Dah sebulan Isa Khan dan Risteena berkahwin. Risteena akhirnya buka cerita tentang rumah tangganya

Artis

Pejam celik sudah lebih sebulan Risteena dan Isa Khan berkahwin. Risteena Munim akui kehidupan berumah tangga bersama suaminya, Isa Khan yang merupakan pelakon dan penyanyi semakin bahagia. Nur Risteena Munim atau Risteena,32 menjelaskan dia bertuah kerana dia dapat suami yang sangat emmahami dan seorang yang sporting. Katanya lagi tahun ni seronok dan teruja sangat sambut Ramadhan bahkan bakal menyambut Aidilfitri pertama sebagai suami isteri.

Ikutkan kami dah terfikir nak warna sedondon buat rumah terbuka san pelbagai perancangan difikirkan. Tutur Risteena,”Kalau dulu masa masih bujang kehidupan lain, sekarang sudah ada komitmen terutama kena masak untuk dia. Dulu bangun pagi mak sudah siap masak. Sekarang lain, kena basuh baju, masak, cuci pinggan dan kerja rumah semuanya buat sendiri.”Saya seronok semua ini sebab suami seorang yang sangat membantu. Kadang-kadang Isa yang masak dan mencuci pinggan. Pendek kata dia bukan harapkan saya buat seorang. Saya bersyukur ada suami yang sangat ‘sporting’,”

Tambah Risteena lagi, dia juga rasa bertuah kerana suami bukan jenis meminta untuk disediakan segala macam perkara.”Saya bukan jenis bangun pagi, tapi suami ya. Jam 5.30 pagi dia sudah bangun dan dia juga tidur awal. Bangun pagi dia sudah buat aktiviti sendiri, tapi tak pernah harapkan saya siapkannya sarapan setiap pagi. Dia tak pernah kejut pun. Kalau bangun saya yang cari dia. Dia okey saja.

“Kalau saya penat dan tak larat nak masak, dia akan cakap buat tempahan saja atau ajak makan luar. Jadi saya tak pernah rasa susah langsung sepanjang sudah bergelar isteri. Dia tak pernah tetapkan pun semua perkara kena buat untuk dia,” katanya. Selain itu, Risteena mengakui sebelum berkahwin dia teruja untuk melakukan semua perkara itu sebagaimana dilakukan pasangan lain.

“Sebenarnya apabila nak kahwin, saya teruja dan fikir bangun pagi nak sediakan sarapan untuk suami dan nak buat benda sama macam orang lain buat. Apabila saya kahwin, saya ada buat tapi Isa tak pernah letakkan syarat saya kena buat semua.”Dia seorang ringkas, mudah dan tak pernah buat saya rasa susah. Rasa bahagia saja. Selepas lebih sebulan kahwin, semuanya okey. Kalau dulu sebelum kahwin jika ada salah faham susah sebab jauh. Sekarang dah serumah, cepat-cepat selesaikan,” kata Risteena yang telah melangsungkan perkahwinannya bersama Isa Khan pada 12 Mac lalu.

Dilaporkan Pasangan Ini Beri Keterangan Pada Polis. Tapi Ini Pula Respon Risteena Dan ISa Khan

Sejak kebelakangan ini tular tentang pasangan oengantin baru ini iaitu Risteena dan ISa Khan yang dilaporkan menylhagunakan kebenaran merentas negeri ke Taway, Sabah. Ternyata semalam mereka muncul di Ibu Pejabat Polis DAerah Wangsa MAju untuk ambil keterangan langsung. DAn mereka terlihat memasuki IPD sekitar jam pukul 11 pagi sebelum beredar kra kira jam 4 petang.

Mereka kelihatan menaiki kereta Audi yang tertera sticker Isa X Ris di bahagian sisi. Sungghpun, usaha sebuah portal ini untuk dapatkan keterangan kedua dua pasangan ini tidak berhasil keranan masing masing elak untuk ditemubual.“Sorry I nak balik… sorry eh,” kata Risteena atau Nur Risteena Munim Zainul Ilyas, 32, ringkas sebelum memasuki kenderaan.

