Tengah hangat cerita pasal Nadia Brian sekali tiba tiba pengarah buka mulut cerita tentang perangai sebenar Nadia yang ramai tak tahu.

Artis

PERG0LAKAN rumah tangga membabitkan pelakon Nadia Brian dan suami Muizz Nasruddin sedikit pun tidak mengganggu kerjaya seni aktres berusia 29 tahun itu. Nadia yang kini sibuk menjalani penggambaran drama Aku Yang Kau Gelar Isteri untuk siaran slot Samarinda TV3 dilihat bersikap profesional dan tahu membezakan antara kerjaya dan hal peribadi.

Perkara ini didedahkan oleh penerbit dan pengarah drama tersebut iaitu Shuhaimi Lua yang memaklumkan penggambaran berjalan lancar meskipun teraju utamanya itu berdepan ujian rumah tangga. “Tipulah kalau saya tak tahu apa berlaku!

Dia ada bercerita kerana kami memang rapat sejak awal karier dia lagi tapi apa yang saya boleh kata dia tak bawa masalah itu ke set saya, semua pelakon ceria macam biasa, tak nampak lagi mengg4nggu proses penggambaran.

“Sebenarnya kontrversi rumah tangga Nadia ini dah bermula sejak penggambaran drama Rudy Vs Julie (RTM)… semasa itu dah hangat orang memperkatakan mengenai hal ini. “Namun dia masih mampu jadi profesional semasa berlakon

dan tak bawa masalah itu ke lokasi penggambaran. Saya ada bagi nasihat kena berjumpa dan berbincang untuk cari jalan penyelesaian… ada sahaja artis lain yang berdepan masalah rumah tangga tapi pengakhirannya mereka baik-baik sahaja,” katanya kepada mStar.

Pada 16 Disember lalu, pelakon filem Ratu Kala Jengking: Puteri Kernda ini mengesahkan suaminya sudah memfailkan kes perpisahan di mahkamah syariah. Isu membabitkan pasangan ini mula diperkatakan oleh warganet sejak Oktober lalu dan Muizz dilihat lebih lantang berkongsi mengenai permasalahan rumah tangga mereka.

Bagaimanapun, sehingga kini Nadia masih mendiamkan diri daripada media dan hanya meluahkan kekecewaan menerusi laman Instagram. Nadia dan Muizz mendirikan rumah tangga pada 9 November 2019 dan masih belum dikurniakan cahaya mata.

Sering bekerjasama dengan pelakon yang dihimpit pelbagai kontrversi, Shuhaimi berkata isu panas membabitkan mereka sama sekali tidak menjejaskan drama arahannya itu. “Sebenarnya saya terkejut sebab setiap kali mengarah atau menerbitkan drama atau telefilem pasti ada antara pelakon saya terbabit kontrversi… tiba-tiba mereka ada isu atau kontrversi!

“Saya tak pandang dari sudut negatif, saya kira ia membantu dari sudut publisiti kerana drama dan pelakon akan sebutan. Saya okay sahaja asalkan pelakon tak bawa masalah di set! “Lagipun peminat sekarang dah pandai menilai, mereka fokus dengan karya atau drama dan ketepikan hal peribadi pelakon kerana bagi saya kalau drama itu best mesti mereka akan tengok… jadi pada saya kontroversi yang membabitkan seseorang artis sama sekali tidak menjejaskan sesebuah drama!” ujarnya.

Selain Nadia, drama seram terbitan Tanah Beris Film Production ini turut dibintangi oleh Datuk Adi Putra, Lana Nodin dan Sharifah Sakinah. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : Mstar

Lelaki Yang Check In Hotel Dengan Nadia Brian Tu Boleh Dikenakan Tindakan. Akhirnya Muizz Tampil Bersuara Lantang Bongkarkan Sebabnya Buat Orang Ramai Terkejut.

Semalam, peminat hiburan seni tanahair dikejutkan dengan berita mengenai dkwaan suami Nadia Brian yang mendkwa melihat sendiri isterinya di bilik hotel di Cyberjaya bersama seorang lelaki. Muizz Nasruddin mendedahkan perkara itu berhubung keputusan memfailkan perpisahan di Mhkamah Syariah Wilayah Persekutuan, pada 2 Oktober lalu.

