Dapat isteri yang gaji kecik je tapi dia suka sangat berkongsi. Sampai kan aiskrim 1 batang pun boleh kongsi ramai ramai Terkedu rupa rupanya ini yang dia selalu amalkan sampai boleh sedekah macam tu.

Nama saya Nizam, berumur lewat 20an. Saya seorang juruteknik di sebuah kilang farmasi di Negeri Pantai Timur. Sudah pun berkahwin dengan isteri yang kira paras rupanya cantik dan manis orangnya. Apa yang buatkan saya lebih tertarik kepadanya adalah sifatnya yang sangat pemurah! Yes, isteri saya seorang yang suka BERSEDEKAH. Kami dikurniakan sepasang anak kembar yang […]

Continue Reading

Baki gaji pasangan ni tinggal 2k je. Terkejut isteri bila tiba tiba suami kata nak bagi mak masing masing rm500 sorang. Tak sangka pertengahan bulan ini yang jadi dekat pasangan ni.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Hi nama aku Julia. Aku adalah seorang ibu kepada 2 org anak dan bekerja biasa2 sahaja sebagai admin yg pendapatannya tak lebih daripada 30K setahun, Suami aku pula seorang pekerja di bahagian stor dan jumlah gaji yg hampir sama dengan aku. Aku bukan lah seorang student malah lepas SPM aku terus kerja, […]

Continue Reading

Isteri suka sangat bersedekah walaupun gaji kecil. Sampaikan masa raya pun sanggup bagi jumlah yang besar kat budak budak. Satu hari terbongkar punca isterinya berbuat sebegitu rupa

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Nama saya Nizam, berumur lewat 20an. Saya seorang juruteknik di sebuah kilang farmasi di Negeri Pantai Timur. Sudah pun berkahwin dengan isteri yang kira paras rupanya cantik dan manis orangnya. Apa yang buatkan saya lebih tertarik kepadanya adalah sifatnya yang sangat pemurah! Yes, isteri saya seorang yang suka BERSEDEKAH. Kami dikurniakan […]

Continue Reading