Terkedu malam tu suami halau isteri tidur luar semata nak benda ni dengan wanita ni. Isteri pun ikut je apa yang suami suruh. Akhirnya ini yang terjadi buat wanita ini terkedu.

assalam min. Hide profile aku. aku dalam dilema. untuk terus kuat atau cuba untuk terima kenyataan. yang suami aku dah sebetul2nya tak ade hati pada aku. dia ada perempuan lain dari awal usia prkhwinan kami. dah nak dekat 3 tahun. perempuan tu umur 18 tahun. dan kami laki bini 25 tahun. nak dibndingkan aku dengan […]

Continue Reading

Isteri tengah tunggu hari nak bersalin. Terperanjat isteri bila tetiba je dpt gambar suami dia tgh akad nikah dgn wanita lain. Akhirnya ini yg terjadi pada dia sampai suami dia rasa menyesal.

Foto sekadar hiasan. Tergamak seorang suami lepaskan isteri disaat isteri sedang mengndungkan zuriat sendiri. Inilah yang dikatakan habis madu sepah dibuang. SegaIa pengorbanan selama ni sekelip mata dilupakan setelah kehadiran orang ketiga. Sudahlah berkahwin senyap-senyap dan menghilangkan diri, malah isteri pertama dilepaskan hanya kerana mencari suami untuk menuntut nafkah anak-anak. Nasib malang menimpa puan ini […]

Continue Reading

Lepas dah halal masa mlm pertama isteri tido dlm bilek air. Rupanya isteri tak boleh nk tahan dgn apa yg suami buat kt dia. Akhirnya terbongkar ini yg suami dia buat sampai dia nekad mlm pertama dlm bilek air.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Bini kedua ni selalunya perampas. So aku nak cerita dulu macam mana aku boleh dapat title ‘isteri kedua’. Umur aku masuk 25 tahun. So korang nak tahu macam mana aku dapat title ni? Suami aku kena tangkap basah dengan madu aku iaitu kawan kerja dia sedangkan kitaorang dh bertunang dan tinggal lagi […]

Continue Reading

Isteri hairan suami hari hari balek kerja lambat. Terperanjat isteri satu hari suami tetiba bwk balek ank angkat ke rumah. Suami ckp bdk tu maseh study. Hingga lah satu hari isteri terkejut lihat apa yg suami dgn bdk tuh buat kt rumah.

Salam semua, Saya ingin menceritakan sebuah pengalaman kehidupan. Saya seorang wanita berkerjaya agak baik, berpendidikan tinggi, berjawatan dalam politik. Cerita bermula bila saya berkahwin dengan duda anak dua. Suami membawa 2 anak perempuan nya tinggal dgn saya dirumah ibu bapa saya. Mak dan ayah saya sangat sayangkan ke 2 cucu baru itu walau bukan datang […]

Continue Reading

Isteri sebok tgk movie korea sampai dekat setahun dah tak bagi layanan dekat suami. Tergamam bila satu malam tu isteri teros tarik suami masok bilek. Rupanya ini yg dia buat kat suami.

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih. Hi dan Assalamualaikum. Ini kali pertama menulis di IIUMC. Tak pasti sama ada cerita ni Admin benarkan untuk publish tapi saya cuba ye. Terima kasih Admin. Awak seorang sahaja yang baca pun takpa. Tapi kalau orang lain baca sekali seronok jugak. […]

Continue Reading

Wanita nih mula mula hanya saja saja je tapi akhirnya sampai terbuat benda tuh dgn laki lain. Hingga satu hari dia mengandung. Suami pula curiga tu ank dia atau bukan. Akhirnya ini tindakan suami.

Foto sekadar hiasan carian google. Assalamualaikum wbt semua… Kisah aku ni nak dikatakan berat ke tidak, tak tahu lah. Cuma aku tak tahu pada siapa aku boleh mengadu dan bercerita. Ia tentang aib sendiri tapi hati macam nak pecah untuk bercerita. Kisah berlaku 3 bulan lalu bilamana kisah aku selingkuh (aku isteri) dengan lelaki lain […]

Continue Reading

Laki nih tergamam bila isteri beritahu yg dia dah tak tahan dgn laki nih sbb laki nih punya layanannnnnnn dah tak syok. Akhirnya ini yg dia lakukannnnnnnnn sampai isteri dia tergamam mlm tuh.

Aku ingin cerita kisah hidup ini biar jadi pedoman buat semua dari aku tak tahu apa time bujang sehingga lah ke alam perkahwinan.Korang baca lah sampai semoga ini menjadi pedoman buat semua. Memang dulu aku jahil tentang solat. Sebab dari kecil mak bapak aku tak tekankan tentang solat. Aku belajar tentang solat sewaktu di sekolah. […]

Continue Reading

Suami boleh seronok nikah dgn gadis lain waktu isteri dlm wad tak sedar diri. Tergamam lepas beberapa tahun isteri dgn tiba tiba sedarkan diri. Terkejut isteri lihat apa yg dh jadi. Akhirnya ini yg berlaku.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum. Hi, Aku Hanisah. Adik bongsu dari 6 beradik. Yang sulung abang. Yang lain semua kakak. Aku sekadar nak berkongsi cerita, meluah rasa, sebab semua orang dalam family aku decided not to comment anything. (Btw, kalau korang ade tengok drama Hi-bye Mama, kisah yang terjadi dalam family aku lebih kurang macam tu […]

Continue Reading

Suami mintak bini untuk bersama satu malam tu tapi bini tak larat nak layan suami. Terperanjat bini bila suami cuba lakukan sesuatu kat dia sampai dia tengking suami suruh keluar rumah. Tergamam rupanya smpai camni sekali yg suami buat kt dia.

Assalamualaikum.. Zaman kini memang dah biasa wanita bekerja. Malah ada yang wanita mempunyai gaji lebih besar dari suaminya. Sekiranya ego berjaya dikawal dan mengetepikan status kerja dalam keluarga, selalunya boleh hidup bahagia seperti biasa, namun jika ego menguasai diri, boleh mvsnah rumah tangga. Ini merupakan kisah benar seorang isteri yang amat menyesaIi perbuatannya terhadap suami […]

Continue Reading

Biini hairan suami tiap mlm balek kerja lambat. Lepastu sampai sampai rumah jer suami teros basoh baju yg dia pakai. Biini hairan lepastu syak ada bau pommpuan kt baju suami. Terperanjat bini bila satu hari kantoi semua apa yg suami buat selama ni.

Setelah curiga dengan kelakuan suaminya yang selalu pulang waktu subuh, terus mandi dan membasuh baju, Seorang isteri akhirnya mengetahui sesuatu yang mengejutkan. Selama mengharungi bahtera rumah tangga, dia tidak merasa aneh dengan sikap suaminya. Namun sejak kebelakangan ini suaminya selalu balik ke rumah pada waktu subuh, terus mandi, dan mencuci baju.Balik dari kerja, dia terus […]

Continue Reading