Iris Leona luah rasa kecewa sebab putus cinta, sekali ini pula nasihat dari Azhar Sulaiman

RAMAI sedia maklum penampilan anak perempuan pelakon Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona cukup sinonim dengan imej menjolok mata yang sering menjadi perhatian dalam kalangan warganet. Bagaimanapun sangkaan ramai bahawa personaliti media sosial tersebut sudah tinggalkan imej menjolok mata selepas melanjutkan pelajaran di London, United Kingdom dalam bidang pengurusan jauh meleset. Penampilan Leona ketika menyambut perayaan Halloween didakwa menjolok mata apabila berkongsi beberapa fesyen pilihannya di laman sosial TikTok.

Malah gadis berkenaan turut bertanya kepada pengikutnya mengenai gaya paling disukai mereka. Terbaru, Leona dilihat memuat naik beberapa fotonya yang mengenakan 3 jenis kostum sempena sambutan Halloween di England, United Kingdom. “Halloweekend well spent . The most basic costume (s) award goes to… ”-Kapsyen Leona di Instagram. Cetus Kritikan warganet. Walau bagai mana pun, kostum yang digayakan oleh Leona telah menimbulkan kritikan warganet yang berpendapat ianya terlalu menjolok mata, malah ada yang menyifatkan Leona terlalu terpengaruh dengan budaya barat.

“Bukan Islam haram sambut Halloween ke? Lupa pulak duduk luar negara kan. Bebas.” “Ikut sangat budaya barat. Islam dah larang jangan sambut Halloween. Disambut juga. Mudah terpengaruh.”

Baru-baru ini, Kasih Iris menerusi media sosialnya ada mengumumkan bahawa dia ‘patah hati’ setelah putus cinta dengan kekasihnya yang bernama Ryan. SEBAGAI ibu bapa pasti berasa bimbang tentang masa depan anak-anak mereka yang sedang meningkat dewasa terutama jika anak itu sentiasa menjadi perhatian orang ramai. Sama juga yang dirasai pelakon Azhar Sulaiman terhadap anaknya, Kasih Iris Leona, 20, yang juga merupakan personaliti media sosial. Azhar, 51, berkata, dia berharap agar Leona tidak lagi mendedahkan dengan siapa dia bercinta kepada umum.

Sebaliknya menggalakkan anaknya itu memperkenalkan identiti lelaki tersebut apabila sudah bersedia untuk berkahwin. “Dear Nuna (Leona)… Lepas ini kalau dah confirm nak masuk minang sahaja baru awak tunjuk pada semua orang siapa teman lelaki awak ok,” katanya. Perkara itu diluahkan Azhar menerusi akaun Instgarm miliknya. Dalam pada itu, Azhar turut menitip nasihat untuk anak gadisnya itu agar lebih berhati-hati dan tidak menjadi tumpuan ramai. “Jangan jadikan diri awak kembali menjadi tumpuan. Berjaga-jaga dengan sisi gelap,” katanya lagi. Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet memahami bukan mudah untuk menjadi ibu bapa sekaligus berharap agar Leona menjadi insan lebih matang.

“Sangat faham, bukan senang nak jadi ibu bapa. Kita dah lakukan yang terbaik untiuk anak. “Semoga pengalaman menjadikan Nuna lebih matang dalam kehidupan akan datang. Doakan yang terbaik untuk dia. “Tak apa dia muda lagi, nanti akan jumpa lelaki yang tepat,” kata warganet. Sebelum ini, Leona dikatakan menjalinkan hubungan cinta bersama seorang lelaki berbangsa Cina dikenali sebagai Ryan namun hubungan mereka dikatakan sudah berakhir. PERHATIAN: Pihak kami tidak akan ber tanggung jawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sumber, trendingsangat

Exit mobile version