Dikatakan jadi punca Fatin Afeefa berhenti berlakon, kini Adam Shahz tampil dedahkan sesuatu

Pelakon Adam Shahz menafikan dkwaan dia menjadi punca bekas isterinya aktres Fatin Afeefa mengambil keputusan untuk berhenti dari dunia seni. Adam bagaimanapun enggan mengulas lebih lanjut mengenai dkwaan tersebut memandangkan mereka berdua tidak pernah menghubungi antara satu sama lain.

“Bila masa pula saya suruh dia berhenti berlakon? (ketawa) Dia sendiri cakap tak pernah berhubung dengan saya. Macam mana kata saya suruh dia berhenti berlakon? Saya menegaskan tak pernah suruh dia berhenti berlakon! Kalau dia kata ada bukti, ala bosan dengan benda macam ini. Saya pun dah tak nak komen apa-apa, rasa dah tak perlu,” katanya.

Terdahulu, Fatin menerusi siaran langsung di TikTok nekad mengumumkan bahawa dirinya keluar dari industri seni selepas menerima pelbagai tohmahan daripada kontroversi mereka. Fatin yang menangis tersedu-sedan turut memberitahu selama 10 bulan dia tidak aktif dalam dunia seni dan hanya fokus kepada perniagaannya demi membayar yuran persekolahan anaknya.

Tidak terkesan dengan dkwaan dirinya ‘gil.4 byang’, Adam turut mendedahkan bekas isterinya itu ada menghantar mesej meminta sijil pisah secara baik.

“Baru ini, dia ada mesej cara baik minta sijil pisah. Selama ini, dia mesej marah-marah, ada saja tak kena tetiba. Saya permudahkan urusan dia. Dekat mana saya cemburu? Itu kehidupan masing-masing, dah lima tahun pun (berpisah). Sekarang ini fasal anak saja, tak perlu nak isukan sampai macam ini. Saya tah heran dengan benda macam itu. Alhamdulillah saya masih bekerja. Selagi saya boleh bekerja, saya okey. Itu rezeki masing-masing. Allah takdirkan dia kaya, itu rezeki dia. Sedikit sebanyak dia membantu saya juga nanti. Anak itu kalau perlukan apa-apa, dia mungkin boleh dahulukan,” ujarnya.

Pelakon siri drama Juvana turut menegaskan dia akan hadir ke majlis perkahwinan pemilik nama lengkap Fatin Nur Afifah Shamsudin sekiranya mendapat jemputan. “Lailahaillallah.. saya tak ada isu. Dia nak kahwin, kahwin la. Demi Allah! Orang ramai kata saya meroyan sebab dia nak kahwin. Kalau dia kahwin, dia jemput.. saya datang. Sebab dia mak kepada anak saya. Saya senang saja. Jangan merumitkan!” tegasnya.

Sementara itu, Adam mengakui dia sukar untuk bertemu dengan anaknya, Ivy Herra Sophia atas pelbagai alasan yang diberikan oleh keluarga Fatin sejak kemelut yang berlaku. Justeru, dia membuat keputusan untuk mengambil tindakan mahkamah namun tidak boleh dikongsikan butiran selanjutnya. Untuk rekod, Adam dan Fatin mendirikan rumah tangga pada tahun 21 Disember 2013 namun disahkan berpisah pada 30 Mei 2017. Sumber, Gempak

Exit mobile version