Warganet Tegur Cara Pemakaian Baju Adira Suhaimi yang dikatakan tidak sesuai.

Pastinya suasana Raya dan aktiviti berkunjung ke rumah tetamu di musim perayaan belum tamat lagi. Bukan saja warganet, golongan artis juga merupakan golongan yang masih lagi beraya sehingga ke harini ini.

Ini termasuklah Adira yang turut berkongsikan kepada peminatnya mengenai aktiviti sepanjang musim perayaan. Terbaru, Adira ada kongsikan di laman Instagram miliknya 2 keping gambarnya yang memegang payung dalam suasana hujan beserta dengan baju bewarna unggu. Tulisnya, walaupun dalam keaddan hujan, dia masih sempat untuk bergambar.

Gambar tersebut mendapat perhatian dari warganet dan pengguna media sosial. Diruangan komen, kelihatan warganet menegur cara pemakaian Adira.

Malah ada juga yang menyatakan bahawa baju yang dipakainya sudah cantik, cuma bahagian di dada sahaja yang kelihatan seperti tidak kena. Tetapi diruang komen, kebanyakkannya memuji dengan kecantikan yang ada pada Adira. Kredit Murai. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version