Bekas pembantu peribadi dedah Ds Vida block dia di laman sosial, sekali ini pulak komen warganet

Hasmiza binti Othman atau lebih dikenali sebagai Dato’ Sri Vida atau DSV ialah seorang usahawan Malaysia yang berasal dari Kelantan. Baru- baru ini kecoh dengan peletakan jawatan pembantu peribadinya, Diyla yang dikatakan sekarang ingin fokus dalam bidang nyanyiannya. Diyla memuat naik satu video di laman sosial Tiktoknya yang menunjukkan akaun Facebooknya telah di block oleh DSV semalam. Menerusi video yang di kongsi, terlihat Diyla mencuba buat carian nama akaun facebook DSV, namun apa yang berlaku ketika itu mengejutkan dia. Katanya, dia dan DSV tidak mempunyai apa-apa masalah sehingga dia di block. Di video tersebut, sempat dia berterima kasih kepada DSV atas segalanya. Dia juga mengucapkan sekiranya dengan memblock akaunnya membuat DSV bahagia, dia akur dan mendoakan DSV sentiasa maju jaya. Klik sini untuk lihat video.

Terima kasih atas Segalanya Dsv . Semoga maju jaya. Kalau bermusuh dengan saya itu menjadikan dsv bahagia.. teruskan..Menjengah ke ruangan komen video tersebut, rata-rata warganet mengatakan video tersebut hanyalah satu ‘marketing’ semata-mata. Ada juga mengatakan ianya merupakan marketing untuk naikkan lagu yang dinyanyikan oleh Dilya. marketing nk bg trending lagu ehh. adakah ini marketing..hurmmm. bertabahlah. start marketing doh.- komen warganet. Komen yang mengatakan DSV kini sedang mencuba pujuk hatinya untuk menerima apa yang telah berlaku terhadapnya. Netizen juga mengatakan bukan senang untuk melepaskan orang yang selalu ada disaat susah senang dan jatuh bangun kita.

orang pergi dari hidup kita . bukan mudah nak terima . tapi mungkin dia nak pujuk hati . block tak semestinya benci. seperti ditsk pisau dila .. mungkin dsv terasa.. Dsv nak biasakan diri tanpa dyla mugkin..tahu tak rindu dan sayang tu perit. – tulis warganet. Sumber, murai.my. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version