Suami selalu abaikan isteri. Asyik hadap handphone sampai tak pedulikan isteri. Akhirnya wanita ni nekad buat sesuatu sampai suami menyesal seumur hidup.

Bila berumahtangga, jangan terlalu lebihkan aktiviti sendiri sehingga anak dan isteri/suami rasa diabaikan. Perlu bijak membahagikan masa atau paling tidak pun, ajak keluarga sertai aktiviti itu, sekali gus dapat merapatkan hubungan kekeluargaan. “Aku rasa dah tak nak hidup di muka bumi ini bila isteri aku dah failkan surat berpisah. Aku dah pujuk rayu pergi ke […]

Continue Reading

Sudahlah isteri dipisahkan dengan cara atas talian. Tapi ini pula tindakan si suami terhadap anaknya setelah berpisah.

Setiap rumah tangga pasti ada manis dan pahitnya sepanjang kehidupan. Bagi setiap pasangan, tidaklah selesai sekiranya sudah selamat bernikah, malah bernikah itu adalah titik permulaan untuk sesuatu hubungan tersebut. Namun setiap hari selepas bernikah merupakan hari pengenalan bagi setiap pasangan itu sehinggalah hari tuanya. Tidaklah indah bagi semua pasangan pada kehidupan perkahwinannya pasti ianya akan […]

Continue Reading

Isteri ajak pergi hospital tapi suami anggap ia perkara remeh. Sampai satu tahap suami tak tahan dan suruh isteri dia pergi buat selamanya. Akhir sekali ini yang terjadi kat suami dia

Assalamualaikum dan selamat sejahtera para pembaca. Pada awal Febuari 2018, salah seorang teman baik saya telah dijemput Ilahi kerana sakit rahim tahap empat. Alhamdulillah dia menderita tidak lama. Tiga bulan terlantar skit sebelum subuh dia menghembuskan nafasnya yang terakhir dan tinggalkan seorang putera yang masih kecil bersama dua orang puteri yang masih bersekolah dengan si […]

Continue Reading

Dapat bakal isteri yang keluarganya warak. Lepas jumpa keluarga perempuan baru dapat tahu pihak sana minta hantaran sampai 30k. Lebih mengejutkan sekali lepas kahwin isteri mula tunjuk perangai sebenar

Foto di atas sekadar hiasan. Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca. Aku di sini hendak berterima kasih kepada admin jika cerita aku ini disiarkan untuk dijadikan sebagai pengajaran. Harap semua sihat dalam waktu pkp atau pkpb ni. Secara terus terang,aku adalah seorang lelaki yang sudah berusia 33 tahun. Hanya bekerja sebagai jurutera di sebuah […]

Continue Reading

Terkedu malam tu suami halau isteri tidur luar semata nak benda ni dengan wanita ni. Isteri pun ikut je apa yang suami suruh. Akhirnya ini yang terjadi buat wanita ini terkedu.

assalam min. Hide profile aku. aku dalam dilema. untuk terus kuat atau cuba untuk terima kenyataan. yang suami aku dah sebetul2nya tak ade hati pada aku. dia ada perempuan lain dari awal usia prkhwinan kami. dah nak dekat 3 tahun. perempuan tu umur 18 tahun. dan kami laki bini 25 tahun. nak dibndingkan aku dengan […]

Continue Reading

Isteri tengah tunggu hari nak bersalin. Terperanjat isteri bila tetiba je dpt gambar suami dia tgh akad nikah dgn wanita lain. Akhirnya ini yg terjadi pada dia sampai suami dia rasa menyesal.

Foto sekadar hiasan. Tergamak seorang suami lepaskan isteri disaat isteri sedang mengndungkan zuriat sendiri. Inilah yang dikatakan habis madu sepah dibuang. SegaIa pengorbanan selama ni sekelip mata dilupakan setelah kehadiran orang ketiga. Sudahlah berkahwin senyap-senyap dan menghilangkan diri, malah isteri pertama dilepaskan hanya kerana mencari suami untuk menuntut nafkah anak-anak. Nasib malang menimpa puan ini […]

Continue Reading

Lepas dah halal masa mlm pertama isteri tido dlm bilek air. Rupanya isteri tak boleh nk tahan dgn apa yg suami buat kt dia. Akhirnya terbongkar ini yg suami dia buat sampai dia nekad mlm pertama dlm bilek air.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Bini kedua ni selalunya perampas. So aku nak cerita dulu macam mana aku boleh dapat title ‘isteri kedua’. Umur aku masuk 25 tahun. So korang nak tahu macam mana aku dapat title ni? Suami aku kena tangkap basah dengan madu aku iaitu kawan kerja dia sedangkan kitaorang dh bertunang dan tinggal lagi […]

Continue Reading

Isteri hairan suami hari hari balek kerja lambat. Terperanjat isteri satu hari suami tetiba bwk balek ank angkat ke rumah. Suami ckp bdk tu maseh study. Hingga lah satu hari isteri terkejut lihat apa yg suami dgn bdk tuh buat kt rumah.

Salam semua, Saya ingin menceritakan sebuah pengalaman kehidupan. Saya seorang wanita berkerjaya agak baik, berpendidikan tinggi, berjawatan dalam politik. Cerita bermula bila saya berkahwin dengan duda anak dua. Suami membawa 2 anak perempuan nya tinggal dgn saya dirumah ibu bapa saya. Mak dan ayah saya sangat sayangkan ke 2 cucu baru itu walau bukan datang […]

Continue Reading

Isteri sebok tgk movie korea sampai dekat setahun dah tak bagi layanan dekat suami. Tergamam bila satu malam tu isteri teros tarik suami masok bilek. Rupanya ini yg dia buat kat suami.

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih. Hi dan Assalamualaikum. Ini kali pertama menulis di IIUMC. Tak pasti sama ada cerita ni Admin benarkan untuk publish tapi saya cuba ye. Terima kasih Admin. Awak seorang sahaja yang baca pun takpa. Tapi kalau orang lain baca sekali seronok jugak. […]

Continue Reading

Wanita nih mula mula hanya saja saja je tapi akhirnya sampai terbuat benda tuh dgn laki lain. Hingga satu hari dia mengandung. Suami pula curiga tu ank dia atau bukan. Akhirnya ini tindakan suami.

Foto sekadar hiasan carian google. Assalamualaikum wbt semua… Kisah aku ni nak dikatakan berat ke tidak, tak tahu lah. Cuma aku tak tahu pada siapa aku boleh mengadu dan bercerita. Ia tentang aib sendiri tapi hati macam nak pecah untuk bercerita. Kisah berlaku 3 bulan lalu bilamana kisah aku selingkuh (aku isteri) dengan lelaki lain […]

Continue Reading