaman,28, berkata, berita gembira seperti itu pasti akan dikongsi kepada semua terutama peminat setia apabila dikurniakan […]

Continue Reading

Kongsi gambar berbaju kurung berona merah hati di Instagram. Ada warganet tampil beri nasihat kat Mira Filzah

Terbaru, Mira Filzah yang merupakan pelakon dan pengacara telah berkongsikan beberapa keping foto yang memaparkan dirinya sedang berbaju kurung berona merah hati di laman IG miliknya. JIka dilihat menerusi kapsyen yang dibuat oleh Mira Filzah, dia menyatakanbaju tersebut dipakai bagi tujuan penggambaran sebuah program yang akan disiarkan pada bulan Ramadan. Difahamkan beliau sekadar menggayakannya kerana […]

Continue Reading

Zulin Aziz muat naik foto pre wedding. Sekali tiba tiba warganet perasan benda ni pula siap kaitkan Mira Filzah. Rupa rupanya ini punca.

Baru-baru ini pengacara dan pelakon terkenal, Zulin Aziz mengejutkan ramai pihak apabila memuat naik foto seperti foto pre-wedding bersama jejaka yang diberi nama Farhan Norzaini di laman Instagram miliknya. Foto yang di muat naik itu ditulis dengan kapsyen : Fuhhh lagi lah peminat dan pengikut Zulin tertanya-tanya kan, adakah itu jejaka pilihan hati beliau? Siap ada yang […]

Continue Reading

Michael Ang dedahkan Mk bakal berlakon dengan Mira Filzah. Tapi tiba tiba nama Nabila Razali pula yang kena petik. Terkedu rupa rupanya ini punca.

Wow, siapa sangka tak lama lagi penyanyi kegemaran ramai iaitu MK K-Clique bakal bergelar pelakon dan turut akan digandingkan bersama dengan heroin pujaan ramai iaitu Mira Filzah! Perkara itu disahkan sendiri oleh pengarah dan penerbit terkenal, Michael Ang yang menjanjikan bahawa drama tersebut bukan lah drama cliche. Ini merupakan projek pertama buat MK dalam dunia lakonan dan disebabkan […]

Continue Reading

Lama menyepi setelah memasuki alam perkahwinan. Mira Filzah buat perkongsian yang ramai tak tahu sejak dia mula berkahwin

Macam yang kita semua sedia maklum, berikutan pelaksanaan PJP menyebabkan pelbagai sektor yang terjejas termasuklah industri bidang seni sehingggakan segala aktiviti hiburan mahupu penggambaran terpaksa ditangguhkan. Menurut Mira Filzah yang merupakan pengacara dan pelakon yang masih dalam fasa pengantin baru,bagi Mira Filzah tempoh berkvrung di rumah adalah momen terbaik untuknya dan suami,Wan Emir Astar utuk […]

Continue Reading

Penampakan baby bumb dan ramai peminat syak Mira Filzah hamil. Ini jawapan sekilas dari Mira Filzah tentang hal tersebut

Siapa sahaja yang tidak mengenali pengacara dan pelakon popular, Mira Filzah yang pernah mengejutkan orang ramai dengan perkahwinannya. Tak dinafikan memiliki keperibadian lemah lembut serta rupa paras yang manis menjadikan Mira Filah anatara pelakon yang digemaari ramai. Baru baru ini,lain pula kisahnya apabila foto yang dikongsikan Mira di IG telah jadi perhatian ramai khusunya para […]

Continue Reading

Lama menyepi sekali Ramona Zamzam bongkarkan perangai sebenar Mira Filzah. Tak sangka dalam diam sampai macam ni sekali perangai Mira Filzah.

Solat adalah satu kewajipan bagi semua umat Islam di seluruh dunia. Seandainya seseorang Muslim itu taat mendirikan solat fardu sebanyak lima kali dalam sehari, bermakna dia seolah-olah menegakkan agamanya. Baru-baru ini, menerusi laman sosial Instagram, pelakon Ramona Zamzam mendedahkan rakan selebriti Mira Filzah sebagai selebriti yang paling diminatinya saat ini. Menurut pelakon berusia 31 tahun […]

Continue Reading

Perkongsian Wan Emir secara tak langsung raih perhatian ramai. Suami kepada Mira Filzah dedahkan ibunya telah terima gelaran Datuk

Macam yang kita ketahui,bersempena sambutan Hari Wilayah Persekutuan 2021 hari ini,mak mertua kepada Mira Filzah iaitu Datin Mastura Yazis menerima Darjah Kebesaran Panglima Mahkota Wilayah (P>M>W) yang membawa gelaran Datuk. Datuk Mastura merupakan Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri (Tugas-Tugas Khas) yang juga Ahli Parlimen Kuala Kangsar itu menerima Darjah Kebesaran daripada YDPA Al-Sultan Abdullah […]

Continue Reading

Mira Filzah baru sahaja buka akaun TikTok. Peminat luah rasa teruja lepas Mira buat pendedaahan tentang akaun Tiktoknya

Sebut sahaja TikTok, pasti ramai tahu aplikasi tersebut semakin menjadi trend sejak kebelakangan ini. Malah, ramai yang terjebak dengan aplikasi tersebut tidak kira usia.Termasuklah, pelakon dan pengacara Mira Filzah yang turut terjebak dengan aplikasi tersebut. Mira turut memaklumkan kepada peminat dia juga sudah mempunyai akaun TikTok diberi nama therealmfmirafilzah. Perkara itu sekaligus membuatkan rata-rata peminat teruja. Baru […]

Continue Reading