Nadia Brian dedahkan dapat tawaran berlakon peringkat antarabangsa. Mengejutkan bila dia dapat watak untuk tidak berbaju. Sekali ini tindakan Nadia buat warganet terkedu.

Nadia Brian dedahkan dapat tawaran berlakon peringkat antarabangsa. Mengejutkan bila dia dapat watak untuk tidak berbaju. Sekali ini tindakan Nadia buat warganet terkedu. Sudah menjadi impian setiap pelakon untuk muncul di peringkat antarabangsa, namun pelakon Nadia Brian memaklumkan dia terpaksa menolak tawaran berlakon dalam drama bersiri 12 episod di Hollywood. Menurut Nadia dia terpksa menolak tawaran berkenaan […]

Continue Reading

Lega lepas ni tiada lagi episod sedih. Lama menyepi kali ni Nadia Brian tampil bersuara dedahkan sesuatu pasal rumahtangganya. Tak sangka sampai macam ni sekali terjadi.

Rumah tangga yang dibina hanya mampu bertahan setahun sahaja dan bakal bertemu titik noktah, pelakon Nadia Brian berkata apa yang berlaku menjadikan dirinya lebih kuat dan matang. Ujarnya, tiada siapa yang mahukan perpisahan namun dia reda jika sudah tertulis jodoh hanya sampai setakat itu sahaja. Kata Nadia lagi, dia lega episod sedihnya akan berakhir dan mahu membuka […]

Continue Reading

Hati dah tak bahagia. Nadia Brian tak sabar nak selesaikan kemelut rumahtangga. Mengejutkan ini keadaan terkini rumahtangga dia dan suami.

KUALA LUMPUR: Jauh di sudut hati, pelakon kontroversi, Nadia Brian mendambakan kebahagiaan apabila memilih membina mahligai rumah tangga bersama insan dicintai. Tidak terdetik di hatinya, berkahwin untuk berpisah. Namun, takdir menentukan segala-galanya. Umumnya mengetahui, pergolakan hubungan berlaku antara Nadia dan suaminya, Muizz Nasruddin sejak Oktober lalu. Tidak sampai setahun hidup bersama, mahligai rumah tangganya bagaikan […]

Continue Reading

Tengah hangat cerita pasal Nadia Brian sekali tiba tiba pengarah buka mulut cerita tentang perangai sebenar Nadia yang ramai tak tahu.

PERG0LAKAN rumah tangga membabitkan pelakon Nadia Brian dan suami Muizz Nasruddin sedikit pun tidak mengganggu kerjaya seni aktres berusia 29 tahun itu. Nadia yang kini sibuk menjalani penggambaran drama Aku Yang Kau Gelar Isteri untuk siaran slot Samarinda TV3 dilihat bersikap profesional dan tahu membezakan antara kerjaya dan hal peribadi. Perkara ini didedahkan oleh penerbit dan pengarah drama […]

Continue Reading

Buka aib sebab nak kan populariti. Mengejutkan sekali ini respon dari Muizz lepas adik ipar cakap dia macamtu. Selamba je respon dia macam ni.

” Syukur Alhamdulillah. Aku nak cakap satu jela, orang yang suka membuka aiib orang ni, tak akan lama nya hidup ni. Lagi-lagi ditambah dengan ftnah lagi kan?” Demikian status ditulis Lydia Brian, adik kepada pelakon Nadia Brian yang kini hangat dengan isu pergolakan bersama suaminya, Muizz Nasruddin. Sebelum itu, isu menjadi pnas apabila Muizz yang […]

Continue Reading

Lepas je Muiz bongkarkan pasal Nadia Brian kali ni giliran adik pulak tampil bersuara pertahankan Nadia Brian. Mengejutkan sampai mcm ni sekali respon dari adik Nadia.

Susulan pendedahan suaminya, Muizz Nasruddin nekad untuk berpisah, hantaran terkini pelakon Nadia Brian telah dibanjri dengan pelbagai komen daripada warganet yang mengkritik tindakannya. Teruk dikritik dengan tduhan-tduhan tersebut, seorang wanita yang menggunakan akaun @lydiabrian dipercayai adik kepada Nadia tampil mempertahankan kakaknya. Menurut Lydia, dia beranggapan abang iparnya itu seperti mempunyai masalah mentl apabila hanya pandai berlakon untuk meraih simpati […]

Continue Reading

Tak pernah nak gelek untuk raih perhatian warganet. Lepas lama memendam rasa akhirnya Muizz luahkan sesuatu tentang Nadia Brian buat warganet tergamam.

Isu pergolakan rumah tangga pelakon cantik jelita, Nadia Brian dan suami, Muizz Nasruddin telah menjadi bualan hangat warganet di media sosial. Malah, sebelum ini, Muizz sendiri telah mengeluarkan kenyataan dengan mendakwa bahawa isterinya itu berlaku tidak setia. Terbaru, Muizz telah memuatnaik beberapa status di Instagram Story meluahkan perasaan kurang senang didakwa ditujukan kepada isterinya. Menerusi perkongsian tersebut, […]

Continue Reading

Lelaki yang check in hotel dengan Nadia Brian tu boleh dikenakan tindakan. Akhirnya Muizz tampil bersuara lantang bongkarkan sebabnya buat orang ramai terkejut.

Semalam, peminat hiburan seni tanahair dikejutkan dengan berita mengenai dkwaan suami Nadia Brian yang mendkwa melihat sendiri isterinya di bilik hotel di Cyberjaya bersama seorang lelaki. Muizz Nasruddin mendedahkan perkara itu berhubung keputusan memfailkan perpisahan di Mhkamah Syariah Wilayah Persekutuan, pada 2 Oktober lalu. Kata Muizz, sukar untuk dia maafkan perbuatan tak setia isterinya dan […]

Continue Reading

Dikatakan kantoi dengan suami ada lelaki lain. Sekali Nadia Brian tampil bersuara gesa suami untuk lafazkan talak. Rupanya ini punca buat warganet terkedu

Kuala Lumpur: “Saya sudah tawar hati dengannya. Banyak juga kerenah Muizz yang tak dapat saya kongsikan demi menjaga aibnya. Saya harap di mahkamah nanti Muizz akan terus melafazkan untuk berpisah,” kata pelakon Nadia Brian mengenai isu pergolakan rumah tangga dengan suaminya, Muizz Nasruddin. Nadia ketika dihubungi berkata, dia berharap masalah itu dapat diselesaikan dengan cepat. […]

Continue Reading

Isu rumahtangga Nadia Brian tengah hangat jadi bualam ramai. Tiba tiba Muiz Nasruddin bongkarkan punca dia failkan perpisahan. Rupanya kantoi ini yang Nadia Brian sorokkan.

Kuala Lumpur: “Saya sendiri nampak isteri saya bersama seorang lelaki di bilik hotel di Cyberjaya,” kata suami kepada pelakon Nadia Brian iaitu Muizz Nasruddin mengenai keputusannya memfailkan perpisahan di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan, di sini, pada 2 Oktober lalu. Muizz berkata, sekiranya dia terus berdiam diri dan tidak melepaskan isterinya, dia akan dianggap sebagai lelaki […]

Continue Reading