Hairan pakwe ajak duduk serumah. Padahal lagi beberapa hari je lagi nk nikah. Mengejutkan lepas je nikah bini dikerjakan hari hari. Satu hari bila bini period ini yg suami buat kt bini.

Assalamualaikum… Tahun ini tahun ke 5 aku berkahwin buat yang kali kedua… Maknanya dah 10 tahun aku bebas… Allah je tahu perasaan aku lepas ex aku jatuhkan talak. Abang aku, mak aku dan ayah aku yang teman aku di mahkamah menangis kesyukuran… Syukur mereka dapat anak mereka semula… Aku anak perempuan tunggal dalam lima adik […]

Continue Reading

Terkejut jam tiga pagi suami tiba tiba tanya bini period dh habes ke belom. Suami tanye sambil pegang pinggang bini. Bini jawab masa last check dh takda period. Tergamam ini yg suami buat lepas bini jawab mcm tu.

Al-kisahnya pukul 3 pagi, Aku sedang tidur dan dia kejutkan aku lalu berkata, “Datang bulan dah habis? Saya rasa dah macam lama sangat ni telekung awak tu tak bergerak” Aku terdiam. “Hari ini dah hari keenam,” kata aku dalam hati. “Hari ini, hari last kot. Baru tadi, saya check dah kering (pukul 1 pagi). Esok […]

Continue Reading

Terkejut bini bila pukul tiga pagi suami tiba tiba tanya period dah habis ke belom. Suami tanya sampil peluk pinggang bini. Tadi check dah kering. Akhirnya ini yg suami lakukan bila bini jawab macam tu.

Al-kisahnya pukul 3 pagi, Aku sedang tidur dan dia kejutkan aku lalu berkata, “Datang bulan dah habis? Saya rasa dah macam lama sangat ni telekung awak tu tak bergerak” Aku terdiam. “Hari ini dah hari keenam,” kata aku dalam hati. “Hari ini, hari last kot. Baru tadi, saya check dah kering (pukul 1 pagi). Esok […]

Continue Reading

Terkejut bila kakak sendiri hantar benda ni dekat adk. Tiba tiba je perut adk jadi besar mcm hamil ank kembar 10. Period pula 3 bulan datang tak berhenti. Rupa rupanya ini yang kakak dia buat.

Foto sekadar hiasan. Kisah yang akan aku ceritakan ini adalah dari kisah benar dan perkongsian ini boleh dijadikan teladan bagi orang lain. Cerita ni agak panjang, sebab kalau nak aku ringkaskan, takut tak faham jalan ceritanya. Nama aku Fasha (bukan nama sebenar) aku ni ade 5 orang adik beradik dan aku no.4 perempuan.. Atas aku […]

Continue Reading