Gadis ni selamba je selak baju dan seluar dia depan pakwe sebab nak tunjuk keadaan dia yang sekarang macam mana. Takut pakwe dia tak boleh terima. Terkejut pakwe dia dan ini reaksi pakwe.

Gambar sekadar hiasan.Salam semua. saya, wanita yang telah 5 tahun berkahwin dan masih belum mempunyai zuriat. Siapa kahwin tak nak anak kan?? Begitu jugak saya dan suami. saya kesian kat suami saya yang sangat ingin zuriat. Tapi dia tak pernah bersuara hal zuriat sebab tak nak saya tertekan. saya tahu semuanya berpunca daripada saya. saya […]

Continue Reading