Kata Muizz, sukar untuk dia maafkan perbuatan tak setia isterinya dan sekiranya tidak lepaskan Nadia, dia akan dianggap sebagai leIaki dyus. Umum mengetahui kisah rumahtangga Nadia Brian dan suaminya yang dikatakan bergolak sejak Ogos lalu. Sementara pada Oktober lalu, Muizz turut mendedahkan isterinya telah tak setia dengan dua orang lelaki. Sehinggalah kemuncaknya semalam apabila Muizz mendedahkan sesuatu yang mengejutkan peminat pelakon itu.

Lelaki bawa Nadia Brian boleh dikenakan tndakan ini

Muizz turut memberitahu tndakan lelaki yang membawa Nadia adalah satu ksalahan dan boleh ditdh. ” Sekiranya siasatan selesai, apa yang dilakukan leIaki ini adalah satu kesalahan dan boleh ditdh di bawah Sksyen 498 iaitu memikat atau membawa pergi atau menhan seseorang perempuan yang bersuami dengan niat tak elok.” kata Muizz.

Berdasarkan semakan, sabit kesaIahan si pelaku boleh dpnjara selama tempoh yang boleh sampai dua tahun, atau dengan dnda, atau dengan kedua-duanya. Sekiranya si pelaku telah membawa isteri orang ini sebanyak tiga kali, maka dia didkwa dan pertdhan dibacakan sebanyak 3 kali mengikut tarikh-tarikh keslahan berbeza.

Ini bermakna balasan lebih berat berbanding jika satu pertdhan. Sebelum itu, Muizz berkata, dia turut membuat Iaporan di Ibu Pejabat PoIis Daerah Sepang dan Balai PoIis Cyberjaya pada 6 Oktober lalu. ” Saya ada bukti yang secukupnya. Apa yang paling penting saya nampak dengan mata kepala saya sendiri,” katanya.

Menurut Muizz, dia kesal apabila isterinya masih cuba berselindung walaupun sudah mengakui kesilapannya. ”Saya sudah menunjukkan bukti-bukti yang saya ada kepada isteri dan keluarganya. Isteri saya pun mengaku kesilapannya kepada saya.

”Adakah itu masih ftnah? Kenapa tidak nafikan kenyataan saya? Sudah sudahlah berlagak sebagai sasaran di media sosial untuk menunjukan yang saya ini jhat. Kenapa masih menegakkan benang basah? ”Saya tidak berhasrat untuk mengaiibkan isteri tetapi saya harus bersihkan nama dan maruah saya dan keluarga.

” Saya juga harap ini dapat dijadikan satu pengajaran kepada mereka yang kena macam saya kerana ada undng-undng yang boleh membantu kita. ”Saya ingin episod ini berakhir secepat mungkin supaya saya boleh meneruskan kehidupan. Kebenaran itu pasti. Insya-Allah,” katanya.

Sebelum ini , menerusi sebuah Iaporan media, Nadia mengesahkan suaminya, Muizz sudah memfailkan perpisahan di mhkamah. Perkara terbabit dikongsi Nadia atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi, 29, dalam satu temu bual bersama program Melodi, kelmarin.

Nadia dan Muizz diijabkabulkan sebagai suami isteri pada 9 November tahun lalu. Sementara itu, usaha Harian Metro menghubungi Nadia bagi mendapatkan komennya tidak berjaya apabila dia tidak membalas mesej WhatsApp. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : https://mediabawang.net/check-

Dikatakan Kantoi Dengan Suami Ada Lelaki Lain. Sekali Nadia Brian Tampil Bersuara Gesa Suami Untuk Lafazkan Talak. Rupanya Ini Punca Buat Warganet Terkedu

Kuala Lumpur: “Saya sudah tawar hati dengannya. Banyak juga kerenah Muizz yang tak dapat saya kongsikan demi menjaga aibnya. Saya harap di mahkamah nanti Muizz akan terus melafazkan untuk berpisah,” kata pelakon Nadia Brian mengenai isu pergolakan rumah tangga dengan suaminya, Muizz Nasruddin.

