Ini pengakuan dari Azhar Sulaiman risau Leona kerap cetus kontroversi.

Pelakon, Azhar Sulaiman meluahkan kerisauannya terhadap tindakan anaknya, Kasih Iris Leona yang kerap kali menimbulkan kontroversi di media sosial. Dalam hantarannya di Facebook, Azhar menulis bahawa dia risau sekiranya Leona adalah individu yang ‘bodoh’ setiap hari.

Ada orang, ada hari ‘bodoh’ dia. Sekarang, saya risau kalau anak saya, Leona ini, jenis yang ‘bodoh’ setiap hari. Leona yang juga YouTuber kerap kali terpalit dengan pelbagai kontroversi dan yang terbaharu, dikecam kerana berpakaian seksi.

Apa saya pakai, tak beri kesan kepada sesiapa. Ini badan saya, ini pilihan saya, ini masalah saya dan tak ada kaitan dengan anda semua. Kalau anda tak suka apa yang anda lihat, jangan lihat! Sekat sahaja saya,” tulisnya di Twitter.

Kredit Harian Metro. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version