Baru baru ni madu Adira ada muat naik status luahkan perasaan di laman ig. Sekali ini komen dari Adira Suhaimi buat ramai yang terkejut.

Penyanyi berbakat, Adira Suhaimi enggan mengulas lanjut tentang madunya, Datin Seri Syarifah Nor Shafila Hassim atau lebih dikenali sebagai Datin Red yang meluah perasaan di Instagram Stories baru-baru ini. Namun menurut Adira, dia merasakan hubungan suaminya bersama isteri pertama itu baik-baik sahaja. “Kalau dari pihak saya, saya tak akan berkongsi apa-apa di media sosial, bab […]

Continue Reading

Rupanya tak habis lagi pasal isu Serina. Terkini Serina dedahkan ada pihak yang cuba nak jatuhkan kerjaya dan perniagaanya dengan cara ni.

KUALA LUMPUR: Pelakon dan pengacara, Serina Redzuawan, 39, tidak menolak ada pihak cuba mengambil kesempatan menjatuhkan nama baik dalam kemelt rumah tangga dengan pegawai polis, Meor Mohammad Aidid. Belum reda kontrversi pernikahannya, Serina dikatakan terbabit dengan sndkt, baru-baru ini. Serina sudah membuat laporan polis menganggap fitnh dikaitkan dengannya tidak masuk akal, selain cubaan menjejaskan kerjaya […]

Continue Reading

Terpaksa jadi ketua keluarga kerana dapat suami yang tak bertanggungjawab. Boleh pulak isteri susah payah bekerja suami selamba je duduk rumah goyang kaki.

Assalamualaikum semua. Terima kasih admin kalau post ni diapprove. Ni luahan hati aku tentang abah aku. Aku nak cerita pasal abah aku. Dah lama dah pendam benda ni sorang-sorang, menangis sorang-sorang. Jadi aku nak share dekat sini. Abah aku ni tak macam ayah orang lain tau. Aku boleh katakan dia ni zero knowledge pasal tanggungjawab […]

Continue Reading

Muat naik gambar anak sempena hari jadi anaknya. Tapi wajah anak pulak jadi tumpuan warganet sampai petik nama bekas suami. Sekali ini respon Rita Rudaini.

Bergelar seorang ibu tunggal bukanlah satu tugas yang mudah. Pelakon Rita Rudaini telah membesarkan kedua-dua anaknya tanpa banyak perhatian oleh bekas suaminya iaitu pemain bola sepak Johor Darul Ta’zim (JDT), Aidl Zafuan. Pada 29 April 2021, pelakon tersebut telah memuat naik satu video di Instagramnya bersempena hari jadi anaknya yang kedua, Airit Qaqa Arjuna. Rita […]

Continue Reading

Wanita ini ditahan gara gara kantoi guna borang rentas negeri yang salah. Sekali bila tengok apa yang ditulis dalam borang tu buat ramai tepuk dahi.

Bentong: Seorang wanita warga asing ditahan selepas didapati menggunakan borang rentas negeri plsu di sini, Selasa lalu. Wanita berusia 38 tahun itu dithan menerusi pemeriksaan sebuah bas ekspres di sekatan jalan raya di Plaza Tol Bentong menghala ke Kuantan. Ketua Polis Daerah Bentong, Superintendan Zaiham Mohd Kahar berkata, ketika kejadian, anggota menahan sebuah bas ekspres […]

Continue Reading

Isteri sebak tengok berita tentang keluarga mereka yang terlibat dengan Kri Naggala. Akhirnya Ustaz Ebit nekad nak bagi bantuan. Terkejut besar jumlah yang Ustaz Ebit Lew bagi pada mereka.

>Tragedi kapal selam KRI Naggala 402 milik Tentera Laut Indonesia (TNI) pada minggu lalu sememangnya menyentuh hati ramai pihak termasuklah rakyat Malaysia. Pihak Panglima Tentera Laut Indonesia telah mengesahkan bahawa kapal selam tersebut tenggelam di Perairan Bali dengan kedalaman 835 kilometer dan  kesemua 53 kru kapal dinyatakan terkorban. Terkesan dengan kejadian KRI Naggala 402 Paling […]

Continue Reading

Dikatakan dah nikah dengan Nora Ariffin. Tak boleh berdiam sekali Tan Sri Annuar Musa akhirnya tampil bersuara bongkarkan cerita sebenar.

Pada malam Rabu, seorang pengguna akaun Twitter memuat naik status dan foto mengucapkan tahniah dengan mendakwa Nora yang sudah bernikah dengan Annuar. “Tahniah Annuar Musa kerana memiliki ‘Datuk’ yang istimewa. Dah berkepak kepak kabom. Patut garang bebenor sekarang. I like… hurmmm… Aummmm…,” tulis pemilik akaun berkenaan. Bagaimanapun, anak sulung Nora, Mohd Syakir Iman Johan tampil […]

Continue Reading

Penjual burger ni dikatakan hidup mewah. Tak boleh berdiam akhirnya pihak penjual burger tampil bagi penjelasan lepas teruk dikritik oleh warganet.

Kisah penjual burger yang dikenakan kompaun sebanyak RM50 ribu atas sebab ingkar SOP walaupun berniaga di depan rumah, akui bahawa Neelofa ada hubunginya melalui peguamnya. Dikatakan peguam berkenaan telefon dan mengatakan bahawa pihak Neelofa mahu memberi bantuan melangsaikan kompaun berkenaan. Ianya disahkan oleh isteri kepada penjual burger tersebut iaitu Norlaili. Kata Norlaili lagi, selain pihak […]

Continue Reading

Kehilangan orang tersayang pada 17 ramadhan. Sebak ini luahan dari Alyah buat ramai yang simpati.

Penyanyi Datin Alyah, 41, kehilangan abang sulungnya, Mohammad Fadzil Abu Hassan yang telah pergi mengadap Illahi, pagi tadi. Isteri kepada Datuk Ramli MS itu memaklumkan berita mendukacitakan itu menerusi Instagram. Menerusi ruangan kapsyen, Alyah mendoakan semoga rh abangnya dicucuri rahmat dan ditempatkan pada kalangan orang-orang yang beriman. “Assalammualaikum semua. Abang sulung saya Mohammad Fadzil Abu […]

Continue Reading

Baru je kantoi yang peniaga burger hidup mewah. Sekali ini yang terjadi dekat laman fb dia buat ramai yang tak sangka.

Tular beberapa hari lalu di media sosial apabila seorang peniaga burger di Kota Bharu, Kelantan dikenakan kompaun RM50,000 selepas dikatakan membuka gerai burger melebihi waktu operasi. Perkongsian yang dibuat nyata mendapat simpati orang ramai serta membuatkan para warganet marah dengan jumlah kompaun tinggi yang dikenakan. Terbaharu, kisah peniaga yang turut mendapat perhatian Neelofa ini tular […]

Continue Reading