Malahan suaminya Isa atau nama sebenarnya Mohammad Fara Aidid Ali Dad Khan, 28, juga tidak memberi sebarang reaksi selepas lima jam diambil keterangan.Kenderaan yang dinaiki Isa dilihat berada di perkarangan IPD Wangsa Maju.
Sebelum ini mStar melaporkan mengenai kebimbangan ramai selepas pasangan berkenaan berkongsi foto dan video saat bersuka ria seolah-olah sedang menikmati bulan madu di pulau peranginan di Sabah.Orang ramai mula mempersoalkan mengenai status kebenaran rentas negeri pasangan itu selepas salah satu foto yang dikongsikan tertera perkataan ‘honeymoon’.

Bagaimanapun mereka menafikan dakwaan berkenaan sebaliknya memaklumkan perjalanan ke Sabah adalah atas urusan kerja dan mendapat kebenaran daripada pihak polis.Sementara itu menurut Ketua Polis Daerah Wangsa Maju, Superintendan Ashari Abu Samah, pihaknya menerima permohonan rentas negeri ke Sabah atas urusan perniagaan daripada seorang lelaki di Balai Polis Setapak pada 20 Mac lalu.

Antara luahan netizen di Twitter mengenai perjalanan rentas negeri Isa dan Risteena.
Justeru polis meluluskan permohonan rentas negeri yang bermula pada 21 hingga 25 Mac.
Bagaimanapun Ashari berkata kini polis menjalankan s1asatan terperinci berhubung dakw4an sama ada wujud unsur salah guna kebenaran rentas negeri bagi tujuan selain yang dinyatakan mereka sebelum ini.Ujar Ashari lagi, jika pasangan berkenaan didapati memberikan keterangan p4lsu untuk merentas negeri, tindakan akan diambil mengikut Seksyen 22(d) Akta Penceg4han Dan Pengaw4lan Peny4kit Berj4ngkit 1988 (Akta 342).

Risteena Kata Dia Dan Suami Pegi Sabah Atas Urusan Kerja. Sekali Tak Boleh Berdiam Ini Kenyataan Dari Pihak Polis Dan Mungkin Boleh Buat Risteea Terkedu.

PoIis mengesahkan akan memanggil pasangan suami isteri selebriti untuk diambil keterangan selepas dikatakan pergi berbulan madu di Semporna, Sabah baru-baru ini. Menurut Ketua PoIis Daerah Wangsa Maju, Superintendan Ashari Abu Samah, pada 20 Mac lalu, seorang lelaki berusia 27 tahun telah datang ke Balai PoIis Setapak kira-kira pukul 5 petang untuk memohon kebenaran melakukan perjalanan rentas negeri ke Sabah.

” Pemohon ada mengemukakan surat arahan menjalankan tugas oleh syarikat dan berdasarkan dokumen itu, pihak poIis meluluskan permohonan rentas negeri yang bermula pada 21 hingga 25 Mac ini. ” Bagaimanapun, gambar lelaki berkenaan bersama isterinya yang berusia 31 tahun telah tular di media sosial dan dikatakan pergi ke sana untuk berbulan madu di kawasan peranginan,”katanya menerusi satu kenyataan di sini hari ini.

Menurut Ashari, penularan gambar pasangan itu telah mengakibatkan orang ramai mempertikaikan bagaimana mereka boleh mendapat kebenaran merentas negeri ke Sabah. ” Setakat ini pasangan tersebut masih berada di Sabah dan akan dipanggil untuk memberi keterangan kepada pihak poIis sebaik mereka kembali ke Semenanjung.

” Siasatan akan dijalankan secara terperinci berhubung dkwaan itu dan jika pasangan tersebut didapati memberikan keterangan paIsu untuk merentas negeri, tndakan akan diambil mengikut Sksyn 22(d) Akta Pencgahan Dan Pngawalan Pnyakit Berjngkit 1988 (Akta 342),” katanya. Tambah beliau, orang ramai dinasihatkan supaya tidak mengambil kesempatan di atas budi bicara pihak poIis dalam memberikan kebenaran rentas negeri bagi urusan perniagaan, kerja atau pun kecemasan.

” Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan atau maklumat, orang ramai diminta menghubungi Hotline PoIis Kuala Lumpur di talian 03-21159999, Ibu Pejabat PoIis Daerah (IPD) Wangsa Maju di talian 03-92899222 atau mana-mana balai polis berhampiran,” ujarnya.

Terdahulu, gambar pasangan itu yang baharu berkahwin pada 12 Mac lalu tular di media sosial dan menerima kritikan daripada warganet yang mempersoalkan bagaimana mereka dapat merentas negeri ke Sabah untuk berbulan madu. Dua hari lalu, orang ramai hngat memperkatakan tentang vdeo yang dikongsikan pelakon Risteena dan suaminya Isa Khan menaiki bot ke sebuah pulau di Sabah.

