Bekas pembantu peribadi Aliff Syukri sindir khabar baru Anju. Ini respon Anju lepas dapat tahu dan ini respon Melati lepas Anju balas

Dikhabarkan baru baru ini, Zarina Anjoulie atau lebih gemar disapa Anju melalui IGnya telah menyelar tidakan bekas pembantu peribadi Dato ALiff Syukri iaitu Melati Abd Ghanu yang sebelum ini tampil berani memerli Anju menerusi IG Dapat dilihat, Melati memerli Anju selepas sahaja pelakon itu membuat pengakuan sudah merujuk semula dengan bekas suaminya, Eilyas Azhar. Berdasaekan […]

Continue Reading

Baru je rujuk semula dengan suami. Anju kongsikan berita gembira dah hamil lepas 5 tahun penantian. Rupa rupanya ini cerita sebenar buat warganet terkedu.

Lepas hampir 6 bulan mendirikan rumahtangga, Pelakon Zarina Anjoulie kongsikan berita gembira buat ramai yang teruja. Walaupun baru-baru ini dia telah berpisah, namun dengan jodoh yang masih ada beliau kembali bersama dengan suaminya. Sebelum ni Anju dedahkan pernah mengalami kegugran gara gara suntikan “filler” untuk besarkan buah dada. Namun dua jam yang lepas di laman […]

Continue Reading

Selamba je bekas Pa Dato Aliff Syukri perli Zarina Anjoulie. Tak boleh berdiam akhirnya Anju tampil bersuara lantang balas sindiran tersebut buat warganet terkedu.

Pelakon dan usahawan Zarina Anjoulie menerusi laman Instagram nya menyelar tindakan bekas pembantu peribadi Dato Sri Aliff Syukri, Melati Abd Ghani yang bertindak memerlinya menerusi sebuah hantaran di Instagram sebelum ini. Tidak Akan Teragak Untuk Saman Difahamkan, Melati telah memerli Zarina setelah pelakon itu akui rujuk semula dengan bekas suami, Eilyas Azhar. Dalam hantaran tersebut, Zarina turut berkata tidak […]

Continue Reading

Akui sudah rujuk semula dengan bekas suami. Zarina Anjoulie dedah perkembangan terbaru tentang dirinya dan bekas suami

Sebaik sahaja dia memuat naik gambar menerima jambangan bunga, akhirnya pelakon Zarina Anjoulie mengakui sudah pun rujuk semula dengan bekas suaminya, Eilyas Azhar.Perkara itu dimaklumkan oleh Zarina menerusi Instagram. Menerusi perkongsiannya itu, Zarina turut meminta para wanita berhenti menghantar mesej kepada suaminya. Sementara itu, menerusi Insta Story, Zarina turut memuat naik video memaparkan suaminya sedang bersamanya membantu […]

Continue Reading

Terima satu jambangan bunga dari seseorang istimewa. Zarina Anjoulie buat perkongsian sehingga peminat harap dia kembali ke bekas suami

Terbaru, Zarina Anjoulie yang merupakan usahawan dan pelakon ada memuat naik beberapa keping gambar di IG miliknya. Berdasarakan perkongsian itu, Anju telah menerima satu jambangan bunga dari seseorang istimewa yang tidak didedahkan identitinya. “Thank you my… Z❤Y,” tulisnya di ruangan kapsyen.Perkongsian pemilik nama Zarina Anjoulie Lavocah Mohd. Fahizul itu meraih perhatian warganet yang rata-rata turut gembira […]

Continue Reading

Zarina Anjoulie dedahkan punca dia ambil keputusan untuk berpisah. Anju akhirnya buka mulut dan doakan terbaik buat bekas suami

Macam yang semua sedia maklum, khabar berita perpisahan Zarina Anjoulie dan bekas suaminya,EIlyas Azhar tersebar seelpas pendedahannya di akaun IG baru baru ini. Nak dijadikan cerita, Zarina Anjoulie Lavocah Mohad Fahizul atau gemar disapa ANju telah dijemput ke konti untuk menjadi tetamu bersama Geng Pagi Hot FM. Namun begitu,Anju,34 tahun itu tak menunjukkan perasaan sedih […]

Continue Reading

Memang stok biawak hidup. Lepas je berpisah dengan suami Zarina Anjoulie dedahkan banyak dapat mesej berbaur tak senonoh. Terkedu sampai ada yang mesej cakap macam ni.

Pelakon, usahawan dan selebriti media sosial, Zarina Anjoulie Lavocah terus ‘dihujani’ dengan mesej berbaur tak senonoh daripada individu tidak dikenali. Perkara itu didedahkan Zarina atau lebih mesra disapa Anju di Instagramnya baru-baru ini. Menerusi posting tersebut Zarina memuat naik beberapa mesej diterima oleh seorang lelaki. Antara mesej tersebut memaparkan lelaki berkenaan cuba mengajak Anju untuk […]

Continue Reading

Sibuk nak isteri yang pakai tudung tapi tangan duk add bini orang. Lama menyepi tiba tiba Zarina Anjoulie bersuara buat ramai yang terkedu.

Sibuk nak isteri yang pakai tudung tapi tangan duk add bini orang. Lama menyepi tiba tiba Zarina Anjoulie bersuara buat ramai yang terkedu. Perkongsian terbaru pelakon, Zarina AnjouIie di Instagram beliau berhubung masalah melibatkan hal rumahtangga menarik perhatian ramai. Apatah lagi dengan dirinya baru sahaja berpisah minggu lalu, ramai pengikut Zarina terutama golongan wanita bersetuju […]

Continue Reading

Dikatakan pakaian makin jadi perhatian warganet lepas dah bergelar janda ni. Sekali Zarina Anjoulie tampil jawab dakwaan tersebut buat warganet terkedu.

Mungkin diasak dengan pelbagai komen kurang manis, Zarina ataupun Anju tampil menyangkal dakwaan tersebut selain mengkritik pihak yang mengatakan semakin menjolok mata selepas bergelar janda. “Itu pun orang tak senang eh, bagi la Anju happy sikit, daripada terkinja-kinja mesej suami orang. Hidup kita ni masing-masing lah, kalau dah lepas pisah apa salahnya Anju nak happy-happy […]

Continue Reading

Dahulu saling berbalas kenyataan di laman media. Fathia Latiff ajak pula Zarina Anjoulie belajar agama

Dikatakan hampir dua tahun dikatakan puts kawan selepas saling berbalas kenyataan di media sosial,akhirnya dua pelakon ini iaitu Zarina Anjoulie dan Fathia Latiff sudah pun berbaik. Perkara itu didedahkan oleh pendandan rambut terkenal,Ridzokumura menerusi IG yang memaparkan Fathia dan Zarina dilihat sedang duduk berbual. Menerusi perkongsian itu, Ridzokumura meluahkan rasa syukur apabila kedua mereka sudah […]

Continue Reading