Dapat suami jenis pentingkan diri. Setiap kali cuti bawa bercuti dekat kampung dia. Ingatkan nak rehat sekali bila balik kampung sampai macam ni isteri kena buat kat sana.

Realiti sebenar kehidupan berumah tangga, ada yang manis dan sebaliknya. Bacalah sekadar untuk pengetahuan dan buanglah yang keruh, ambillah yang jernih. Setiap masalah, ada jalan penyelesaian. SAYA nak luah sikit sebab saya tak tahu nak luah dekat siapa. Suami kerja kerajaan, kalau mohon cuti tu akan dapat smeinggu. Tetapi setiap kali cuti itu, mesti balik ke kampung […]

Continue Reading

Lepas 7 tahun kahwin suami lepaskan isteri. Tapi yang pelik isteri suka sangat bila suami lepaskan dia. Mengejutkan rupa rupanya sebelum berpisah ini yang suami buat kat dia.

Dilepaskan Suami Talak 3 Selepas 7 Tahun Berkahwin, Namun Ia Hari Paling Bahagia Buat Wanita Ini. Tiada wanita yang inginkan perpisahan berlaku dalam rumahtangga yang dibina. Namun tatkala, rasa cinta semakin hambar, maruah diri dan kehormatan bagai dipijak-pijak serta hilang segala kepercayaan buat insan yang bergelar suami, inilah nokhtah keputusan yang dirasakan paling bahagia. Ikuti […]

Continue Reading

Kakak selalu bantu keluarga sebelum kahwin. Lepas kahwin terus berubah bila suami kakak tergamak buat dengan keluarga kakak dia sampaikan satu hari terbongkar rahsia suami kakak dia

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Ini cerita tentang Kak Long aku. Kak Long anak yang baik, sayang mak ayah aku, sayang adik beradik. Sanggup buat apa saja. Kami keluarga susah, ayah aku penoreh getah, mak tak kerja adik beradik bawah Kak Long ada 6 orang. Kak Long tau tanggungjawab dia besar. Jadi dia akan tolong […]

Continue Reading

Lepas kahwin suami tak pernah langsung sentuh isteri dan asyik berkepit je dengan telepon. Sekali bila isteri tengok telepon suami terkejut tengok banyak aplikas dating dalam tu. Tergamam bila isteri buka semua aplikasi dan tengok apa yang berlaku dalam tu.

Gambar sekadar hiasan Salam min, saya mohon sangat2 tolong hide profil saya min. Saya cuma ingin doa daripada kalian sahaja. Semoga berkat hari Jumaat ini doa2 kita diangkat Allah SWT. In Shaa Allah.. Aaminn. Saya sudah bernikah hampir 8 bulan. Tapi sepanjang pernikahan saya, suami tak pernah sentuh saya. Saya bekerja dan saya sentiasa jaga […]

Continue Reading

Kebenaran akan terbukti jugak. Lepas sekian lama menyepi akhirnya suami Nadia Brian tampil bongkarkan sesuatu tentang rumahtangga diganggu orang ketiga. Rupa rupanya ini cerita sebenar.

Pergolakan rumah tangga pelakon Nadia Brian dan Muizz Nasruddin terus menjadi perhatian apabila timbul khabar angin mendakwa kehadiran orang ketiga yang dipercayai aktor Aidit Noh. Muizz, 29, berkata dia enggan mengulas lebih lanjut berhubung dakwaan tersebut. Sebaliknya dia percaya segala kebenaran pasti akan terbukti satu hari nanti. “Benda ini simple saja… kebenaran dan keadilan pasti […]

Continue Reading

Laki minta sesuatu tapi bini berkeras tetap tak nak bagi sebab dia letih. Pelik tiba tiba satu malam tu laki terbuat sesuatu kat dia sampai kena halau keluar dari bilik. Terkedu sampai macam ni sekali suami buat kat isteri sendiri.

Assalamualaikum.. Zaman kini memang dah biasa wanita bekerja. Malah ada yang wanita mempunyai gaji lebih besar dari suaminya. Sekiranya ego berjaya dikawal dan mengetepikan status kerja dalam keluarga, selalunya boleh hidup bahagia seperti biasa, namun jika ego menguasai diri, boleh mvsnah rumah tangga. Ini merupakan kisah benar seorang isteri yang amat menyesaIi perbuatannya terhadap suami […]

Continue Reading

Suami beria nak kahwin isteri pulak selamba je izinkan tapi dengan satu syaraat. Pelik tiba tiba tak sampai bape bulan suami merayu suruh isteri balik. Rupa rupanya ini yang berlaku.

Foto sekadar hiasan. Nak share cerita, ni fb kawan saya. Laki saya mintak izin nak kawin lain. alasan? Sebab saya dah hodoh! Tak style macam dulu. Anak 4 org. All boys. Dulu saya secretary. So selalu siap cantik. Tapi husb suruh behenti kerja, jaga anak. Husb saya lebih dari mampu nak kawin 2 dari segi […]

Continue Reading

Isteri pelik makin hari makin banyak keputihan dia. Laki pulak suka sangat tidur lewat. Terkedu rupanya dalam diam masa isteri tengah tidur ini yang suami dia buat.

Gambar sekadar hiasan. Assalamualaikum semua pembaca. Nama aku Tia, aku da berkahwin. Mungkin cerita aku pernah dialami para isteri diluar sana. Aku pasti bukan aku sorang je yang alami situasi macam ni. Cuma bnyak isteri yg berdiam dan tak ambil kisah atau mungkin tuntut perpisahan. Kisah nya bermula macam ni, tahun lepas kami pernah ke […]

Continue Reading

Laki ni suka sangat bila dapat kahwin satu lagi. Dalam diam rupa rupanya isteri ada rancang sesuatu. Terduduk suami bila akhirnya terbongkar rancangan isteri pertamanya.

Foto sekadar hiasan. Kisah ini aku lalui sendiri. Ya, aku sblm ini ada dua isteri. Isteri pertama berpelajaran tinggi dan berjawatan besar, dan isteri kedua lepasan SPM sahaja serta anak yatim sejak usia 16 tahun. Memang aku nikah kedua tanpa izin isteri pertama Tapi aku nikah kali kedua dengan terhormat, bukan kawin seberang atau tanpa […]

Continue Reading

Suka dapat isteri lawa . Mengejutkan bila malam tu laki dgar bunyi dr isteri. Terkedu bila malam tu terbongkar rupanya ini sikap isteri yang dia sorok. Harapkan muka je lawa.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Bila baca tajuk story aku ni, korang jangan lah jump to the conclusion terus ok. Sebelum kau orang nak komen negatif ke positif ke, meh dengar aku citer dulu. Macam ni. Aku ni kahwin dengan seorang perempuan yang sangat cantik. Lawa sangat bini aku. Sebagai suami, mesti la aku bangga ada bini […]

Continue Reading