Isteri mengidam nak bau tar atau cat. Suami akhirnya terpaksa buat ini demi tunaikan permintaan isteri.

Baby Kesihatan Kisah Rumah Tangga Pelik tapi Benar Wanita

Bila sebut isteri mengidam, si suami dah mula susah hati. Apa yang selalu suami cakap, janganlah minta yang pelik-pelik dan diluar kemampuan. Sebabnya hormon orang mengandung ni tak boleh nak jangka.

Jika isteri kata nak, tapi tak dapat memang boleh menangis macam sakit-sakit. Bab mengidam ni mungkin orang kata mengada-ngada tetapi sebenarnya ia berlaku tanpa dibuat-buat.

Kadang tu beriya nak makan, bila dapat makan satu mulut je. Selebihnya suami kena habiskan. Itu ok lagi kan, tapi jika teringin nak makan sesuatu, pergi kedai tutup atau dah habis, ada juga yang menangis teresak-esak. Masa ni suami pun jadi serba salah.

Jadi waktu ini, apa salahnya suami cuba tunaikan permintaan isteri kerana isteri nak lalui tempoh 9 bulan sehingga proses kelahiran bukan mudah ye. Masa nilah isteri boleh manja lebih sikit dengan suami.

Nak bau tar atau bau cat

VIDEO:

https://v16-web.tiktok.com/video/tos/useast2a/tos-useast2a-pve-0037-aiso/da78e3899810418799c39dd8566cab78/?a=1988&br=2396&bt=1198&cd=0%7C0%7C1&ch=0&cr=0&cs=0&cv=1&dr=3&ds=3&er=&expire=1633512819&ft=9wMeRexg4kag3&l=202110060332580102450492290BAA14EF&lr=tiktok&mime_type=video_mp4&net=0&pl=0&policy=3&qs=0&rc=MztpcTY6Zm9zODMzZjgzM0ApMzw0ZGdkaDs5NzxmODdmOWdhX2gucjRnL2BgLS1kL2NzczBfMDMxYy1gMDY2NWIuX2M6Yw%3D%3D&signature=7feef21dddb7abba1a9177e33cbd88e7&tk=0&vl=&vr=

Seperti perkongsian seorang suami ini, dia memberitahu isterinya mengidam nak bau jalan tar yang tengah dalam proses turap ataupun bau cat!

Menerusi perkongsian di Tiktok atas akaun @nazirrkatimon ini, dia berkongsi video mengenai isterinya yang sedang hamil mengidam untuk bau jalan tar. Dalam video tersebut, dia juga bertanya kepada orang ramai apakah lagi gelagat isteri apabila sedang mengandung.

Kebetulan ketika naik kereta, isteri minta nak bau jalan tar yang sedang diturap. Sampai satu lokasi memang ada kawasan jalan yang sedang diturap dan isterinya dapat bau tar tersebut dari dalam kereta.

Paling melucukan, siap buka cermin kereta luas-luas dan menghalakan muka ke luar semata-mata nak bau tar tersebut.

Video yang mendapat tontonan lebih dari 300 ribu dalam masa beberapa jam dimuat naik itu mendapat pelbagai respons dan rata-rata menganggap pengalaman ini akan menjadi kenangan sampai bila-bila.

Nasib bukan minta yang pelik-pelik, kalau tak pening juga suami nak tunaikan lagi-lagi jika tak dapat. Selain itu, ramai juga yang berkongsi pengalaman sendiri dengan macam-macam gelagat yang kadang kala bila difikirkan macam tak logik.

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.