Nadia ketika dihubungi berkata, dia berharap masalah itu dapat diselesaikan dengan cepat. “Saya harap semua ini dapat diselesaikan cepat supaya masing-masing boleh teruskan kehidupan. Tak nak simpan perasaan dendam yang tak habis,” katanya.

Dalam pada itu, Nadia turut menafikan sekeras-kerasnya dia tak setia terhadap suaminya sepanjang perkahwinan mereka.v“Biar Allah saja tahu perkara yang sebenar. Mengenai tak setia saya menafikan sekeras-kerasnya.

Saya tidak buat benda tu sepanjang tempoh perkahwinan dengan Muizz,” katanya yang memohon maaf tidak dapat menjawab panggilan atas urusan yang tidak dapat dielakkan sebelum ini. Nadia berkata, Muizz memang sudah failkan di mahkamah dan mereka kini sedang menunggu tarikh untuk ke mahkamah.

Harian Metro sebelum ini melaporkan Muizz sudah memfailkan perpisahan di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan, di sini, pada 2 Oktober lalu selepas mendkwa melihat Nadia bersama seorang lelaki di bilik hotel di Cyberjaya.

Muizz berkata, sekiranya dia terus berdiam diri dan tidak lepaskan isterinya, dia akan dianggap sebagai lelaki dayus. Isu pergolakan rumah tangga pasangan terbabit hangat diperkatakan sejak Oktober lalu. Nadia dan Muizz diijabkabulkan sebagai suami isteri pada 9 November tahun lalu.

sumber : hmetro

Sudah Failkan Perpisahan. Nadia Brian Akhirnya Dedahkan Status Hubungan Dia Dan Suaminya Dan Dia Berharap Segala Urusan Dipermudahkan

Sebelum ini, pergolakan yang berlaku dalam rumah tangga pelakon terkenal, Nadia Brian dan suami telah mendapat liputan hangat dari media tempatan. Bukan itu sahaja, pasangan ini juga dikatakan sudah tinggal sebumbung.Terbaru, Nadia telah membuka mulut dan mendedahkan kepada umum mengenai status hubungannya dengan suami, Muizz Nasruddin.

Menerusi laporan yang dipetik daripada Kosmo Online, Nadia mengesahkan bahawa suaminya telah memfailkan kes perpisahan mereka di mahkamah dan masih menunggu tarikh perbicaraan. Walaupun begitu, pelakon ini tidak mendedahkan punca sebenar suaminya itu bertindak sedemikian.

Ya, dia sudah failkan perpisahan dan kini tunggu tarikh untuk kami hadir ke mahkamah. Status sekarang, pihak sana sudah failkan cuma mahkamah belum buka sebab pandemik Covid-19. Kemudian baru saja beroperasi semula pada 6 Disember lalu dan sekarang menunggu tarikh.Alhamdulillah setelah memberi ruang, kini saya menjawab status saya sekarang. Doakan semuanya dipermudahkan. Setiap apa yang berlaku mesti ada hikmah. Ftnah, kata-kata yang tak baik kepada saya dan juga kepada keluarga saya, saya tak akan maafkan kecuali datang mohon maaf kepada saya.

Sementara itu, Nadia Brian menerusi akaun Instagramnya sebelum ini berharap agar segala urusan dipermudahkan selain menegaskan dia tidak akan memaafkan orang yang melemparkan ftnah terhadap diri dan keluarga kecuali individu tersebut datang memohon maaf kepadanya.Sumber: Kosmo Online, Nadia Brian

Warganet Berani Kritik Penampilan Nadia Brian Sejak Kebelakangan Ini Nadia Brian Ulas Lebih Lanjut Susulan Foto Dan Video Ketika Melakukan Aktiviti Sukan Jadi Bualan Warganet

Sejak akhir akhir ini,pelakon Nadia Brian enggan mempedulikan kritikan warganet yang mengatakan penampilannya semakin terdedah. Nadia atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi,29 jelaskan yang dia merasa apa yang ditampilkan kepada umum tidak sepatutnya dijadikan isu.

