Khairul Aming Tampil Beri Penjelasan mengenai gambar tular bersama wanita baru-baru ini.

Hangat diperkatakan baru-baru ini apabila seorang pengguna TikTok memuat naik video pempengaruh Khairul Aming sedang berbual mesra bersama seorang wanita Menerusi perkongsian di TikTok kelihatan wanita terbabit sedang meletakkan telefonnya di telinga Aming.

Video tersebut menimbulkan pelbagai spekulasi dalam kalangan warganet yang ‘frust’ kerana Aming didakwa sudah mempunya gadis pilihan hatinya.

Kukira hubungan resepi kita special. Jangan tanya kenapa view masak abang drop sorang. Semua orang berhak cari kebahagiaan sendiri, abang je tak boleh lagi. Cukuplah sambal nyet je yang sold out. Raya sampai harini je, esok taknak raya dah. Kena bertenang kejap, broken teruk dah ni,” komen warganet.

Berikutan isu tersebut, usahawan sambal itu tampil memberi penjelasan atas apa yang berlaku menerusi ciapan di Twitter milknya. Aming menjelaskan wanita tersebut mengajaknya untuk melakukan sebuah video TikTok sambil mendengar audio yang diberikan.

iru

Aduh jauh twist ni. Aku kat Starbucks la beli air, adik ni datang ‘Bang cuba abg dengar lagu Afgan ni boleh tak kita buat tiktok lagu ni’. Me Alamak saya tak hafal lagu ni,” ujar Aming menerusi ciapan Twitter.

Kredit Xtra. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version