Gelagat Johan dan Ozlynn Buat Trend di TikTok Buat warganet Berdekah.

Tular sebuah video yang dikongsi oleh pelawak dan penyampai radio Johan bersama isterinya, Ozlynn Wati membuat ‘trend’ TikTok. Video tersebut telah dimuat naik menerusi akaun Instagram milik mereka berdua.

Menerusi video tersebut, ‘trend’ TikTok yang dilakukan oleh Johan dan Ozlynn memnyuruh mereka untuk meminta maaf sesama sendiri saambil bergaduh. Tetapi apabila ‘trend’ tersebut dibuat oleh pasangan ini, ia menjadi lebih kelakar.

Siapa kalau gaduh laki bini macamni? Tunggu siapa nak minta maaf dulu. Pastu siap tuduh siapa yang salah dia yang kena minta maaf dulu. Pastu bila salah sorang minta maaf dulu. Pastu bila salah sorang mintak maaf lagi sorang macam buat hal siap mengada-ngada. Macam nbak suruh pujuk lagi sambil gaduh balik sampai lah abang Jamil kom mampos pun tak baik-baik,” tulis Ozlynn di kapsyen.

Hantaran tersebut telah mencuri perhatian netizen yang rata-rata terhibur melihat gelagat mereka dan tidak kurang juga yang menyokong dengan situasi yang ditunjukkan. Macam nak boh penampaq ja. Geram pulak aku tengok

Tak, sekarang ni masih berterusan lagi ke? Bini tak pernah salah. Buat apa mintak maaf Eh Dua ekor ni geram aku, cubit kang sekor sekor,” tulis netizen di ruangan komen.

Kredit Xtra. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version