“Jujurnya saya selesa menjadi diri sendiri, malah mereka yang mengenali saya pasti tahu saya jenis yang bagaimana.“Rasanya apa yang saya pakai dan tunjuk dalam media sosial tidaklah terlalu sksi sebenar­nya. Apa yang penting, pemakai­an saya tidak seteruk yang boleh memalukan keluarga atau diri sendiri,” katanya ketika dihubu­ngi Kosmo! baru-baru ini.

Kata pelakon drama Titian Takdir, kritikan warganet mungkin kerana dia sering memuat naik foto dan video ketika melakukan aktiviti sukan seperti bersenam.“Apabila orang tengok aksi dan baju ketika itu, terus dicop sksi.“Sebenarnya isu sksi ini saya sudah kena sejak dahulu lagi, tetapi sejak akhri-akhir ini bangkit semula cerita ini, mungkin sebab bersenam,” katanya.

Dalam pada itu, Nadia turut memohon doa agar dirinya dapat berubah ke arah yang lebih baik.Terdahulu, beberapa foto dan video Nadia menerusi Instagram serta TikTok menjadi tempat warganet meluahkan rasa tidak puas hati dengan cara pema­kaian pelakon tersebut yang dikatakan semakin sksi dan tidak sesuai dengan status sebagai seorang isteri.-K! ONLINE

Masalah Rumah Tangga Nadia Brian Dan Suami Mula Raih Perhatian Warganet. Suami Nadia Nekad Muat Naik Gambar Berserta Kapsyen Yang Mempunyai Maksud Yang Tersirat

DESAS desus mengenai masalah rumah tangga pelakon, Nadia Brian meraih perhatian warganet apabila suaminya, Muizz Nasruddin memuat naik gambar serta kapsyen berbaur kekecewaan.  Dalam muat naik itu, Muizz berkata tiada apa yang lebih menykitkan daripada dikh1an4ti, dikecewakan dan dih1na oleh orang tersayang. 

“Satu hakikat, saya berikan hati dan jiwa. Saya sudah berikan yang terbaik, namun, ia tak mencukupi buat awak. “Tiada apa yang lebih menyaktkan daripada dikh1anati, dikcewakan dan dihna oleh orang yang kita fikir, takkan melukakan kita,” tulisnya yang disertakan dengan emoji hati pech. 

Tambahnya, dia juga yakin bahawa Allah punya perancangan yang lebih baik buat dirinya. “Terima kasih kepada keluarga dan rakan-rakan atas sokongan moral. Saya percaya, Allah ada perancangan yang lebih baik untuk saya. “Insya-Allah, keadilan akan terbukti,” tulisnya mengiringi gambar rona hitam putih yang diambil semasa majlis perkahwinannya. 

Muizz juga turut menanda (tag) nama Nadia di gambar itu.Terdahulu, pada Ogos lalu, Harian Metro melaporkan Nadia menafikan dkwaan rumah tangga yang dibina bersama suami sedang bermasalah.Ia susulan tindakan pelakon itu yang tidak memuat naik gambar bersama suami selepas kali terakhir pada Aidilfitri lalu.

“Saya ada saja kongsi gambar bersama, tapi soal peribadi saya memang tak suka kongsi di media sosial. Apa yang penting dikongsikan ialah mengenai kerja. Tak semestinya tidak memuat naik gambar bersama tak bahagia dan tak gembira.”Memanglah orang tanya, tapi sekarang fokus saya pada ibu dan nenek saya yang tak sihat. Saya tak nak fikir mengenai orang lain. Sekarang ini untuk keluarga dan diri sendiri saja.

“Dengan suami okay saja. Saya tak nak ulas banyak mengenai dirinya. Dia pun perlukan privasi sebab dia bukan orang industri hiburan. Mungkin dia tak biasa. Dia okay dan sentiasa menyokong saya. Saya doa yang baik-baik saja dan harap doa yang baik-baik untuk kebaikan semua orang,” katanya.Menerusi temubual ketika itu, Nadia yang juga pelakon filem Ratu Kala Jengking : Puteri Kernda turut menangis ketika bercakap mengenai rumah tangga.

