Ingatkan merah sebab apa. Warganet terhibur bila tengok kanak kanak main inai celup kakak habis penuh satu muka.

Viral

Ingatkan cairan merah rupanya inai! Seorang ibu menarik nafas panjang apabila anaknya dilihat berlumuran dengan cecair berwarna merah seakan-akan drh. Seperti perkongsian seorang ibu dikenali sebagai Siti Norehan di laman TikTok, menceritakan detik-detik cemas apabila melihat wajah anaknya yang berlumuran dengan pewarna inai. Menerusi video pendek tersebut, kanak-kanak ini hanya mendiamkan diri dan sama sekali tidak menangis.

Jelas wanita ini, dia pada mulanya turut terkejut melihat keadaan anaknya ketika itu dan anaknya dikatakan bermain dengan pewarna inai celup milik kakaknya. Apa yang lebih memeningkan, apabila warna tersebut sama sekali tidak tertanggal walaupun sudah dimandikan. Aduh!

Terkejut beruk umi hang tengok mai laguni. Main inai celup kakak dia lepas mandi pun tak hilang ni nak oi. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet turut terhibur dengan telatah kanak-kanak ini dan sempat membuat jenaka. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet turut terhibur dengan telatah kanak-kanak ini dan sempat membuat jenaka.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: Oh Bulan

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.