Muat naik gambar dengan isteri tapi dikritik teruk oleh warganet. Mengejutkan dalam gambar tu ini yang Syatilla buat. Pakai tudung tapi buat benda tak elok.

Pelakon popular Shaheizy Sam telah mengejutkan para pengikut di laman Instagram miliknya apabila memuatnaik foto bersama isterinya, Syatilla Melvin. Menerusi muatnaik terbaru itu, Syatilla dilihat beraksi dengan kedua-dua tangannya di dada membuatkan warganet tinggalkan pelbagai komen. “Satu hal plak nak kena melayan diaorg ni shooting utk youtube. Content apa korang rasa ni?” Rata-rata para pengikut […]

Continue Reading

Nampak tapi tak boleh pergi. Terpaksa berjauhan dengan Shaheizy Sam gara gara Sam sedang jalani proses kuarantin. Sampai macam ni sekali jadi dekat Syatilla bila suami kena kuarantin.

Pelakon Syatilla Melvin terpaksa berjauhan dengan suaminya aktor Shahiezy Sam yang kini sedang menjalani proses kuarantin selama dua minggu di sebuah hotel.  Menerusi laman sosial Instagram, Tilla berkongsi babak video yang menunjukkan aksinya melambai-lambai tangan pada Sam yang menginap di sebuah hotel berdekatan dengan pejabatnya.  “Aku dekat office, Sam kuarantin kat hotel depan office aku […]

Continue Reading

Shaheizy Sam dikatakan tumpang kekayaan Syatilla Melvin. AKhirnya Syatilla Melvin tampil bersuara beri respon pada bila ada warganet cakap Sam tumpang kekayaan dia. Sampai macam ni sekali respon dari Syatilla.

PELAKON Syatilla Melvin menyedari terdapat segelintir pihak yang beranggapan perkahwinannya dengan Shahiezy Sam semata-mata ingin menumpang kemewahan aktor tersebut. Namun Syatilla atau nama sebenarnya Siti Nur Syatilla Amirol Melvin, 29, berkata tiada istilah menumpang dalam kehidupan rumah tangga memandangkan dia dan suaminya sentiasa membantu satu sama lain dalam setiap perkara. Menurut Syatilla, dia percaya rumah tangga […]

Continue Reading

Shaheizy Sam kena kuarantin sebab kes Covid 19 lepas balik dari Sabah. Mengejutkan sampai macam ni sekali keadaan dia sekarang.

Pelakon Shaheizy Sam memulakan proses kuarantin selepas pulang dari Sabah pada Isnin. Jelas Sam, ekoran dikuarantin, dia terpaksa menangguhkan majlis pelancaran produk yang sepatutnya berlangsung pada hari ini. “Seperti yang semua tahu, saya baru pulang dari Kota Kinabalu dan mulai hari ini saya telah mula dikuarantin. Saya memohon maaf kepada semua yang menerima jemputan kerana […]

Continue Reading

Mengejutkan baru je jadi jutawan tiba tiba ini yang terjadi pada Syifa Melvin. Warganet tergamam sampai macam tu sekali yang terjadi pada dia.

Kini bergelar jutawan kosmetik di usia muda, pelakon dan ahli perniagaan Syifa Melvin berkata dia kini lebih memberi fokus terhadap bisnes yang diusahakan bersama adik-beradiknya berbanding kerjaya seni. Tidak menafikan istilah ‘bimbo’ sering dikaitkan dengan wanita yang berpenampilan menarik, bagaimanapun Syifa berkata perkara itu tidak menjadi masalah kerana jika tidak tahu tentang sesuatu seseorang itu […]

Continue Reading

Jual produk berunsur tak senonoh Syatilla Melvin tampil bersuara lantang. Mengejutkan sampai macam ni sekali respon padu dari Syatilla.

TINDAKAN pasangan selebriti Syatilla Melvin dan Shahiezy Sam mempromosikan produk di Instagram mengundang kritikan warganet apabila dianggap berunsur tak senonoh dan menggunakan cara pemasaran murahan. Syatilla atau nama sebenarnya Siti Nur Syatilla Amirol Melvin, 29, berkata mereka sememangnya sengaja menggunakan foto yang membawa pelbagai maksud dan sudah menjangka perkongsian itu akan mendapat perhatian ramai. “Kalau mereka […]

Continue Reading