“Sedih sebab perkahwinan ini kita nak bahagia dan sampai bila-bila. Mungkin ada macam dugaan Allah SWT hantar dan macam mana kita kawal. Apa-apa pun saya berserah kepada hati dan niat dan mencari kebahagiaan.”Biasalah awal perkahwinan akan ada pasang surut. Apa yang penting saya tak buat masalah dalam kerja dan buat masalah dengan sesiapa pun. Saya hanya dengan diri sendiri dan fokus kerja,” katanya.Usaha Harian Metro untuk mendapatkan kenyataan daripada Nadia bagaimanapun gagal.Nadia dan Muizz diijabkabulkan sebagai suami isteri pada 9 November 2018. -metro

Cabar Diri Untuk Buat. Nadia Brian Kongsi Pengalaman Dia Berjaya Buat Satu Aktiviti Ini Walaupun Kaki Dia Baru Sembuh

Pelakon jelita, Nadia Brian ada berkongsi cerita bersama pengikutnya menerusi akaun Instagram miliknya.Nadia atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi Brian, mengakui ada perasaan takut dan bimbang untuk melakukan aktiviti ekstrem seperti sukan meny3lam.

Bagaimanapun, Nadia memaklumkan telah berjaya melakukan sukan tersebut atas semangat yang diberikan oleh peminat.“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.“To be honest, Nadia memang takut nak buat dive. Lagi2, dgn ligaments di ankle siap putvs 2 lagi. Tapi alhamdulillah i managed to challenge myself to do it.

“Itu la orang cakap bila kita betul2 focus, inshaAllah we can do it. Thank u so much to each n everyone yang bagi Nadia semangat, jadi lebih berani & always be positive.“Ok next nak ambil lesen diving! Jom siapa nak teman? #NadiaBrian,” tulisnya.Bukan itu sahaja, rata rata peminat berasa bangga dengan semangat keberanian pelakon berusia 28 tahun itu.Terdahulu, Nadia pernah mengalami luka di bahagian kaki ketika menjalani pengambaran sebuah drama, pada Julai lalu.Video: Instagram Nadia Brian

Tak Boleh Berjalan. Setelah Sekian Lama Menyepi Mengejutkan Bila Tiba Tiba Nadia Brian Dedahkan Dirinya Tak Bleh Berjalan. Rupa Rupanya Ini Punca.

Pelakon Nadia Brian mengalami kelukaan pada bahagian kaki ketika sedang mengikuti penggambaran sebuah drama di Pekan, Pahang semalam.Menurut Nadia, 29, kaki kirinya terseliuh akib4t terjatuh ketika bermain badminton dalam satu kejadian yang berlaku kira-kira pukul 6 petang. “Ketika saya tengah tunggu giliran untuk babak seterusnya, saya bermain badminton. Entah macam mana, ketika melompat salah landing pula. Terselivh pada bahagian kaki.

“Kaki saya terus bengkk bertukar warna biru. Itu yang saya terus dibawa ke klinik berhampiran bagi mendapatkan rawatan,” katanya ketika dihubungi Astro Gempak. Menurut Nadia, doktor kemudian memberikannya cuti rehat selama lima hari sebelum boleh meneruskan penggambaran semula.

“Doktor kata tisu kaki saya luka. Kaki ni pun masih berbalut. Saya tak boleh nak berjalan sebab s4kit sangat. Ini saya bergerak pun pakai kerusi roda. “Buat masa ini, pihak produksi terp4ksa tarik jadual dulukan babak pelakon lain dulu sebelum saya boleh masuk ke set semula,” katanya yang sudah tiga minggu berkampung di Pahang.

Menurut Nadia, dia dijangka akan berada di Pahang sehingga tamat penggambaran drama bersiri Rudy VS Jolie hujung bulan ini. Terdahulu, pengarah drama tersebut, Shuhaimi Lua turut berkongsi berita mengenai kejadian yang melibatkan pelakonnya itu di Instagram

Saksikan drama lakonan Nadia Brian di Astro pada telefon pintar anda melalui aplikasi Astro GO. Muat turun aplikasi Astro GO di Google Play dan Apple Store sekarang. Apapun, pastikan anda selalu mencuci tangan, pakai topeng muka, gunakan ‘sanitizer’, kurangkan aktiviti di luar rumah serta lakukan semua perkara yang boleh menc3gah C0VID-19.Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Terpaksa Ke Hospital Gara Gara Kejadian Yang Tidak Diingini Berlaku Kat Kaki. Nadia Brian Kongsi Keadaan Dia Sekarang Dan Hal Rumah Tangganya

Pelakon Nadia Brian, 29, tidak ingin mengulas lebih lanjut mengenai rumah tangga dengan suami, Muizz Nasruddin yang dikatakan sedang bermasalah.Ketika dihubungi Gempak, Nadia menyatakan fokus utama dia sekarang adalah menyembuhkan kaki selepas mengalami keced3raan ketika sedang mengikuti penggambaran sebuah drama pada Julai lalu.

