Akan berkahwin tak lama lagi, terkejut bila tiba tiba bakal suami Anju bagi amaran pada individu ni

Umum mengetahui pelakon, Zarina Anjoulie sedang bahagia menjalin hubungan cinta dengan teman lelakinya Datuk Seri Khazrul Elzey dan bakal berkahwin tidak lama lagi. Baru-baru ini Elzey seolah memberi amaran kepada bekas isterinya agar tidak mengganggu hubungannya bersma Zarina atau lebih mesra disapa Anju. Menerusi perkongsian di TikTok story, kekasih Anju mendakwa telah jatu talak tiga kepada bekas isterinya kerana nusyuz sekaligus hilang gelaran ‘Datin Seri’. “Kepada bekas isteri, setelah gugur talak tiga keatas kamu kerana nusyuz dan drhka maka gugurlah title kamu sebagai Datin Sri. Saya mohon jangan kamu ganggu kekasih saya kelak nanti akan menjadi lebih parah,” tulisnya.

Dalam pada itu, Elzey juga berharap bekas isterinya itu meneruskan kehidupan dan bertaubat serta tidak mengganggu mereka. “Just move on dan kembali bertaubat kepada Allah. Move on dan jangan ganggu kami,” tulisnya lagi. Bagaimanapun, hasil pencarian mendapati video tidak tidak lagi kelihatan berkemungkinan telah dipadam. Baru-baru ini, Zarina berkongsi berita gembira apabila dilihat sudah menempah baju perkahwinan di butik pengantin untuk hari bahagianya. Pasti ramai tahu, sejak kebelakangan ini pelakon Zarina Anjoulie menjadi bualan apabila berkongsikan momen bahagianya bersama kekasih baru dikenali sebagai Datuk Seri Khazrul Elzey.

Rata-rata warganet tumpang bahagia apabila melihat Zarina disayangi teman lelakinya dan akhirnya pelakon itu berjumpa lelaki yang tepat buatnya. Terbaru, perkongsian Zarina atau lebih mesra disapa Anju menjadi perhatian apabila berkongsikan video keterujaannya menempah baju perkahwinannya di butik pengantin. Menerusi video dikongsikan, Anju ke butik pengantin berkenaan bersama kekasihnya untuk mengukur baju pernikahan mereka. “Salam guys, sangat teruja untuk hari ini sebab pergi tempah baju Anju dan Anju takkan cari orang lain buat baju kahwin. Hanya hansminofficial sahaja! “His the best! Baju semua cantik-cantik, saya percayakan dia untuk baju kahwin saya. Masa kahwin dulu pun mereka yang buat baju Anju,”tulisnya.

Perkongsian Anju itu mendapat pelbagai reaksi daripada rakan artis dan warganet yang teruja dengan perkongsiannya itu serta mendoakan agar urusan pasangan itu menuju ke alam perkahwinan dipermudahkan. SUMBER, XTRA. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version