Susulan itu ntizen telah menyuarakan kebmbangan berhubung perjalanan itu dan Risteena akhirnya tampil menjelaskan perkara sebenar.Ujar Risteena atau Nur Risteena Munim Zainul Ilyas, 32, dia dan suaminya berkunjung ke negeri itu atas urusan kerja selepas mendapat kebenaran daripada pihak berkuasa.

” Kami di Sabah ada urusan kerja dan telah dapatkan surat merentas untuk tujuan kerja. ” Saya yakin pihak poIis lebih arif, jadi saya fikir tak perlu post tentang kerja di IG saya untuk puaskan hati semua orang,” katanya menerusi posting di Instagram pada Isnin.

Terdahulu mStar melaporkan mengenai pertikaian orang ramai di media sosial tentang tndakan Risteena dan suaminya Isa atau nama sebenarnya Mohammad Fara Aidid Ali Dad Khan, 28, bercuti dan menikmati bulan madu di Semporna, Sabah.

Sumber: kosmo

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : http://limauais.pw/

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Selamba Je Risteena Muat Naik Foto Tengah Honeymoon Di Sabah. Sekali Ada Yang Pertikaikan Tentang Rentas Negeri. Sampai Macam Ni Sekali Komen Warganet.

KETIKA heboh mengenai Instafamous dan suaminya memberi keterangan plsu berhubung alasan bagi mendapatkan kebenaran merentas negeri, muncul pula kisah bulan madu pasangan pengantin baharu Risteena dan Isa Khan. Pasangan itu kini dipercayai sedang menikmati bulan madu di Semporna, Sabah berdasarkan foto dan video-video romantis yang dikongsikan di Instagram mereka. Perbuatan mereka itu akhirnya mengundang kritikan warganet di laman sosial.

Pasangan ini berkahwin pada 12 Mac lalu.

Rata-rata warganet mempertikaitan tindakan pasangan itu yang mendapat kebenaran merentas negeri dalam tempoh Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) dan Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP) sedang dikuatkuasakan.

Malah segelintir warganet menegur pasangan yang berkahwin pada 12 Mac lalu itu kerana dilihat ingkar arahan SOP dengan tidak memakai pelitup muka. “Yang Risteena tu pula macam mana? Sudah di Semporna honeymoon. Smiling face with smiling eyes… urus kerja juga sampai di Semporna?

“Nur Risteena dengan Isa Khan pun honeymoon kat Tawau rentas negeri. “Tak… cerita dia sekarang, aku nak bitter juga, macam mana Risteena dengan Isa Khan boleh lepas pergi Tawau siap ada kapsyen honeymoon! Hello… kita memang dah boleh rentas negeri ke ni? “Risteena honeymoon sampai ke Sabah dengan SOP ke mana… mask ke mana buat story macam tiada apa berlaku.” ujar beberapa netizen.

Pada Isnin, polis telah membuka kertas siasatan terhadap pasangan suami isteri Instafamous yang merentas negeri untuk tujuan bulan madu mengikut Seksyen 22(d) Akta Pencegahan Dan Pengawalan Penyakit Berjangkit 1988 (Akta 342). Ketua Polis Daerah Wangsa Maju, Superintendan Ashari Abu Samah berkata, siasatan secara menyeluruh mendapati wujud keraguan berdasarkan keterangan yang diberikan oleh pasangan berkenaan kepada polis pada 20 Mac lalu.

Jika disabitkan kesalahan, pasangan ini boleh dikenakan tindakan kompaun sehingga RM10,000. Gambar pasangan berusia dalam lingkungan 20-an itu telah tular di media sosial kononnya pergi berbulan madu di suatu kawasan peranginan sehingga dikecam netizen pada Jumaat.

Sementara itu berdasarkan video dan gambar yang dikongsikan Risteena dan Isa, mereka dipercayai berlepas ke Sabah pada pagi Ahad. Mereka juga dipercayai memilih salah satu ‘hidden gem’ di Sabah iaitu sebuah resort terapung yang terletak di Pulau Nusa Kuya, Semporna.