“Tak ada apa pun. Doakan yang baik-baik.“Biasalah rumah tangga akan ada pasang surut. Setiap hubungan dalam keluarga mesti ada masa diujii.“Sikit-sikit saja.. Tak ada perbalahan yang memudaratkan hubungan. Saya tak nak panjangkan cerita.

“Sekarang ini fokus utama saya adalah kaki. Nak cepat sembuh. Dah sakit macam ni nak kerja lagi.“Insya-Allah, nanti akan elok kembali. Terima kasih kepada peminat yang mengambil berat tentang saya,” katanya.Dalam pada itu, pelakon filem Ratu Kala Jengking : Puteri turut menjelaskan maksud hashtag ‘IndependentWomen’ yang diletakkan di entri Instagram (IG).

“Hashtag ‘IndependentWomen’ itu diri saya. Kita kena kuat walau apa yang terjadi.“Kehidupan tetap kena diteruskan. Pandang ke depan. Cari kebahagiaan,” katanya mengakhiri perbualan.Nadia dan Muizz berkahwin pada 9 November tahun lalu selepas dua tahun berkenalan.

Sumber:Gempak @LepatPisang

Setelah kunci mulut fasal badai yang menimpa rumahtangganya bersama suami biarpun baru meniti alam perkahwinan tempoh lalu. Nadia Brian tanpa teragak agak tampil beri penjelasan ini pada umum buat ramai seakan tak percaya dengan pengakuannya

Pelakon Nadia Brian, 29, tidak ingin mengulas lebih lanjut mengenai rumah tangga dengan suami, Muizz Nasruddin yang dikata sedang bermasalah. Ketika dihubungi Gempak, Nadia menyatakan fokus utama dia sekarang adalah menyembuhkan kaki selepas mengalami kelukaan ketika sedang mengikuti penggambaran sebuah drama pada Julai lalu. “Tak ada apa pun. Doakan yang baik-baik. “Biasalah rumah tangga akan ada pasang surut. Setiap hubungan dalam keluarga mesti ada masa diuji.

“Sikit-sikit saja.. Tak ada perselisihan faham yang memudaratkan hubungan. Saya tak nak panjangkan cerita. “Sekarang ini fokus utama saya adalah kaki. Nak cepat sembuh. Dah sakit macam ni nak kerja lagi. “Insya-Allah, nanti akan elok kembali. Terima kasih kepada peminat yang mengambil berat tentang saya,” katanya. Dalam pada itu, pelakon filem Ratu Kala Jengking : Puteri turut menjelaskan maksud hashtag ‘IndependentWomen’ yang diletakkan di entri Instagram (IG). “Hashtag ‘IndependentWomen’ itu diri saya. Kita kena kuat walau apa yang terjadi. “Kehidupan tetap kena diteruskan. Pandang ke depan. Cari kebahagiaan,” katanya mengakhiri perbualan. Nadia dan Muizz berkahwin pada 9 November tahun lalu selepas dua tahun berkenalan.-Gempak

Nadia Brian okay dengan suami

Pelakon Nadia Brian, 29, menafikan kenyataan rumah tangga yang dibina bersama suami, Muizz Nasruddin sedang bermasalah. Ia susulan sikap pelakon itu yang tidak memuat naik gambar bersama suami selepas kali terakhir pada Aidilfitri lalu. Nadia atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi Brian ketika dihubungi berkata, dia bersama suami okay. “Saya ada saja kongsi gambar bersama, tapi soal peribadi saya memang tak suka kongsi di media sosial. Apa yang penting dikongsikan ialah mengenai kerja. Tak semestinya tidak memuat naik gambar bersama tak bahagia dan tak gembira.

