Masih tak pulangkan duit, Anzalna Nasir dedah kawan baik berubah lepas pinjamkan duit

Pelakon Anzalna Nasir mendedahkan kawan baiknya masih tidak memulangkan semula wang yang telah dipinjam. Menerusi perkongsiannya di Instagram Story, dia memuat naik hantaran tentang dosa yang tidak diampuni walaupun mti dalam keadaan syahid iaitu tentang hutang. Menurutnya, dia sejenis yang tidak suka menagih hutang dan dipercayai kawannya mula menjauh selepas membuat pinjaman wang tersebut. Bila tengok video ni tiba-tiba teringat ada orang berhutang dengan I! Hampir lupa.

Orang yang berhutang biasanya memang akan berubah menjadi seorang yang shy ke macam mana?,” ujarnya. Tambah Anzalna, dia tidak akan menghalalkan wang tersebut selagi tidak dibayar semula. I paling malas nak minta duit dengan orang yang berhutang biarlah dia sendiri ingat. Kalau tak ingat juga, tanggunglah dekat akhirat. Dari berkawan baik dengan I terus taknak jadi kawan I sebab taknak bayar hutang. Bagi pinjam duit salah, tak bagi pun salah,” katanya.

Kredit Xtra. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Anzalna bantu bapa tunggal anak satu beli barang keperluan, orang ramai boleh tag keluarga kurang mampu di IG pelakon cantik Anzalna Nasir sebelum ini giat membuat kerja amal dengan menghulurkan bantuan untuk pembelian susu dan lampin pakai buang kepada keluarga yang memerlukan. Pelakon berusia 35 tahun itu sudah aktif menghulurkan keperluan asas seperti susu dan lampin pakai buang buat mereka yang tidak berkemampuan sejak beberapa bulan sebelum negara dilanda wabak Covid-19. Alhamdulillah! Terbaru Anzalna atau nama sebenarnya, Nur Anzalna Nasir berkongsi di media sosial membantu seorang bapa tunggal anak satu baru-baru ini.

Exit mobile version