Akhirnya Sharifah Sakinah tampil beri jawapan bakal berpisah dengan suami tak lama lagi, Sakinah akui letih jalani hubungan jarak jauh

Memang tengah hangat sekarang dengan isu hubungan pelakon ini. Sakinah sahkan bakal berpisah selepas hampir dua tahun mendirikan rumah tangga.. Pelakon Sharifah Sakinah mengesahkan bakal berpisah dengan suaminya, Michael Hensen selepas memberi bayangan rumah tangga mereka sedang dilanda masalah. Sakinah atau Sharifah Nurul Sakinah Syed Abu Bakar Al-Khaired, 33, berkata, hubungan jarak jauh antara punca dia memilih untuk berpisah dengan Michael. Dedahnya lagi, sepanjang tiga tahun bersama pemuda berasal dari Sweden itu, hubungan mereka sering dilanda badai malah dia juga berhasrat untuk tidak lagi berulang-alik dari Malaysia ke negara itu kerana ia memenatkan.

Sakinah pilih jalan berpisah dengan suami.

Luahnya lagi “Ya, kami akan berpisah dan akan menjalani kehidupan masing-masing selepas ini. “Saya tidak mahu lagi menjalani hubungan jarak jauh kerana ia memenatkan. Tenaga saya sudah habis. Saya mahu gembira dan memberi fokus kepada kehidupan. “Michael tidak boleh menetap di Malaysia kerana mempunyai komitmen kerja dan keluarga yang masih di bawah tanggungannya,” kata pelokon itu seperti dilaporkan Kosmo pada Sabtu.

Terdahulu, Sakinah mengejutkan peminat apabila memberi bayangan seolah-olah perkahwinannya dengan Michael sudah berakhir apabila membuat hantaran mengenainya di Instagram miliknya pada Khamis lalu. Mengulas mengenai luahannya itu, Sakinah berkata, dia berbuat demikian agar tidak timbul salah faham jika dia dilihat bersama lelaki lain selepas ini.

Saya ada bercakap dengan Michael, jika dia ada berjumpa dengan wanita lain, teruskan

Malah, dia turut meminta Michael untuk meneruskan kehidupan termasuk bertemu dengan wanita lain sebagai pengganti dirinya. “Saya ada bercakap dengan Michael, jika dia ada berjumpa dengan wanita lain, teruskan,” katanya. Sakinah dan Michael berkahwin pada penghujung 2020 namun hanya berkongsi tentang perkahwinan mereka kepada umum pada Februari 2021.

Sakinah bersama anaknya Anais.

Pelakon itu sebelum ini pernah berkahwin dengan juruterbang, Aliff Adha pada 2015 namun pasangan itu bercerai pada Mei 2020. Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Anais Adha yang kini berusia lima tahun. Manakala Michael pula mempunyai dua cahaya mata hasil perkahwinan terdahulu. Sumber, mstar

Exit mobile version