Tular guru terkejut apabila pelajar terjerit marahkan adik ketika kelas online. Sekali baru tersedar yang dia terlupa sesuatu ini.

Kehidupan keluarga Lawak Viral

Sudah dua tahun Malaysia melazimi kelas atas talian baik dari peringkat sekolah ataupun di Institut Pengajian Tinggi (IPT). Pandemik yang melanda telah membuatkan medium tersebut sebagai satu bentuk inisiatif utama untuk pembelajaran. Jadi, sejak dari awal ia dikuatkuasa, pelbagai kerenah lucu atau perkara tidak terdvga ketika mengikuti kelas online itu berlaku.

Lupa tutup mic time kelas online

Salah satunya menerusi perkongsian seorang pengguna TikTok dikenali sebagai @putrianisanisya apabila memuat naik video sedang memarah1 adik-beradiknya tanpa disedar1 lupa untuk menutup mic di kelas online tersebut. Jadi, bukan hanya pensyarahnya yang terkejvt, tetapi rakan-rakan yang sama-sama berada didalam google class berkenaan juga sama tersent4k mendengar l4ungan ‘diamlah’ yang begitu kvat.

Lecturer & classmate terkejvt

Situasi menjadi hening seketika sebelum pengguna TikTok berkenaan menyedari yang dia terlupa menutup mic semasa memarah1 adiknya. Hal tersebut membuatkan ramai terhibur dan turut merasai m4lu yang teramat apabila melihat reaksi pensyarah dan rakan-rakannya.

Perempuan mar4h memang lain macam

Sehubungan dengan itu, rata-rata warganet yang menonton perkongsian tersebut turut sama terhibur apabila melihat video yang dimuat naik. Masing-masing tinggalkan komen dengan mengasihani rakan lelakinya yang begitu terkejvt sehingga terceng4ng mendengar gadis tersebut menjer1t memarah1 adiknya tanpa disedari mic terlupa dimat1kan.

Ni la realiti dalam kelas online

Kant0i gar4ng dekat rumah

M4lu dia sampai sini terasa

Nasib madam nampak sp0rting

terkejvt betul yang pakai baju biru

Kawan record untuk buat revision

Sumber: TikTok @putrianisanisya & Lawak Malaysia

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.