Gadis ini rampas tunang orang. Malam tu dia saje je ambil midnight nak tengok wayang. Perangkap tunang orang tu duduk couple seat. Sampai macam ni sekali yang dorang buat kat couple seat tu.

Assalamualaikum semua. Aku jenab berumur lebih 20 tahun. Dalam hidup setiap orang mesti tak lari dari kisah cinta nak nak umur yang makin meningkat dan serius dalam hubungan tetapi sebaliknya. Apa yang kita berharap dan merancang tak semestinya akan tertunai. Sesungguhnya hanya Dia yang Maha Mengetahuinya. Aku harap kisah aku ni dapat dijadikan pedoman buat […]

Continue Reading