Jangan dengki dengan rezeki dia. Lagu raya trending no 1 sekali Bonda Rozita sendiri datang komen kat mv lagu tu buat warganet terkedu.

Menurut Aliff atau nama sebenarnya Aliff Syukri Kamarzaman, 34, dia juga tidak menyangka Lala Raya mendapat sambutan hangat daripada warganet sehingga mendapat lebih 1.4 juta tontonan dalam tempoh seminggu. ”Jangan dengki, itu rezeki saya.” Itu respons usahawan terkenal, Datuk Seri Aliff Syukri mengenai lagu rayanya, Lala Raya yang kini tersohor (trending) dalam YouTube sejak semalam. […]

Continue Reading

Tak mudah jadi ibu tunggal. Fatin Afeefa ditanya soalan pasal kahwin kali kedua. Sekali Fatin Afeefa balas memang win habis.

Menjadi seorang ibu tunggal bukan lah mudah, lebih-lebih lagi sekiranya berada di usia muda ditambah pula sekiranya mempunyai cahaya mata. Pelakon Fatin Afeefa yang juga merupakan ibu tunggal telah memegang status tersebut semenjak tahun 2017 yang lalu selepas berpisah dengan bekas suaminya yang juga merupakan pelakon iaitu Adam Shahz. Bersempena dengan Hari Ibu yang disambut […]

Continue Reading

Lepas viral kisah warga emas ni sekali menantu tampil bongkarkan cerita sebenar. Terkejut bila tiba tiba pusat jagaan pertahankan Makcik Zahrah.

Baru-baru ini, viral di media sosial kisah seorang warga emas yang mendakwa dirinya diabaikan sembilan anak kandung. Warga emas dikenali sebagai Zahrah itu memberitahu, dia mempunyai anak yang tinggal di Shah Alam namun menantu menolak untuk menjaganya di atas alasan susah mahu berjalan. Perkongsian tersebut menarik perhatian warganet yang rata-ratanya mengkritik tindakan tidak bertanggungjawab anak-anak. […]

Continue Reading

Baru semalam umumkan pkp seluruh negara. Sekali tiba tiba hari ni Bank Negara pula tampil dedahkan sesuatu tentang moratorium automatik.

Kerajaan memutuskan untuk melaksanakan P.erintah Kawalan Pergerakan (PKP) di seluruh negara bermula 12 Mei sehingga 7 Jun ini. Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, berdasarkan trend kes harian Covid 19 yang semakin meningkat, kerajaan memutuskan untuk mengambil langkah-langkah yang lebih tegas dan ketat bagi mengekang penularan wabak Covid 19 dalam masyarakat dan menghalang kenaikan […]

Continue Reading

Lepas je Muhyiddin Yassin umumkan pkp seluruh Negara Najib Razak tulis sesuatu di laman fb dia tarik perhatian rakyat.

Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, sidang khas Majlis keselamatan Negara (MKN) mengenai pengurusan covid-19 membuat keputusan untuk melaksanakan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) di seluruh negara. Menurut Perdana Menteri, untuk itu larangan rentas daerah dan negeri dikuatkuasakan kecuali untuk tujuan kecemasan, kesihatan, bekerja, ekonomi, temu janji vaksinasi dan pasangan jarak jauh. Jelasnya, tarikh kuat kuasa larangan […]

Continue Reading

Rumahtangga pernah dilanda masalah sebelum ni. Terkejut bila tiba tiba Bella Astillah dedahkan dia pernah diganggu suami orang masa tu. Sampai macam ni sekali lelaki tu buat pada Bella.

Isteri kepada pelakon dan penyanyi Aliff Aziz iaitu Bella Astillah mendedahkan dia pernah diganggu suami orang ketika rumah tangganya sedang berantakan. Pendedahan eksklusif itu dibuat Bella menerusi program bual bicara, Borak Kelmin yang ditayangkan 9 malam ini. Menurut Bella, dia percaya isu tak setia ini semakin banyak berlaku di luar sana membabitkan kedua-dua jantina, baik lelaki atau […]

Continue Reading

Baru je Fiza Halim dedahkan dah berpisah dengan suami. Tak boleh berdiam sekali tiba tiba Fiza dedahkan apa sebenarnya hubungan dia dengan Saiful Apek buat ramai yang terkedu.

KembaIi bergeIar jnda selepas perkahwinan ketiganya bersama seorang juruterbang turut gagal, bkas anggota kumpulan Elite, Fiza Halim, 43, tidak menolak wujud pandangan serong pelbagai pihak terhadap dirinya. Fiza berkata, status tersebut masih begitu tabu dalam kalangan masyarakat dan apalagi, dirinya pula sudah tiga kali akur ditakdirkan menjnda. ” Saya sedar bila sudah tiga kali jadi […]

Continue Reading

Dikatakan dah kahwin dalam diam. Tular gambar Uqasha Senrose berpakaian pengantin serba lengkap. Rupa rupanya ini yang terjadi buat ramai yang teruja.

Ramai yang sudah tahu mengenai hubungan pasangan pelakon Kamal Adli dan Uqasha Senrose. Kamal membuat keputusan untuk melamar Uqasha ketika siaran langsung acara penyampaian anugerah Meletop yang dianjurkan oleh sebuah stesen tv swasta. Tindakan Kamal yang cukup ‘gentleman’ itu membuatkan Uqasha tidak berfikir panjang untuk menerima lamaran tersebut malahan membuktikan mengenai hubungan gossip antara kedua-dua […]

Continue Reading

Baru semalam Perdana Menteri umumkan pkp seluruh negara. Tiba tiba Ismail Sabri muat naik sesuatu di laman fb buat ramai bengang.

KUALA LUMPUR: P.erintah Kawalan Pergerakan (PKP) akan mula berkuat kuasa pada 12 Mei ini, umum Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin. Berikut antara perincian berkenaan PKP tersebut. Larangan rentas daerah dan rentas negeri kecuali untuk tujuan kecemasan, kesihatan, bekerja, ekonomi, temu janji vaksinasi dan pasangan jarak jauh. Melarang SEMUA bentuk perhimpunan sosial termasuk kenduri-kendara, majlis perkahwinan dan pertunangan, […]

Continue Reading

Anak langsung tak reti kemas rumah semua masih harapkan mak. Satu hari mak terpaksa masuk hospital dan ada sakit ni. Sebak lepas je mak pergi habis terbongkar perangai sebenar ayah selama ni.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada pembaca. AKu merupakan anak sulung daripada 3 adik beradik. Aku seorang sahaja perempuan dan yang lain semua lelaki. Umur aku 17 tahun dan bakal menduduki peperiksaan penting tahun ini. Di sini aku ingin menceritakan tentang kesedihanku sejak tahun lepas. Ceritanya Ramadhan tahun lalu,ibuku telah pergi buat selamanya akibat sakit payudara. […]

Continue Reading