Engku Emran muat naik video Aleesya, tapi ucapan dia pula yang buat warganet sebak

Engku Emran bin Engku Zainal Abidin atau lebih dikenali sebagai Engku Emran, beliau merupakan seorang ahli perniagaan dan merupakan seorang Chief Executive Officer (CEO) di TV Synergy Sdn Bhd serta Chief Operating Officer (COO) di Suria FM. Engku Emran mula dikenali ramai pada tahun 2007 apabila melangsungkan perkahwinan dengan pelakon, penyanyi da bekas ratu cantik Malaysia, iaitu Erra Fazira pada 25 October 2007. Hasil daripada perkahwinan itu, beliau dikurniakan seorang puteri yang bernama Engku Aleesya. Namun jodohnya dengan Erra tidak panjang, hanya bertahan selama 7 tahun dan akhirnya mereka mengutuskan untuk berpishah.

Baru-baru ini, di laman instagram milik Engku Emran, Beliau memuat naik satu video dengan kapsyen yang menyayat hati mengenai puteri tunggalnya itu, Aleesya. Dalam kapsyen tersebut, Engku Emran mengungkapkan betapa sayangnya dia terhadap Aleesya. “Anak ayah yang tersayang, ketahuilah bahawa kamu sentiada berada di dalam doa ayah. Terima kasih untuk kegembiraan selama 14 tahun ini! Semoga Aleesya membesar dengan lindungan dan rahmat dari Allah SWT. Menjaga kamu adalah perkara yang terbaik dalam hidup Ayah. Semoga anak ayah terus menjadi yang dilindungi dan penyenang hati ayah, berjaya di dunia dan akhirat, Ameen Ya Rabb!-Tulis Engku Emran.

Namun, Engku Emran menghadkan jumlah komen pada posting berkenaan di intagram miliknya. Rata-rata yang sempat komen hanya mengaminkan doa Engku Emran buat Aleesya itu. Apa-apa pun, sebagai seorang ayah pasti mahukan yang terbaik buat anak serta menginginkan mereka membesar sebagai seorang yang berguna serta berbakti kepada kedua ibu-bapa mereka. Kejayaan mendidik anak adalah kejayaan besar buat ibu dan ayah.

Sumber: Murai.my. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version