Dekat setahun tak tidur sekatil sejak bini dok layan cerita korea. Tiba tiba malam tu bini senyap senyap tarik suami masuk bilik. Akhirnya ini yang bini buat kat suami.

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih. Hi dan Assalamualaikum. Ini kali pertama menulis di IIUMC. Tak pasti sama ada cerita ni Admin benarkan untuk publish tapi saya cuba ye. Terima kasih Admin. Awak seorang sahaja yang baca pun takpa. Tapi kalau orang lain baca sekali seronok jugak. […]

Continue Reading

Gadis ni dalam hospital pakwe dia boleh pergi bercuti dengan ex tidur sekatil. Tiba tiba pakwe dia buat sesuatu yang membuatkan dia terkedu. Terkejut bila tahu siapa sebenarnya pakwe dia.

Foto sekadar hiasan. Semalam aku ada terbaca artikel ‘Allah Uji Apa Yang Kita Sayang’ by Esya. Kisah dia ni sama macam dengan kawan aku yang aku namakan sebagai Balqis. Kawan baik aku. Kawan aku yang masih di fasa melayan kecewa yang aku harap akan berakhir dengan cepat walaupun aku tahu mustahil. Balqis pernah bertunang dengan […]

Continue Reading