Bagaimanapun, usaha mStar untuk mendapatkan kenyataan daripada Isa dan Risteena gagal apabila pasangan itu tidak menjawab panggilan telefon dan mesej. Pasangan Nur Risteena Munim Zainul Ilyas, 32 dan Isa Khan, 28 bernikah pada 12 Mac lalu di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya.

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Baru Je Sah Bergelar Suami Isteri Isa Khan Dedahkan Tentang Perancangan Masa Depan. Terkedu Bila Tiba Tiba Dia Sebut Tentang Anak Kembar.

Selepas beberapa tahun menyulam cinta, pelakon, Risteena Munim dan Isa Khan telah sah bergelar suami isteri, semalam. Majlis resepsi yang turut dilakukan pada sebelah malam itu hanya dihadiri ahli keluarga dan teman-teman rapat sahaja.

Menerusi laporan Media Hiburan, pasangan ini turut berkongsi perancangan masa hadapan mereka terutama soal zuriat. Perancangan cahaya mata memang kami nak terus ada anak. Kalau ada rezeki, Insyallah dua orang, tiga orang ka atau kembar ka.

Menurut Isa Khan, kalau boleh mereka berdua mahu memperolehi zuriat secepat yang mungkin. Secara berseloroh juga, dia mahu mempunyai anak kembar kalau dikurniakan rezeki. Risteena yang berada di sebelah suaminya itu kelihatan ketawa apabila melihat reaksi Isa Khan yang menjawab soalan daripada rakan media.

Masa tu dia dekat rumah dan saya tengah sibuk penggambaran. Dia beritahu saya yang dia tengah tulis lagu. Dia tak bagi saya tengok lirik dan saya tak tahu muzik tu macam mana. Sampai lagu tu dah siap, rupanya lagu tu tentang saya. Dia mencari tajuk masa tu, saya dapat tahu Karunia Terhebat. First time saya dengar saya menangis. Saya rasa tak ada lelaki yang akan buat macam tu dekat saya.

Selain disoal mengenai zuriat, Isa turut memberitahu bahawa dia menghasilkan sebuah lagu yang berjudul ‘Karunia Terhebat’ buat isterinya. Menurut Risteena, dia menangis sewaktu mendengar lagu tersebut buat pertama kalinya. Tambah Risteena, dia tersentuh apabial Isa sanggup menghasilkan lagu khas buatnya.

Sumber: Media Hiburan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: OHBULAN

Lama Berteka Teki Akhirnya Terjawab Bila Risteena Munim Dan Isa Khan Dedahkan Tarikh Pernikahan Mereka. Tak Lama Lagi Dah Rupanya.

Akhirnya teka teki warganet mengenai majlis perkahwinan pelakon Risteena Munim dan Isa Khan akirnya terjawab bila pasangan itu mengumumkan bakal bernikah pada jumaat depan. Pengumuman itu dibuat oleh Isa dan Risteena menerusi satu perkongsian di Instagram sebentar tadi dimana mereka memilih tanggal 12 Mac 2021 sebagai hari bersejarah diijabkabulkan sebagai suami isteri.

Menerusi perkongsian itu, mereka turut meminta peminat dan warganet mendoakan agar niat baik mereka itu dipermudahkan. Lebih manis, Isa juga memberitahu dia turut mencipta sebuah lagu khas untuk bakal suri hatinya berjudul ‘Karunia Terhebat’ sebagai tanda cinta mereka.

Berita gembira yang dikongsikan itu mendapat pelbagai reaksi daripada warganet yang meluahkan rasa syukur apabila hari indah mereka hampir tiba serta mendoakan agar urusan dan perjalanan majlis dipermudahkan. Isa dan Risteena telah mengikat tali pertunangan pada 23 November 2019 ketika bercuti di Bali, Indonesia.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Suhu Dia Tinggi Iaitu Mencecah 43 Darjah Selsius. Isa Khan Dedah Faktor Abangnya Terkena COVID19 Dan Perkembangan Terkini Aliff Alli

Isa Khan yang merupakan pelakon kini berasa lega apabila abangnya yang juga pelakon Indonesia, Aliff Alli,30, sudah stabil dan dibenarkan keluar dari hospital selepas dijangkiti wabak covid19 sejak pertengahan Disember tahun lalu. Menurut Isa,28, ALiff kini sedang berehat di kediamannya di Jakarta,Indonesia selepas disahkan bebas daripada wabak itu pada Rabu.

