Nekad tunjuk gambar perempuan atas katil dalam hp ayah. Pelik mak hanya senyum je. Tapi lepas je dari tu setiap kali ayah balik mak berdiri depan pintu. Akhirnya ini yang terjadi buat lelaki ini terkedu.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum wbt. Nama aku Yahya (bukan nama sebenar) umur 20 tahun. Sekarang sedang melanjutkan pelajaran di sebuah universiti awam di suatu negeri. Online! Aku nak luahkan kat sini apa yang tersimpan dalam hati. Ini secebis kisah hidup aku. Cerita ni sedikit panjang eh so kalau tak larat nak baca, aku bagi disclaimer […]

Continue Reading

Dah 3 tahun kahwin isteri masih tak nak mengandung dengan alasan yang tak masuk akal. Tiba tiba suami mula planning sesuatu. Terduduk isteri bila dapat tahu rupa rupanya ini yang suami tengah rancang.

Status kawan saya mulanya adalah isteri. Ibu kepada 3 org anak. Dulu bekerja sebagai Jurutera tapak binaan. Dia seorang wanita yang cantik. Baik hati dan solat tak pernah tinggal. Walaupun dah berkahwin tapi masih lagi nampak macam anak dara. Dia ada aura yang tersendiri. Saya juga mengenali suaminya. Suaminya seorang yang baik. Sebaik dia. Tapi […]

Continue Reading