Muat naik video terbaru, sekali ramai yang terhibur bila peminat sangka Fikry Ibrahim tu Fizz Fairuz

Peminat meluahkan rasa teribur dengan perkongsian pelakon, Fikry Ibrahim  setelah memuatnaik video dirinya yang disangka seorang pelakon yang berstatus Datuk oleh seorang peminat. Menerusi video yang dimuatnaik di Instagram dan TikTok, Fikry Ibrahim disangka sebagai Datuk Fizz Fairuzz ketika bertemu dengan peminat wanita berkenaan di sebuah khemah yang menjual pelbagai jenis kuih raya. Perkongsian Fikry di media sosial itu telah mencetuskan rasa terhibur melihat gelagat peminat wanita itu yang ‘yakin’ memanggil Fikry dengan nama pelakon lain. Klik sini untuk lihat video.

Kredit Murai. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Pelakon, Fikry Ibrahim jadi perhatian peminat selepas berkongsi video yang memaparkan dirinya bersama ibu tercinta, Bibi Zaleha. Melihat muatnaik yang dikongsikan Fikry, rata-rata warganet memberi komen lucu melihat gelagat comel di antara seorang anak bersama ibunya yang sudah berusia 75 tahun itu. Peminat terharu dengan perkongsian Fikry Ibrahim yang memuat naik video bercuti bersama ibu tersayang ke Langkawi.  Apa yang peminat kagum apabila Fikry dilihat tidak kekok menguruskan ibunya berusia 74 tahun, termasuk menyiapkannya sebelum keluar bersiar-siar.Menerusi ruang komen, ada yang memberitahu ibu pelakon itu sudah kurang berdaya untuk berjalan dan pernah diserang angin ahmar kira-kira dua tahun lalu.

Dalam video tersebut, Fikry menyiapkan ibunya dengan memakaikan gincu dan bedak pada wajah sekali gus membuatkan hati warganet tersentuh. Perkongsian aktor itu mendapat pelbagai reaksi daripada warganet yang mengagumi serta memuji aktor itu yang menyantuni ibu tercinta. Pelakon dan hos TV popular Janna Nick juga berkongsi video ini di laman Instagramnya.

Exit mobile version