“Alhamdulillah, sekarang abang saya dah dibenarkan pulang ke rumah dan dia sekarang tengah dalam proses recovery.“Doktor pun dah sahkan dia bebas daripada Covid-19.”Sekarang memang kami sekeluarga buat panggilan video dengan dia, nak tahu perkembangan terbaharu dia. Dia duduk seorang di rumahnya dan memang hari-hari sekarang dia buat senaman ringan untuk keluarkan peluh.

“Alhamdulillah, selera makan dia pun dah kembali macam biasa,” katanya kepada mStar.Aliff Alli kini sedang berehat di kediamannya di Jakarta.Menceritakan pengalaman abangnya berhadapan dengan wabak tersebut, Isa berkata, Aliff berkemungkinan besar dijangkiti daripada rakan perniagaannya ketika menghadiri mesyuarat.

“Aliff ada beritahu kemungkinan dia dijangkiti ketika menghadiri mesyuarat. Lepas dia balik daripada mesyuarat itu terus dia rasa tak sedap badan dan lepas periksa memang suhu dia tinggi iaitu mencecah 43 darjah selsius.”Dia ke hospital dan disahkan positif Covid-19 dan dalam tiga hingga empat hari dia mengalami kesukaran untuk bernafas sehingga memerlukan alat bantuan pernafasan.

“Masa dia dalam keadaan itu saya dah rasa macam nak ‘lari’ ke Indonesia dah. Nak buat surat untuk lepas ke luar negara sebab benda kecemasan kan… tapi Alhamdulillah, sekarang dia dah semakin okay, lega sikit rasa,” katanya.Terdahulu, media Indonesia melaporkan Aliff menjalani rawatan rapi di Rumah Sakit Wisma Atlet, Jakarta hampir tiga minggu lalu dan keadaan kesihatannya dikatakan semakin kritikal.

Keadaan Aliff Alli Makin Teruk Akibat COVID19 Dan Kena Guna Alat Bantuan Pernafasan. Ini Keadaan Terkini Aliff Alli Yang Merpakan Adik Beradik Beradik Kepada Isa Dan Miller Khan

PELAKON yang mencipta nama di Indonesia, Aliff Alli disahkan positif covid 19 dan dilaporkan berada dalam keadaan teruk di Rumah Sakit Wisma Atlet, Jakarta.Menurut peguamnya, Asgar Sjarfi, adik-beradik kepada pelakon Isa Khan dan Miller Khan ini masih belum menunjukkan tanda-tanda semakin pulih biarpun sudah tiga minggu mendapatkan rawatan.

Malah, tambahnya, aktor itu kini perlu menggunakan alat bantuan pernafasan.”Selalunya selepas 14 hari dah boleh keluar, tapi keadaan semakin bertambah teruk malah makin teruk dan tidak menunjukkan tanda-tanda semakin pulih.”Keadaannya bertambah buruk sejak memasuki minggu ketiga pengasingan di Wisma Atlet. Ia disebabkan Aliff menghadapi tekanan dan stres kerana berdepan dengan proses kes perpisahan bersama bekas isterinya Aska Ongi yang masih berjalan,” ujarnya seperti dipetik CNNINDONESIA.

Sebelum itu, pada Selasa, Aliff tidak dapat hadir di perbicaraan kes gugatan itsbat nikah dan perpisahannya dengan Aska Ongi yang berlangsung di Pengadilan Agama Jakarta Pusat Selasa (6/1) kerana dijangkiti Covid-19.Aliff berpisah pada 11 November 2019 dengan Aska Ongi selepas 11 bulan mendirikan rumah tangga.

Adik Isa Khan berpisah selepas 11 bulan berkahwin secara rahsia dengan instafamous Indonesia

Aliff dan Aska Ongi mempunyai seorang anak perempuan yang kini berusia lapan bulan.TIDAK sampai setahun mendirikan rumah tangga, pelakon yang mencipta nama di Indonesia iaitu Aliff Alli dilaporkan berpisah dengan isterinya Aska Ongi selepas 11 bulan mendirikan rumah tangga.

Pendedahan itu dibuat selepas peminat bertanyakan mengenai status perkahwinan mereka di ruang komen salah satu foto yang dikongsikan Aska Ongi di Instagramnya.Menurut Aska Ongi, dia sudah tidak tinggal bersama adik kepada pelakon Miller Khan dan Isa Khan selepas perkahwinan yang dibina secara rahsia itu telah berakhir pada 11 November tahun lalu.

