Pelik bila jam 6 pagi je nasi lemak yang ayah niaga mesti dah tak elok. Tiba tiba ayah buat kejutan masa hari nak kahwin dia buat mak jatuh terduduk. Tergamak ayah buat kejutan smpai macam tu sekali.

Assalamualaikum dan hai to all the readers. Rasanya masih belum terlambat untuk aku mengucapkan selamat hari raya buat semua. Aku dah gain 3 kg sejak sambut syawal ni. Hahaha. Ok back to the story, nanti melalut pulak mukadimah aku. Aku Dalila (bukan nama sebenar), berumur 26 tahun dan sudah berkahwin dan beranak dua. Hari ni […]

Continue Reading

Gadis ini pelik bila pukul 6 pagi je nasik lemak yg abah dia jual basi. Tiba tiba abah buat kejutan masa hari nikah dia sampai buat mak jatuh rebah. Sanggup abah buat kejutan sampai macam tu sekali.

Assalamualaikum dan hai to all the readers. Rasanya masih belum terlambat untuk aku mengucapkan selamat hari raya buat semua. Aku dah gain 3 kg sejak sambut syawal ni. Hahaha. Ok back to the story, nanti melalut pulak mukadimah aku. Aku Dalila (bukan nama sebenar), berumur 26 tahun dan sudah berkahwin dan beranak dua. Hari ni […]

Continue Reading