Individu ni terkejut bila pergi ke bazar ramadhan beli air kurang ais, sekali peniaga kenakan caj tambahan RM3 untuk sebungkus

Seorang pelanggan terkejut apabila sebuah gerai di bazar Ramadan mengenakan caj tambahan sebanyak RM3 untuk sebungkus air kurang ais. Menerusi perkongsiannya di TikTok, pada awalnya dia hanya membeli sebungkus air dengan RM5 sambil memesan agar ais dikurangkan. Dia tidak menyangka bahawa peniaga tersebut mengenakan caj tambahan RM3 kerana meminta satu bungkus air strawberi kurang ais. Pergi bazar Ramadan beli air strawberi, dia tulis RM5 selepas itu dia tulis kalau tidak mahu ais, tambah RM3. Dah buat, dah bungkus bapa dia datang, bapa dia cakap kurang ais ye? Aku jawablah ya. Pastu bapa dia kata tambah RM3.

Aku pelik, aku cakaplah saya kurang ais je bukan tiada ais tapi bapa dia kata sama je kena tambah RM3. Aku fikir bulan Ramadan je ni,” luahnya. Jadi, secara kesuluruhan dia membayar RM8 untuk sebungkus air strawberi yang dibelinya itu. Meninjau reaksi di ruangan komen, rata-rata netizen terkejut dengan tindakan peniaga tersebut dan kurang bersetuju dengan caj tambahan yang dikenakan.

Kredit Xtra. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version