Aska Ongi dedah dia dan Aliff sudah berpisah pada 11 November tahun lalu.“Sudah berpisah pada 11 November tahun lalu dan saya juga sudah berpindah,” tulisnya.Pada Jun tahun lalu, sebuah portal melaporkan pasangan itu berhadapan dengan masalah rumah tangga selepas dikurniakan cahaya mata pada 2 Mei 2019.

Dalam pada itu, Aska Ongi turut mengakui dia tidak berasa kesal dan menganggap perpisahan itu merupakan keputusan yang terbaik buatnya.Katanya, biarpun perkahwinan mereka hanya sekejap namun kehidupan perlu diteruskan kerana keutamaan kini adalah anaknya.

Sehingga kini, Aliff mengambil langkah berdiam diri mengenai perpisahannya.Manakala menerusi laporan Kapanlagi, sehingga kini Aliff masih mengunci mulut mengenai perpisahan mereka.Pasangan tersebut mendirikan rumah tangga pada 19 Disember 2018 dalam sebuah majlis tertutup di Bali, Indonesia dan mempunyai seorang anak perempuan bernama Alyssa Ismillah Khan.Sebelum ini, Aliff pernah berkahwin dengan model bernama Nora Alexandra pada 2016 namun rumah tangga mereka hanya bertahan selama setahun

Miller Khan belum tahu hubungan Isa dan Risteena – “Kalau mereka pilih nak kahwin dan tanggung risiko, baguslah”

Miller diminta mengulas mengenai hubungan Isa dengan kekasihnya yang dipercayai pelakon Nur Risteena.PELAKON Miller Khan mengakui terkejut apabila mengetahui kekasih adiknya yang juga pelakon Isa Khan iaitu Nur Risteena pernah bertunang dengan ahli perniagaan dan sepatutnya berkahwin pada tahun ini.

Bagaimanapun, Miller, 32, berkata dia tidak mengetahui lebih lanjut mengenai hubungan cinta mereka memandangkan adiknya belum bersedia untuk berkongsi perkara itu.”Saya agak terkejut juga bila dapat tahu Risteena sebelum ini sudah bertunang dan sepatutnya berkahwin pada tahun ini.

Warganet membuat andaian individu disebalik foto lelaki yang dikongsi Risteena adalah Isa Khan.“Saya ada hubungi dia (Isa), cuma mungkin dia tak berani dan belum terbuka lagi nak kongsi mengenai hubungan cinta mereka itu.”Bagi saya, masing-masing dah dewasa. Kalau mereka pilih untuk berkahwin, nak tanggung risiko dan bersedia dengan komitmen itu baguslah,” katanya kepada mStar.

Miller atau nama sebenarnya Mohammad Suhaemi Ali Dad Khan ditemui ketika sesi fotografi bersama mStar di Menara Star, Petaling Jaya, pada Jumaat.Risteena sebelum ini dikatakan sudah bertunang dan bakal berkahwin dengan pelakon dan ahli perniagaan, Ikhwan Khairudin sepatutnya berlangsung pada November ini.

Bagaimanapun, khabar angin mengenai hubungan Isa dan Risteena mula menjadi perbualan hangat apabila aktres itu berkongsi video pendek di Instagram yang memperlihatkan dia disuap seorang lelaki. Warganet mula membuat andaian bahawa individu disebalik perkongsian Risteena itu adalah Isa memandangkan aktor tersebut juga ada berkongsi foto seorang wanita tanpa mendedahkan wajah.

Menerusi laporan mStar pada 31 Oktober lalu, Isa, 26, memberitahu dia hanya memerlukan sedikit masa lagi bagi membuat pengumuman istimewa termasuk mendedahkan identiti kekasihnya.Miller rancang kahwin ketika usia cecah 40 tahun memandangkan kekasihnya masih muda.

Dalam pada itu, pelakon yang menempa nama di Indonesia ini memberitahu dia tidak kisah jika adik bongsunya itu ingin berkahwin terlebih dahulu.Menurut Miller, dia merancang untuk menamatkan zaman bujang apabila usia mencecah 40 tahun berikutan kekasihnya masih muda.”Tak apa la kalau dia nak kahwin terlebih dahulu sebelum saya. Adik saya yang seorang lagi iaitu Aliff pun sudah berkahwin.”Mungkin perancangan untuk saya kahwin dalam sekitar usia 40 tahun. Lagipun kekasih saya masih muda,” ujarnya.