Bengang bila ada yang cakap dia pindah rumah sebab ada masalah dengan mertua, ni pula tindakan Elisya Sandha

Baru-baru ini, pelakon Elisya Sandha memaklumkan dia sekeluarga kini telah berpindah ke kediaman sendiri setelah sepuluh bulan tinggal bersama mentuanya yang juga pelakon dan pengarah terkenal, Sheila Rusly. Menerusi perkongsian di Instagram, Elisya memuat naik sebuah video yang memaparkan momen cahaya mata sulungnya, Bunga Elhaq bersama ibu mertuanya. Menurut Elisya, Bunga kini sedang menyesuaikan diri dengan suasana di kediaman baharu mereka.

Terbaharu, aktress itu, meluahkan rasa tak puas hatinya mengenai satu saluran Youtube. Menerusi muat naik Elisya Sandha yang juga menantu kepada Sheila Rusly mendedahkan mengenai ‘headline’ mengndang ftnah dari sebuah saluran Youtube tersebut. Dalam perkongsiannya itu, dipaparkan saluran tersebut meletakkan kapsyen ftnh kepada pelakon terbabit dengan mertuanya itu. Antara headline tersebut adalah seperti berikut. “Sheila Rusly bergdh dengan menantu? Elisya…” dan “Menantu Sheila Rusli dah keluar rumah? Ini rupanya..”

Menerusi ruangan kapsyen Elisya Sandha luah tak puas hati dengan kata-kata tersebut. Tulisnya headline tu pun dah salah dan dia menegur mengenai perbuatan salah guna untuk raih tontonan sanggup menggunakan tajuk sebegitu. Selain itu Elisya juga meminta pemilik saluran berkenaan untuk membuang tajuk tidak benar berkenaan dan hormati keluarganya.

Sumber, TTK. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version