Dikatakan dah kahwin dalam diam. Tular gambar Uqasha Senrose berpakaian pengantin serba lengkap. Rupa rupanya ini yang terjadi buat ramai yang teruja.

Ramai yang sudah tahu mengenai hubungan pasangan pelakon Kamal Adli dan Uqasha Senrose. Kamal membuat keputusan untuk melamar Uqasha ketika siaran langsung acara penyampaian anugerah Meletop yang dianjurkan oleh sebuah stesen tv swasta. Tindakan Kamal yang cukup ‘gentleman’ itu membuatkan Uqasha tidak berfikir panjang untuk menerima lamaran tersebut malahan membuktikan mengenai hubungan gossip antara kedua-dua […]

Continue Reading

Suka hati la jadi ke tak jadi. Muat naik keluhan di laman ig buat ramai yang berteka teki tentang hubungan dia dengan Kamal Adli.

Mengikuti kisah cinta dua sejoli pasangan pelakon, Uqasha Senrose dan Kamal Adli yang kini sudah mengikat tali pertunangan pada 4 April lalu, pastinya peminat-peminat setia sudah tidak sabar lagi untuk menunggu hari-hari bahagia mereka sebagai ‘wedding of the year’ ketika  diijabkabul nanti. Dikhabarkan pasangan ini sudah mencapai peratusan persiapan yang mungkin ke tahap ‘sempurna’ apatah lagi […]

Continue Reading

Uqasha Senrose muat naik foto dengan Kamal Adli. Tapi ramai yang tak puas hati bila tengok penampilan Kamal Adli dalam gambar tu.

Pasangan brdrh manis iaitu pelakon Uqasha Senrose dan Kamal Adli nampak sweet bila keluar bersama. Mereka yang sudah bertunang itu sentiasa jadi perhatian peminat yang rata-ratanya suka akan perhubungan mereka. Pada 23 April 2021, Uqasha telah memuat naik satu hantaran di Instagram miliknya. Uqasha telah menulis pada ruangan caption:- “arini korang berbuka apa ..? arini qasha berbuka ada […]

Continue Reading

Kamal Adli muat naik gambar masa bertunang dengan Uqasha. Sekali selamba je Uqasha boleh cakap macam ni buat ramai yang terkedu.

Pelakon Uqasha Senrose dan Kamal Adli sedang hangat dilamun cinta. Mereka baru sahaja mengikat tali pertunangan pada 4 April 2021 dalam satu majlis yang diadakan secara tertutup. Bersempena itu, Kamal telah memuat naik satu hantaran di Instagram beliau pada 7 April 2021. Perkongsian tersebut adalah foto-foto ketika hari pertunangan mereka. Melalui caption, Kamal menulis ringkas:- “next step […]

Continue Reading

Terkini Kamal Adli dan Uqasha Senrose rancang untuk adakan 3 kali resepsi. Ramai yang teruja bile satu majlis khas untuk peminat sahaja.

PASANGAN pelakon Kamal Adli dan Uqasha Senrose mendedahkan bakal mengadakan tiga majlis resepsi bagi meraikan hari bahagia mereka yang dijangka berlangsung pertengahan tahun ini. Masih lagi merahsiakan tarikh pernikahan mereka, Kamal atau Ahmad Kamal Ahmad Adli 35, dan Uqasha, bagaimanapun hanya mendedahkan majlis pernikahan mereka bakal diadakan di sebuah pusat peranginan tanah tinggi terkenal tanah air. […]

Continue Reading

Muat naik foto dengan kapsyen buat warganet tertanya tanya. Ramai yang sangka majlis Kamal Adli dan Uqasha Senrose dah nak dekat lepas muat naik foto dengan kapsyen macam ni.

Kata orang setiap gambar pasti ada maksudnya, tapi adakah benar juga setiap caption turut ada maksud yang tersendiri? Pelakon Kamal Adli nampaknya seperti memberi bayangan kepada para pengikutnya tetapi bayangan apakah yang dimaksudkan itu masih lagi menjadi tanda tanya. Kamal ada memuat naik foto baharu di laman Instagram miliknya berserta caption yang sangat simple tapi penuh makna dan tanda tanya. Tanda […]

Continue Reading

Setelah sekian lama menyepi tiba tiba kawan Uqasha Senrose bongkarkan rahsia antara Uqasha. Rupanya dalam diam Uqasha akan tamatkan zaman bujang buat warganet teruja.

Wah, nampaknya memang sah tidak lama lagi kita akan mendengar khabar gembira daripada pasangan merpati dua sejoli iaitu Kamal Adli dah Uqasha Senrose yang dikatakan sudah mula membuat persiapan bagi majlis perkahwinan mereka. Menerusi Instagram story yang dimuat naik oleh Uqasha, ada tertulis caption ‘maid in honour‘ pada fotonya bersama salah seorang teman rapatnya. Lebih jelas lagi apabila teman […]

Continue Reading

Nampak perubahan ketara pada diri Kamal Adli. Perkongsiannya raih perhatian warganet dan ini pula komen Uqasha Senrose

Setelah sekian lama menghilang dari media sosial, Kamal Adli yang merupakan pelakon muncul semula selepas dia sendiri mengesahka dirinya baru sembuh dari virus Covid19 dan sudah seelsai jalani tempoh kuarantin. Dia juga membuat perkongsian yang dia sudah memulakan pengambaran bagi drama terbaharu lakonannya. Berdasarkan foto yang dikongsikan oleh Kamal sendiri, jelas menunjukkan bahawa badan beliau […]

Continue Reading

Memuatnaik gambar seperti pra perkahwinan untuk para peminatnya. Warganet ini tampil berani komen sesuatu pada gambar dan ini jawapan Uqasha

Dahulu pernah tular kejadian di mana Kamal Adli bertindak berani melamar Uqasha Senrose secara langsung semasa berlangsungnya Anugerah MeleTOP Era 2020. Berikut satu ucapan yang dilafazkan oleh Kamal Adli.“Uqasha Senrose, sudikah awak menjadi isteri saya?” ujar Kamal sambil menyerahkan sebentuk cincin kepada teman wanitanya itu. Uqasha nampak terkejut dengan lamaran tersebut, Uqasha pada mulanya menganggap […]

Continue Reading

Lepas terbongkar pasal Kamal Adli dan Uqasha Senrose akhirnya Kamal Adli tampil buka mulut bongkarkan tatikh pernikahan mereka

” Saya sudah cukup gla atas pentas ketika melamar Uqasha. Saya cuma minta doa yang baik-baik daripada peminat,” Demikian kata-kata pelakon Kamal Adli yang secara berseloroh menceritakan detik beliau melamar Uqasha Senrose di atas pentas minggu lalu. Kisah sensasi itu lantas mendapat perhatian seluruh peminat kedua pasangan tersebut yang kini tertanya-tanya bila mereka akan mendirikan […]

Continue Reading