Pelik bila tengok gadis ni setiap kali datang bulan dia bentang kain batik kat tengah tengah sambil geleng kepala. Mengejutkan bila tanya selamba je dia senyum.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Allah S.W.T kalau nak bagi hidayah ni macam-macam cara. Tak kira masa, tempat dan waktu. Jika masanya tiba dan berserah diri kepada Allah, maka cepat lah kita untuk menuju ke arah kebaikan. Macam kisah yang kami ingin kongsikan kali ni, seorang perempuan telah menceritakan hubungan persahabatan dengan rakannya yang berpurdah. Segalanya bermula […]

Continue Reading