Dengar je bekas suami nak rosakkan beg gucci pemberian Zarina. Tak boleh berdiam sekali Zarina naik angin. Terkejut ini yang dia cakap.

Artis

Pelakon Zarina Anjoulie memaklumkan dia telah sah berpisah dengan bekas suaminya, Eilyas Azhar pada 3 Mei lalu. Susulan itu, bekas suami kepada pelakon wanita ini turut mengugut untuk membkr beg pemberian Anju kepadanya. Bukan itu saja, difahamkan Eilyas juga telah mengambil ‘paid review’ setelah mempunyai pengikut di Instagram yang banyak susulan kontroversi bersama Anju. Setelah agak lama mendiamkan diri, akhirnya Anju buka mulut memberi respon.

‘Kenapa Anju pisah?’

Menerusi perkongsian video yang dimuat naik melalui Instagram Anju, terlebih dahulu dia berterima kasih kepada pengikutnya yang tidak henti mendoakan dan memberi sokongan kepada pelakon wanita itu. Dia akhirnya memberi respon punca keputusannya untuk berpisah dengan bekas suami.

Berhenti bertanya kepada saya, “kenapa Anju pisah?”. Saya fikir ianya sudah jelas kenapa Anju pisah. Saya cuba untuk rujuk semula, baiki segalanya tapi kadang-kadang perkara itu sudah tidak boleh. Lelaki yang waras mana, yang datang dari keluarga bertabligh, yang rasa bangga lepaskan isteri di Insta Stories? dan megah kata nak bkar barang yang ex-wife dia bagi. Tapi hanya bkar satu itu je. Benda lain seperti telefon, duit, IG followers yang kau dapat dari aku sampai 60 ribu kau tak nak pula b4kar?

Kalau boleh aku nak talk tiga

Difahamkan, bekas lelakinya itu sering mengugut untuk menjatuhkan talak berkali-kali sebelum ini. Sehingga dia sudah tidak tahan lagi dan terpaksa reda dengan keputusan untuk membawa haluan masing-masing. To me, dia sangat hiprokrit. Yang duit aku kasi kau tak nak pula bkar. Aku yang lalui benda ni dan tak perlu untuk aku explain kenapa aku pisah. Sudah jelas. Kalau lelaki asyik nak ugut nak talak, aku lihat je. Aku ada mruah. Aku tak terdesak lelaki. Baik aku fokus kat anak dan family aku. Kalau boleh aku nak talak tiga. Aku nak move-on dari kehidupan sebelum ini.

Sumber: Zarina Anjoulie

Zarina Tuntut Balik Beg Mewah Jenama Gucci, Sekali Eilyas Cakap Nak Bkar

BEKAS suami kepada Zarina Anjoulie iaitu Eilyas Azhar meluahkan rasa kesal dengan tindakan aktres itu berkongsi cerita ‘dalam kain’ mengenai keretakan rumah tangga mereka di Iaman sosial. Eilyas atau lebih dikenali sebagai Yas berkata tindakan Zarina itu sekadar meraih perhatian masyarakat selain bertujuan mencemarkan maruahnya sebagai suami.

“Alhamdulillah aku dah pisah Anju nak benda ni viral supaya dia boleh dapat views tinggi. Jom support dia guys, bagi dia perhatian sebab semua orang, anjlng, kucing tengah kisah tentang dia. “Bunga bukan sekuntum, maruah sajalah yang kena jaga. Maruah diri lagi, famili, anak-anak lagi. Dah cukup kut bersabar, malas dah. Baik fokus diri sendiri. Aku dah banyak bagi muka sampai aku tak ada muka dah, hiduplah kau dengan tenang. Innalillah.

“Aku lepaskan Zarina Anjoulie dengan talak satu sekarang. Mana tahu nanti tiba-tiba dia cakap dia tak tahu ke… hakim nak minta saksi tapi tak ada ke. Eloklah aku selitkan lafaz dekat sini sekali! Tak ada apa dah aku nak cakap,” katanya menerusi Instasory pada Isnin.

Eilyas tulis luahan hati menjawab persoalan isterinya di Instagram. Sebelum itu, Zarina mengesahkan ikatan perkahwinan dengan suami berakhir selepas Eilyas melafazkan talak itu, baru-baru ini. Ini merupakan pengumuman perpisahan kali kedua dengan Eilyas kerana pada 27 Januari lalu, Zarina pernah memaklumkan perkahwinan mereka sudah berakhir selepas enam bulan mendirikan rumah tangga.

Aku diam je, kehidupan sebenar dengan di media sosial lain, semuanya palsu. Biar aku, famili dan Allah saja yang tahu! Bagaimanapun, pada 2 Mac lalu, pasangan ini mengambil keputusan rujuk semula sebagai suami isteri. Dalam pada itu, Eilyas menafikan dakwaan bersikap tidak matang kerana terlalu mudah melafazkan talak dan hanya mengharapkan duit isteri sepanjang mereka hidup sebagai suami isteri.

“Siapa yang cakap aku childish ke apa ke sebab asyik berpish dan sekarang tiba-tiba up (muat naik status di Instagram) macam ni. Sebelum ni ada aku buat benda terkutk, kji ni? “Aku diam je, kehidupan sebenar dengan di media sosial lain, semuanya palsu. Biar aku, famili dan Allah saja yang tahu. Ini bukan pertandingan pun siapa betul siapa salah. Siapa menang siapa kalah!

“Jadi tak payah sembang sugar mummy la apa la. Aku kerja ada duit sendiri siap bagi nafkah, tak ada aku heran duit kau sesen pun,” katanya. Pasangan ini berpisah kali kedua. Menjelaskan mengenai beg mewah jenama Gucci yang dituntut oleh Zarina dalam muat naik sebelum ini, Eilyas memberitahu bekas isterinya itu yang berkeras memaksanya menerima hadiah tersebut.

“Beg tu cerita dia aku tak nak pun. Dia yang sibuk belikan, paksa pakai. Kemudian waktu pisah pertama hari itu aku bagi balik, sikit pun aku tak heran. Aku pulang je baik-baik tak ada bising-bising… bukan aku hamak pun benda ni. “Kemudian rujuk, dia suruh aku ambil balik beg tu, aku tolak tapi dia duk push suruh ambil siap cakap ‘ikhlas’. Itu ikhlas dia untuk kali kedualah untuk beg bodoh ni, kemudian jadi lagi benda ni dia ulang balik. Ingat aku ada masa ke nak layan benda bangang ni?

“Bakr jelah, tak pun jual. Nak sembang hukm dengan aku bab ikhlas pun dia macam tak tahu apa maksud ikhlas. Aku pun dah bagitahu lama dah kalau jadi lagi benda jijik ni aku memang bakar terus,” ujarnya. Eilyas mendirikan rumah tangga dengan Zarina pada 17 Julai tahun lalu di Pejabat Agama Islam Daerah Seremban, Negeri Sembilan. Zarina sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga dengan jejaka berasal dari Brunei pada tahun 2015 dan berpisah pada Disember 2016.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : trendingsangat