Nampak macam mengandung, warganet perasan Sweet Qismina macam dah berisi

Baru-baru ini, pelakon Sweet Qismina dilihat ada memuat naik video bersama suaminya, Adam Lee membuat trend ‘lnggr bahu jodoh’ di Instagram. Menerusi video itu, turut diselitkan gambar dari pertunangan sehingga ke foto majlis perkahwinan mereka. Video tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada warganet yang memuji aksi comel pasangan itu. Klik sini untuk lihat video.

Namun, turut menjadi perhatian apabila ada yang mendakwa nampak baby bump serta ada yang mengatakan Sweet kelihatan sedikit berisi. Meskipun tiada pengesahan rasmi daripada tuan badan sendiri, namun ada yang mengucapkan tahniah buat pasangan tersebut. Untuk rekod, Adam dan Sweet sah bergelar suami isteri pada 24 oktober 2022 selepas setahun mengikat tali pertunangan. Komen warganet:

Sumber: Rotikaya. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version