Wanita ni geraam tgk suami org ensem sangat. Selalu dtg ke kedai makan dia. Akhir sekali wanita ni nekad nk goda suami org tu. Tapi cara dia sgt mengejutkan dan akhirnya ini yg berlaku.

Asalamualaikum .. semasa saya berumur 24 tahun, saya jenis yang ramah dan suka bergaul, saya juga akan berusaha sehabis mungkin untuk mendapatkan apa yang saya mahu.. saya juga serius cantik, putih gebu, tinggi ala2 model, dan ramai lelaki yang ingin mendekati saya, dengan berbekalkan plajaran dan segulung degre yang saya ada. saya ditawarkan bekerja sebagai […]

Continue Reading

4 tahun kapell suami orang ni ajak makwe dia nikah tapi makwe dia taknak. Dia tk boleh nk terima dan tk sanggup akhirnya ini yg dia buat dekat makwe dia.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum. Aku Zhaf. Umur awal 40-an, dah berkahwin dan dikurniakan 3 orang anak. Aku cuma nak berkongsi kisah hidup aku sebagai seorang lelaki yang nyaris terperangkap dalam dunia p0ligami 5 tahun lepas. Aku berkenalan dengan seorang gadis, aku namakan R, di universiti. Kami sama sama sambung pengajian di peringkat Sarjana. Jarak umur […]

Continue Reading

Gadis ni seorang pelajar tapi duduk serumah dan tidur sekatil dengan suami orang. Laki tu cakap tak lama lagi dia nak berpisah dengan bini dia. Tiba tiba bini dia muncul semula lepas berbulan hilang. Terkejut gadis ni dan akhirnya ini yang terjadi.

Aku Jijik, Namun Aku Mahu Kembali KepadaNya. Assalammualaikum buat pembaca. Aku hanya seorang gadis mentah. Aku menulis kerana aku hanya inginkan suatu semangat, untuk melangkah hari demi hari. Aku baru sahaja melangkah dalam usia 20-an. Namun, kesucianku telah tern0da. Atas nama cinta, aku merelakan segalanya pada dia yang sebenarnya suami orang. Titik perkenalan kami hampir […]

Continue Reading

Gadis ini geram tengok suami orang hensem sangat. Selalu datang ke kedai makan dia. Akhirnya gadis ini tekad nak goda suami orang itu. Tapi cara dia sangat mengejutkan dan akhirnya ini yang terjadi.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Asalamualaikum .. semasa saya berumur 24 tahun, saya jenis yang ramah dan suka bergaul, saya juga akan berusaha sehabis mungkin untuk mendapatkan apa yang saya mahu.. saya juga serius cantik, putih gebu, tinggi ala2 model, dan ramai lelaki yang ingin mendekati saya, dengan berbekalkan plajaran dan segulung degre yang saya ada. saya […]

Continue Reading

Empat tahun couple suami orang ni ajak awek dia menikah tapi awek dia taknak. Dia tak sanggup dan tak dapat terima akhirnya ini yang dia buat kat awek dia.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum. Aku Zhaf. Umur awal 40-an, dah berkahwin dan dikurniakan 3 orang anak. Aku cuma nak berkongsi kisah hidup aku sebagai seorang lelaki yang nyaris terperangkap dalam dunia p0ligami 5 tahun lepas. Aku berkenalan dengan seorang gadis, aku namakan R, di universiti. Kami sama sama sambung pengajian di peringkat Sarjana. Jarak umur […]

Continue Reading

Geram tengok suami orang hensem sangat sampai nekad jumpa bomoh. Selamba sailang suami orang tapi terkejut akhirnya ini yang terjadi

Gambar sekadar hiasan. Asalamualaikum .. semasa saya berumur 24 tahun, saya jenis yang ramah dan suka bergaul, saya juga akan berusaha sehabis mungkin untuk mendapatkan apa yang saya mahu.. saya juga serius cantik, putih gebu, tinggi ala ala model, dan ramai lelaki yang ingin mendekati saya, dengan berbekalkan plajaran dan segulung degre yang saya ada. […]

Continue Reading