“Memanglah orang tanya, tapi sekarang fokus saya pada ibu dan nenek saya yang tak sihat. Saya tak nak fikir mengenai orang lain. Sekarang ini untuk keluarga dan diri sendiri saja. “Dengan suami okay saja. Saya tak nak ulas banyak mengenai dirinya. Dia pun perlukan privasi sebab dia bukan orang industri hiburan. Mungkin dia tak biasa. Dia okay dan sentiasa menyokong saya. Saya doa yang baik-baik saja dan harap doa yang baik-baik untuk kebaikan semua orang,” katanya kepada Harian Metro.

Bagaimanapun, Nadia yang juga pelakon filem Ratu Kala Jengking : Puteri turut menangis ketika ditemubual terutama apabila bercakap mengenai rumah tangga. “Sedih sebab perkahwinan ini kita nak bahagia dan sampai bila-bila. Mungkin ada macam dugaan Allah SWT hantar dan macam mana kita kawal. Apa-apa pun saya berserah kepada hati dan niat dan mencari kebahagiaan. Biasalah awal perkahwinan akan ada pasang surut. Apa yang penting saya tak buat masalah dalam kerja dan buat masalah dengan sesiapa pun. Saya hanya dengan diri sendiri dan fokus kerja,” katanya. Nadia dan Muizz berkahwin pada 9 November tahun lalu.-Harian Metro.

Nadia Brian bergelar isteri ahli perniagaan Muizz Nasruddin – “Dia tidak pernah berputus asa untuk memikat hati saya”

Nadia bersyukur majli pernikahannya berjalan dengan lancar. PelakonNadia Brian sah bergelar isteri kepada ahli perniagaan Muizz Nasruddin kira-kira pukul 12.03 tengah hari, Sabtu. Pasangan berkenaan dinikahkan oleh Imam Masjid Al Ikhlas, Shah Alam, Muhammad Shahar Abidin dalam sebuah majlis sederhana di Magica Hall, Shah Alam. Memetik laporan BH, Nadia atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi, 28, meluahkan rasa syukur apabila segala urusan pernikahannya dan suami dipermudahkan.

Nadia dan Muizz sah bergelar suami isteri selepas dua tahun perkenalan. “Alhamdulillah segala-galanya dipermudahkan dan kini saya dan suami mengecap fasa baharu dalam ikatan perkahwinan. “Insya-Allah, kami akan sama-sama melayari bahtera rumah tangga ini dengan sebaik mungkin,” kata Nadia. Majlis yang dihadiri keluarga terdekat menyaksikan pengantin perempuan menyerahkan sembilan dulang hantaran berbalas tujuh, selain menerima mas kahwin berjumlah RM1,000 dan wang hantaran RM50,000. Pelakon drama Cinta Tanpa Henti ini mengenali suaminya teman baik yang juga pelakon, Ainul Aishah sejak dua tahun lalu.- Mstar

Pada peringkat awal perkenalan, saya sendiri tidak mahu memberikan sebarang harapan kepadanya, selain sibuk dengan aktiviti lakonan

Majlis resepsi untuk pasangan tersebut akan diadakan pada malam Sabtu di lokasi yang sama. Turut hadir pada majlis pernikahan itu ialah Ahli Parlimen Rembau, Khairy Jamaluddin, yang juga bekas Menteri Belia dan Sukan, bersama isteri. Dalam pada itu, Nadia memberitahu dia bersedia untuk berkahwin selepas melihat kesungguhan suaminya yang tidak pernah putus asa untuk menambat hatinya. “Pada peringkat awal perkenalan, saya sendiri tidak mahu memberikan sebarang harapan kepadanya, selain sibuk dengan aktiviti lakonan, waktu itu.

Majlis resepsi Nadia dan pasangan akan diadakan pada malam, Sabtu di lokasi yang sama. “Namun, penghujung tahun lalu, kami mula menjadi rapat. Dia juga tidak pernah berputus asa untuk menmbat hati saya. “Seterusnya, Februari lalu, saya menerima lamarannya di kota Paris, bersaksikan Menara Eiffel,” katanya. Nadia dan Muizz bertunang pada 4 Mei lalu dalam majlis yang diadakan di sini. -Mstar