Baru sahaja akui hamil beberapa bulan yang lalu. Zarina Anjoulie dedahkan dia alami kehilangan kandungan dan ada benda yang dia kena buang di bahagian payudara

Sejak dari Perintah Kawalan Pergerakkan (PKP) dahulu, nama pelakon Zarina Anjoulie Lavocah menjadi sebutan ramai susulan daripada kerja amal yang dilakukan. Walaupun bersuara lantang namun pelakon ini disenangi ramai kerana dikatakan tidak hipokrit dan baik hati. Siapa ikuti beliau di laman Instagram pasti tahu pelakon yang lebih mesra di sapa Anju sering berkongsi segala aktiviti […]

Continue Reading

Lebih aktif sebagai ahli perniagaan dengan menggunakan platform media. Warganet ini dedahkan siapa sebenarnya ibu Zarina yang mungkin ramai tak tahu

Siapa je kan yang tak kenal Zarina Anjoulie? Zarina Anjoulie atau nama sebenar Zarina Anjoulie Lavocah Mohd Fahizul merupakan bekas pelakon dan model. Zarina Anjoulie mula dikenali setelah membintangi dalam Drama Anak Pontinak kesinambungan daripada Filem Pontinak Harum Sndal Malam. Zarina memegang watak utama sebagai Mia yang mewarisi kuasa luar biasa dari moyangnya. Setelah beberapa […]

Continue Reading

Dikatakan kahwin dengan biawak hidup. Sekali Zarina Anjoulie tampil bagi respon padu bila Fara Mendoza selamba je boleh cakap macam tu. Tergamam sampai macam ni sekali respon Anju.

Fara Mendoza nama yang sedang popular ketika ini. Sebelum ini Fara Mendoa ada hadir ke SPRM untuk beri keterangan namun semuanya dah selesai. Fara berkata dia hanya hadir untuk beri kerjasama kepada pihak SPRM sahaja. Semalam, agak hangat di laman media sosial antara Fara Mendoza dan juga Zarina Anjoulie. Kedua-dua mereka ini ada berbalas kenyataan. […]

Continue Reading

Dikutuk gara gara English terabur masa temubual. Akhirnya turn Anju pula tampil bagi respon win bila ada warganet kutuk Safawi. Sampai macam ni sekali respon Anju.

Baru baru ini tular di media sosial ada segelintir yang perli bahasa english safawi rasid ketika sidang media antarabangsa. Pemain sayap Harimau Malaya Muhammad Safawi Rasid telah diperkenalkan secara rasmi bersama pasukan kelab Portugal, Portimonense SC di Stadium Perbandaran Portimao, Portugal pada Rabu. Dalam sesi temuramah yang diadakan dalam bahasa English, Safawi kelihatan seperti kekok […]

Continue Reading

Mengejutkan sekali lagi Anju tampil bersuara. Ada kaki ada tangan cari kerja. Dah miskin buat cara miskin. Tk sangka dia cakap macam ni dekat individu ini.

Sebut sahaja pasal Zarina Anjoulie, pasti orang ramai akan terbayang imej sksi dan ayat pedas yang sering keluar dari mulut bekas pelakon ini. Lahir pada 9 September 1987, pemilik nama penuh Zarina Anjoulie Lavocah Mohd. Fahizul ini merupakan seorang bekas pelakon dan model. Selepas beberapa tahun kemunculan dalam dunia hiburan, beliau menghilangkan diri daripada media […]

Continue Reading

Eira Aziera tampil bidas Anju balik tentang apa yg Anju cakap dalam video dia. Apa yg Eira bidas nampak mcm tegang. Warganet tergamam Eira cakap sampai mcm tu sekali.

Semalam, Zarina Anjoulie memuat naik 1 video di instagram beliau tentang isu seorang influencer dan Restoran 35 dan jelas dia menyebelahi Restoran 35.Video yang tular di media sosial sejak beberapa hari ini mengundang pelbagai komen dari orang ramai dan terkini zarina anjoulie pula tampil. Anju beritahu bahawa Eira adalah ‘low class malay’. Sekiranya restoren tidak […]

Continue Reading

Mengejutkan Zarina Anjoulie tampil bersuara lantang tentang Eira Aziera yang tularkan restoran 35. Akhirnya Zarina Anjoulie tampil bongkarkan sesuatu yg buat orang ramai terkedu.

‘Kenapa yang kaki tular tular ini kebanyakkannya founder produk, instafamous, influencer?’ Belum habis lagi kisah tentang seorang influencer/founder produk bernama Eira Aziera dengan Restoren 35. Video yang tular di media sosial sejak beberapa hari ini mengundang pelbagai kritikan dari warganet. Pada awalnya ramai juga yang menyokong Eira Aziera kerana dia dikatakan dihalau keluar dari Restoren […]

Continue Reading