Kecoh pasal Neelofa dan suami rentas negeri gara gara nak beli karpet. Sekali ini status terkini tentang kes Neelofa dan suami.

ISU ingkar prosedur operasi standard (SOP) membabitkan pasangan selebriti Neelofa dan suaminya, Haris Ismail atau PU Riz nampaknya hampir selesai apabila kertas siasatan terhadap mereka diserahkan kepada Pejabat Peguam Negara. Menurut Ketua polis Daerah Nilai, Superintenden Mohd Fazley Ab Rahman, kertas si4sat4n tersebut dihantar selepas pihak polis memperkemas dan melengkapkan siasatan kes membabitkan pasangan berkenaan merentas […]

Continue Reading

Akhirnya terjawab teka teki warganet. Fiza Halim mengesahkan dia dan suami dah berpisah dari tahun lepas. Rupa rupanya ini yang terjadi buat ramai yang tak sangka.

SEKIAN lama berteka-teki mengenai status diri, akhirnya bekas anggota kumpulan Elite iaitu Fiza Halim mengesahkan sudah berpisah dengan Aizat Al Jefri sejak 22 Julai tahun lalu. Reda ikatan perkahwinannya dengan juruterbang itu tidak panjang, Fiza berkata perpisahan ini merupakan ujian dan dugaan hidup yang dilaluinya sebagai manusia biasa. Justeru itu, Fiza atau nama sebenar Siti Zaidatul […]

Continue Reading

Wanita ni makan hati gara gara suami lebih suka berbuka puasa di luar dengan kawan dan tinggal kan anak dan isteri dirumah. Terkejut alasan yang suami bagi memang tak masuk akal.

GAMBAR SEKADAR HIASAN BAGI individu yang sudah berumah tangga, pastinya mereka sedaya upaya meluangkan masa untuk makan bersama keluarga, lebih-lebih lagi ketika berbuka puasa. Ini kerana, amalan makan bersama merupakan salah satu cara untuk mengeratkan hubungan kekeluargaan. Namun lain pula halnya dengan wanita ini yang memendam rasa kerana suaminya lebih gemar berbuka puasa dengan rakan-rakan di […]

Continue Reading

Orang lain boleh la cakap suruh sabar. Sampai satu tahap rasa nak sound je. Sebak Nora Ariffin mula luah perasaan lepas kehilangan suami.

Penyanyi, Datuk Nora Ariffin ada berkongsi cerita mengenai pengalaman dirinya setelah hampir 5 tahun bergelar ibu tunggal. Eksklusif menerusi program YouTube Media Hiburan, Nora atau nama sebenarnya, Wan Norafizah Wan Ariffin berkata bukan satu perkara mudah untuk menempuhi ujian kehilangan suami serta anak untuk selamanya. “Bukan mudah sebenarnya walaupun nampak saya ketawa, senyum. Jadi bila […]

Continue Reading

Terpaksa jadi ketua keluarga kerana dapat suami yang tak bertanggungjawab. Boleh pulak isteri susah payah bekerja suami selamba je duduk rumah goyang kaki.

Assalamualaikum semua. Terima kasih admin kalau post ni diapprove. Ni luahan hati aku tentang abah aku. Aku nak cerita pasal abah aku. Dah lama dah pendam benda ni sorang-sorang, menangis sorang-sorang. Jadi aku nak share dekat sini. Abah aku ni tak macam ayah orang lain tau. Aku boleh katakan dia ni zero knowledge pasal tanggungjawab […]

Continue Reading

Malang dapat laki yang jenis berkira. Pernah suami minta balik duit yang dia bagi. Terkejut bila tiba tiba cadang nak nikah satu lagi. Sekali ini respon wanita ini.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca. Aku merupakan seorang isteri yang bekerjaya dan bekerja sebagai eksekutif di sebuah syarikat manakala suami aku pula merupakan seorang pengurus syarikat.. Sejujurnya apa yang aku nak beritahu ni ialah terkadang aku tengok suami aku, dia agak lokek dengan aku dan berkemungkinan sebab aku bekerja. Namun bagitu sedarkah wahai […]

Continue Reading

Suami bukan orang senang. Satu hari tu kantoi dia keluar dengan perempuan lain. Terkejut bila tiba tiba lepas kantoi isteri pula yang kena halau keluar dari rumah.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Aktivis terkenal, Syed Azmi menerusi akaun Facebook miliknya berkongsi luahan sedih seorang wanita apabila mengetahui suaminya menjalin hubungan dengan wanita lain. Lebih menyedihkan, wanita tersebut turut diusir keluar dari rumah yang didiami bersama suami tercinta. Dihalau oleh suami “Baru-baru ni saya telah dihalau dari rumah oleh suami. Punca? suami saya kantoi keluar […]

Continue Reading

Ramai yang perasan bila Che Ta kini jarang muat naik gambar suami di laman ig. Tak boleh berdiam sekali Che Ta bongkarkan sesuatu tentang rumahtangganya buat ramai yang terkedu.

Dilihat kini jarang berkogsi gambar suaminya di media sosial, aktres je­lita Rozita Che Wan bagaimanapun menafikan sekeras-kerasnya bahawa rumah tangga­nya dengan suami, pelakon Zain Saidin kini di ambang perpisahan. Kosmo melaporkan, Che Ta menegaskan tiada sebab perkahwinannya dengan suami dikatakan menuju perpisahan hanya kerana jarang berkongsi gambar di Instagram. “Masya-Allah mana ada. Pasal apa nak […]

Continue Reading

Tular tentang perpisahan antara Nadia Brian dan bekas suami. Tak boleh berdiam akhirnya bekas suami Nadia Brian dedahkan punca dia mahu cepatkan berpisah.

BEKAS suami kepada Nadia Brian iaitu Muizz Nasruddin mengakui dia memfailkan perpisahan terhadap aktres tersebut pada Oktober tahun lalu dan mereka akhirnya berpisah secara sah pada Jumaat lalu. Mahu memulakan kehidupan baharu tanpa berlengah, Muizz mengambil keputusan untuk melafazkan talak di hadapan saksi daripada dua belah pihak di kawasan perumahan Puchong. Bekas suami Nadia Brian […]

Continue Reading

Tular kisah gadis dilamar oleh kawan ayahnya sendiri. Ini respon dari keluarga gadis ini

Terbaru tular kisah seorang gadis telah dilamar oleh ayah kawannya sendiri. Difahamkan gadis tersebut telah merancang untuk menikahi ayah kawannya sendiri yang merupakan seorang duda. Benar lah kata orang, cinta memang tak kenal usia. Wanita yang bernama Lia Asyifa Arrifani atau dikenali sebagai Lia telah mengatakan hubungannya tak direstui oleh keluarga gara gara perbezaan umur. […]

Continue Reading